Τι μαθαμε στο πανοραμα επιχειρηματικοτητας & σταδιοδρομιας 2016 savoirville.gr

Πριν 2 εβδομάδες διεξήχθη για 6η συνεχή χρονιά το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας και ναι, ήμουν εκεί!

Το πρόγραμμα του Πανοράματος ήταν 3ήμερο και περιελάβανε συνολικά 36 εισηγήσεις, ενδιαφέροντα workshops, συζητήσεις χωρίς ατζέντα ή συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, καθώς και συνεντεύξεις για συμμετοχή στα Business Days, οι οποίες πρόκειται να πραγματοποιηθούν μεταξύ Μαϊου και Ιουλίου. Έξω από τις αίθουσες όπου πραγματοποιούνταν οι διαλέξεις και οι συζητήσεις, βρίσκονταν τα περίπτερα των συμμετεχουσών εταιριών-χορηγών επικοινωνίας. Αν ήσουν κι εσύ εκεί, σίγουρα θα συνάντησες κάποιο γνωστό ή συμφοιτητή σου μέσα σε τόσο κόσμο που παρευρισκόταν και σίγουρα θα έμαθες και κάτι που σου άρεσε πολύ. Να τι έμαθα εγώ:
  • Σε διάλεξη για τις εξελίξεις και προοπτικές στο χώρο του Ελληνικού Τουρισμού έμαθα για την αγορά των Spirits & Cocktails καθώς και για την ελληνική έκδοσης του Difford’s Guide, του μεγαλύτερου Spirit Site στην Ευρώπη και οδηγού κοκτέιλ παγκοσμίως. Μέσα σ’ όλα ενημερώθηκα για το Meditteranean Cocktails Challenge, έναν διεθνή διαγωνισμό cocktails στον οποίο bartenders απ’ όλο τον κόσμο καλούνται να διαγωνιστούν χρησιμοποιώντας στα cocktails που θα ετοιμάσουν την ελληνική μαστίχα και συγκεκριμένα το ελληνικό brand Skinos Mastiha Spirit.
  • Άκουσα για πολύ ενδιαφέρουσες επιχειρηματικές ιδέες που έχουν υλοποιηθεί από γυναικεία μυαλά, όπως αυτή του jamjar , του online ιστότοπου στον οποίο μπορείς να πουλήσεις (ή να αγοράσεις!) με αξιόπιστο τρόπο χειροποίητες δημιουργίες, αλλά και του LivingPostcards/The other face of Greece, της διαδικτυακής πλατφόρμας που έχει στόχο να γκρεμίσει τα στερεότυπα της Ελλάδας, ταυτισμένης με τα μπουζούκια και το μουσακά, και ταυτόχρονα να αναδείξει στο διεθνές κοινό την Ελλάδα της δημιουργικότητας και της επιχειρηματικότητας.
  • Έμαθα για τo QUHOMA project της Future Intelligence. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που, στα πλαίσια της Έξυπνης Γεωργίας, στοχεύει να συνδέσει τις μικρές γεωργικές φάρμες με γεωπόνους παρέχοντας τεχνολογική πληροφορία. Την ίδια ώρα, η La Mia Stevia, παράγεται και πωλείται από τον Ελληνικό Συνεταιρισμό Στέβιας στη Λαμία.
  • Παρακολούθησα workshop για την κοινωνική επιχειρηματικότητα. Την αναδυόμενη μορφή επιχειρηματικότητας με κοινωνική αξία που στην Ελλάδα αρχίζει να κερδίζει περισσότερους funs και να μετουσιώνεται σε ξεχωριστές ιδέες, όπως η Σχεδία/Το περιοδικό του δρόμου και το Wise Greece.
  • Τέλος, είδα από κοντά και έκατσα αναπαυτικά στο YOYO Bench, το παγκάκι που έχει ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο! Το έχεις ακούσει; Πρόκειται για ένα παγκάκι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο ξυλοπολτό που έχει βραβευτεί διεθνώς και αποτελεί μόνιμο έκθεμα στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Δεν είναι όμως ένα παγκάκι μόνο σχεδιαστικού ενδιαφέροντος, αλλά έχει χροιά κοινωνικού πειράματος και αποτελεί αφορμή για σκέψη και επικοινωνία!
Τι μαθαμε στο πανοραμα επιχειρηματικοτητας & σταδιοδρομιας 2016 savoirville.gr

Ραντεβού του χρόνου λοιπόν, με πιο πολύ Business, Design και Creativity!

Pic source: greyimages.gr