Όσα πρέπει να θυμάσαι όταν δεν περνάς και την καλύτερη φάση σου

Όσα πρέπει να θυμάσαι όταν δεν περνάς και την καλύτερη φάση σου

Δεν είναι πάντα στο χέρι μας όσα μας έρχονται στη ζωή. Δεν είναι όλα κατόπιν δικής μας επιλογής, όσο και αν όλοι γύρω μας προσπαθούν να μας πείσουν. Πάντα όμως, είναι στο χέρι μας το πώς θα αντιδράσουμε σε καθετί. Λένε πως το πρόβλημα αυτό καθεαυτό είναι το 10% της κατάστασης – το άλλο 90% είναι η αντίδραση σου σε αυτό. Καταλαβαίνεις λοιπόν, πως ναι, είναι στο χέρι σου να μην είσαι σε bad mood. Παρόλα αυτά, όταν ζεις μέσα στην όποια κατάσταση ή δύσκολη φάση, δεν έχεις καθαρό μυαλό να σκεφτείς όσα μπορεί να σου πω. Γι’αυτό θα είμαι σύντομη.

Παρακάτω είναι όσα οφείλεις να υπενθυμίζεις στον εαυτό σου όταν περνάς μια δύσκολη φάση.

1. Έχεις δικαίωμα να μην είσαι πάντα στις καλές σου, πάντα με το χαμόγελο, πάντα ΟΚ. Είσαι άνθρωπος –you can take a break.

2. Μην παραμελείς τον οργανισμό σου. Μη μένεις νηστική επειδή δεν έχεις διάθεση. Ο οργανισμός σου χρειάζεται καύσιμα για να έχει ενέργεια.

3. Δείξε λίγη εμπιστοσύνη στους δικούς σου ανθρώπους. Μπορεί να σε εκπλήξουν θετικά με τη βοήθεια τους.

4. Μην απομονώνεσαι. Μην αποφεύγεις μηνύματα, κλήσεις, ανθρώπους και καταστάσεις. Έτσι νιώθεις περισσότερο μόνη.

5. Μη θεωρείς δεδομένη την οικογένεια σου επειδή ακριβώς είναι οικογένεια σου. Δώσε βάση στο ποιοι πραγματικά είναι δίπλα σου.

6. Βρες έστω ένα πράγμα για το οποίο είσαι ευγνώμων σήμερα.

7. Ναι, μπορείς να μείνεις μέσα βλέποντας Netflix. Δε σε κατηγορεί κανείς.

8. Μη σαμποτάρεις τον ίδιο σου τον εαυτό. Σταμάτα να του λες πως δεν είναι αρκετά καλός. Είσαι.

9. Αξίζεις. Τελεία και παύλα.

10. Μην ξεχνάς πως είσαι ένα κομμάτι στο παζλ αυτού του κόσμου. Έχεις και εσύ κάτι να προσφέρεις σε αυτό τον κόσμο, όσο κλισέ και αν ακούγεται.

11. Μην μένεις σε ό,τι έγινε στο παρελθόν. Σε αυτό που σου είπε κάποτε κάποιος. Μην τα κάνεις παρόν σου. Ζεις στο σήμερα και αυτό έχει σημασία.

12. Μην αποφεύγεις τον πόνο. Θα ξεπεράσεις το στάδιο αυτό με υπομονή και λίγο πόνο. Αν τον καταπιέσεις, θα επιστρέψει δυνατότερος και δεν το θέλουμε αυτό.

13. Μη βασίζεσαι στο αλκοόλ. Οι καταχρήσεις δε θα σε ωφελήσουν για πολύ. Σίγουρα θα ξεχαστείς για λίγο, μέχρι να επανέλθεις στην πραγματικότητα.

14. Κλάψε, ξέσπασε. Όπως είπαμε, θέλουμε να εκφράσεις τον πόνο και όχι να τον καταπιέσεις.

15. Χόρεψε. Λένε πως η κίνηση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην καταπολέμηση της όποιας ψυχολογικής μετάπτωσης.

16. Βρες τον λόγο που πονάς. Όταν φυσικά θα νιώθεις έτοιμη να το κάνεις.

17. Είσαι πολύ πιο δυνατή απ’ όσο νομίζεις. Το έχεις αποδείξει και άλλες φορές.

18. Γίνε για λίγο δημιουργική. Θα σε βοηθήσει να νιώσεις πολύ καλύτερα.

19. Μην κρατάς τον εαυτό σου πίσω. Λίγο καιρό αργότερα θα καταλάβεις πως χάνεις στιγμές από τη ζωή σου.

20. Αποδέξου τοαν εαυτό σου για αυτό που πραγματικά είναι. Έτσι θα φτάσεις στην αυτό-βελτίωση.

Φυσικά και αξίζεις. Φυσικά και δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι θα σου συμβεί ανά πάσα στιγμή. Στο τέλος του κάθε τούνελ όμως, υπάρχει ένα φως. Το ξέρεις ήδη έτσι; Πρέπει μόνο να περπατήσεις λίγο, να κάνεις μια πρόοδο, για να φτάσεις τελικά αυτό το φως.

Δες ακόμα:

Αν πρέπει να αλλάξεις κάτι το 2019 ας είναι αυτό

10 συχνές αγχωτικές συνήθειες και πώς να τις αντιμετωπίσεις


Featured image: Medium
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.