Πως το περπάτημα θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος και λίπος από την κοιλιά;

Αρκεί να περπατάς τριάντα λεπτά την ημέρα, για να χάσεις βάρος;

Το καθημερινό περπάτημα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος, για να χάσεις βάρος. Ειδικά, αν ξεκινάς τώρα και αυξάνεις σταδιακά τον αριθμό των βημάτων σου. Παράλληλα είναι και εξαιρετικά  ήπιο για τις αρθρώσεις, συμβάλλοντας παράλληλα στην καρδιαγγειακή σου υγεία.

Πολλοί λένε πως 30 λεπτά την ημέρα είναι ιδανικά αν θέλεις να χάσεις βάρος. Είναι πράγματι αρκετά; Για να μάθεις, διάβασε παρακάτω:

Μπορείς να χάσεις βάρος περπατώντας τριάντα λεπτά την ημέρα

«Μπορείς να δεις αποτελέσματα απώλειας βάρους περπατώντας τριάντα λεπτά την ημέρα», δηλώνει ο Tom Holland, MS, CSCS, φυσιολόγος άσκησης, μαραθωνοδρόμος και σύμβουλος φυσικής κατάστασης για το Bowflex. Σε έναν περίπατο τριάντα λεπτών μπορείς να κάψεις περίπου 150-200 θερμίδες. Ανάλογα πάντα με τη ταχύτητα και το σωματικό σου βάρος. Ένα app στο κινητό που μετράει βήματα, θερμίδες και απόσταση, θα σε βοηθήσει να έχεις μια εκτίμηση. Τα καλά νέα είναι πως μερικές από τις θερμίδες που καίγονται, προέρχονται από λίπος. Μιλάμε, δηλαδή, για πραγματικά αποτελέσματα.

4 τρόποι αυξήσεις την ένταση, όταν περπατάς

1. Επίλεξε ανηφόρες. Οι εναλλαγές στην κλίση βοηθούν στην αύξηση της έντασης, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό θερμίδων που καίγονται. Αν σου φαίνεται δύσκολο, προχώρα σταδιακά καθώς δυναμώνεις.

2. Πρόσθεσε σύντομα power intervals. Μερικά πιο γρήγορα βήματα μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά στην απώλεια βάρους. Επιτάχυνε για ένα λεπτό και επιβράδυνε για 30-40 δευτερόλεπτα, επαναλαμβάνοντας μέχρι να συμπληρώσεις τα 30 λεπτά της βόλτας σου.

3. Άλλαξε κατεύθυνση στη συνηθισμένη διαδρομή σου. Αν έχεις μια συγκεκριμένη διαδρομή που περπατάς καθημερινά, άλλαξε κατεύθυνση. Θα σου δώσει την πρόκληση και την αλλαγή που έχει ανάγκη το σώμα σου.

4. Τρέξε λίγο, αν μπορείς. Η προσθήκη μικρών διαστημάτων τρεξίματος βοηθάει στην απώλεια βάρους. Δεν χρειάζεται να διαρκούν περισσότερο από ένα λεπτό (και μπορεί να είναι μόλις 5 έως 10 δευτερόλεπτα).

Γενικά, να θυμάσαι ότι οι εναλλαγές είναι το κλειδί για την αποφυγή στασιμότητας στην απώλεια βάρους. Αυτό σημαίνει ότι, καθώς γίνεσαι πιο δυνατή, θα πρέπει να αναζητήσεις πιο δύσκολες διαδρομές. Επίσης, να αυξάνεις την ένταση κατά τα γρήγορα διαστήματα. Όλα αυτά είναι ένας καλός τρόπος για να μειώσεις με συνέπεια το βάρος σου. Το σώμα είναι μια «έξυπνη μηχανή». Συνηθίζει με την πάροδο του χρόνου την πίεση που του επιβάλλεις. Εάν δεν το αλλάξεις, θα σταματήσει να αλλάζει και το σώμα σου.

Πόσο πρέπει να περπατάς ανά εβδομάδα, για να χάσεις βάρος;

Το περπάτημα είναι μια low-impact προπόνηση. Άρα μπορείς να την κάνεις συχνά. Εάν είσαι αρχάρια, ξεκίνα περπατώντας τρεις έως τέσσερις φορές την εβδομάδα για 30 λεπτά κάθε φορά. Για μέγιστα αποτελέσματα, κάνε μέχρι πέντε ή έξι βόλτες την εβδομάδα. Προσπάθησε να ενσωματώσεις intervals σε τουλάχιστον δύο από αυτούς τους περιπάτους σου, καλύτερα σε μη συνεχόμενες ημέρες.

Σύμφωνα με το American College of Sports Medicine, ο μέσος άνθρωπος χρειάζεται συνολικά περίπου τέσσερις ώρες μέτριας έντασης αερόβιας άσκησης την εβδομάδα, για να χάσει βάρος.

Δεν χρειάζεται να κάνεις τα 30 λεπτά συνεχόμενα, για να δεις αποτελέσματα. Αρκεί να συμπληρώνεις 30 λεπτά άσκησης. Για παράδειγμα, αν μοιράσεις τον χρόνο σε τρία διαστήματα 10 λεπτών, θα έχεις τα ίδια οφέλη με μια συνεχή συνεδρία 30 λεπτών. Αυτό, δηλαδή, που έχει σημασία είναι το συνολικό ποσό των λεπτών που κάνεις.

Για μεγαλύτερο κίνητρο, δοκίμασε να περπατήσεις με το σκύλο, την οικογένεια ή τους φίλους σου. Τέλος, εάν θέλεις να δεις πιο γρήγορα αποτελέσματα - και να διατηρήσεις το βάρος μακροπρόθεσμα – ενσωμάτωσε στο πρόγραμμά σου προπονήσεις ενδυνάμωσης. Μαζί με τη διατήρηση μιας καλής διατροφής, θα έχεις τα βασικά συστατικά, για να πετύχεις τον στόχο σου.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.