Έχεις μεγαλώσει, αλλά όχι πολύ. Έκανες οικογένεια, μεγάλωσες τα παιδιά σου, δούλεψες και τώρα ήρθε η ώρα να αφήσεις πίσω τις αγωνίες και να ευχαριστηθείς λίγο περισσότερο τη ζωή. Πώς; μα φυσικά δοκιμάζοντας νέες εμπειρίες και υιοθετώντας συναρπαστικές συνήθειες.

Η ζωή είναι για σένα αγαπητέ boomer.

1. Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα

Σύμφωνα με την Electrek, το 2022 σημειώθηκαν οι υψηλότερες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ. Παρ’ ότι οι εκτιμήσεις ήθελαν τους boomers να μην στρέφονται εύκολα στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, όλα δείχνουν ότι το 2023 θα διαψευστούν. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι πρόκειται για τη γενιά που παρακολούθησε με δέος τον Νιλ Άρμστρονγκ να περπατάει στο φεγγάρι. Σε αυτή τη γενιά ανήκουν πρόσωπα που έφεραν την επανάσταση στον κόσμο της τεχνολογίας, αλλάζοντας για πάντα τις ζωές μας, όπως ο Bill Gates και ο Steve Jobs. Έτσι, μπορεί να μην είναι τόσο τεχνολογικά εξοικειωμένοι όπως οι millennials, όμως τα υψηλότερα εισοδήματα και η περιέργειά τους για το καινούριο θα τους καταστήσει δυναμικό αγοραστικό κοινό ηλεκτρικών οχημάτων το 2023.

2. Ταξίδια και εκδρομές

Μετά από δύο χρόνια φόβου και περιοριστικών μέτρων, οι άνθρωποι λαχταρούν, ίσως πιο πολύ από ποτέ, να βγουν έξω και ειδικά πέρα από τα γνωστά τους όρια. Σύμφωνα με τα δεδομένα της EF Go Ahead Tours, της οποίας το κοινό ήταν κατά βάση οι 65+, οι κρατήσεις έως το 2024 έχουν σημειώσει 90% αύξηση. Δεν είναι, όμως, μόνο αυτό. Οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να προσανατολίζονται πλέον σε πιο μακρινούς προορισμούς, κάνοντας πραγματικότητα τα όνειρα ετών.

3. Το γκρι επιστρέφει

Και δεν εννοούμε στα ρούχα, αλλά στα μαλλιά. Ενώ οι βαφές και τα χρώματα κυριαρχούν εδώ και πολλά χρόνια στις τάσεις των μαλλιών, οι boomers φαίνεται σταδιακά να επιστρέφουν στην οικειότητα της φυσικής αλλαγής, αφήνοντας το γκρι των μαλλιών τους να αποκαλυφθεί. Δεν πρόκειται, όμως, απλώς για μια αποστασιοποίηση από τις τεχνητές μεθόδους, αλλά για ενίσχυση, τελειοποίηση και styling του φυσικού γκρι. Ουσιαστικά, επιλέγουν μια μεταβατική διαδικασία χρωματισμού, που ενσωματώνει τις γκρίζες τρίχες στο χρώμα.

4. Η γονεϊκή ιδιότητα συνεχίζεται…με κατοικίδια

Η ASPCA ανέφερε ότι περισσότερα από 23 εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά υιοθέτησαν ένα κατοικίδιο στη διάρκεια της πανδημίας. Τα στοιχεία αυτά έχουν λογική αν σκεφτούμε ότι οι boomers είναι άνθρωποι που έχουν μεγαλώσει τα παιδιά τους, ενώ κάποιοι από αυτούς έχουν επίσης συνταξιοδοτηθεί. Επομένως, έχουν βρεθεί με ελεύθερο χρόνο και πολλή αγάπη να προσφέρουν και τα κατοικίδια είναι οι τυχεροί παραλήπτες αυτής της φροντίδας.