Oσα μας λεει η διατροφολογος πριν παμε παραλια

beach-beauty-bikini-body-Favim.com-2108376

Όσο το καλοκαίρι πλησιάζει, τόσο το κίνητρό μας για ανανέωση και αλλαγή αυξάνεται! Σίγουρα το savoirville δεν είναι το τυπικό site για αδυνάτισμα, αλλά τα έφερε έτσι η ζωή που μπορεί να χρειαστούμε καμιά συμβουλή:

  • στην πραγματικότητα ξέρουμε τι μας παχαίνει και τι μας βγάζει από το πρόγραμμά μας! Ας προσπαθήσουμε να είμαστε ξεκάθαροι στο ποια είναι τα αδύνατα σημεία μας και να λάβουμε τα μέτρα μας. Αν δυσκολευόμαστε να εντοπίσουμε τα σφάλματα που κάνουμε στη διατροφή μας, μπορούμε να κρατήσουμε ένα ημερολόγιο με τα τρόφιμα που καταναλώνουμε για να βγάλουμε ένα πόρισμα.
  • απομακρύνουμε από το σπίτι μας τις λιχουδιές που μας απομακρύνουν από το στόχο και όποτε τις βρίσκουμε στο δρόμο μας, πρέπει να σκεφτόμαστε τι είναι πιο σημαντικό για εμάς: μια στιγμιαία απόλαυση ή το αγαπημένο μας τζιν.
  • σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να αντισταθούμε στον πειρασμό, προσπαθούμε να φάμε μικρή ποσότητα και συνεχίζουμε το πλάνο μας χωρίς δεύτερη σκέψη. Δεν πέφτουμε στην παγίδα του όλα ή τίποτα, που θα καταστρέψει την προσπάθειά μας. Ο οργανισμός μας αντιλαμβάνεται αν θα φάμε ένα ή δέκα κομμάτια πίτσα και για να πάρουμε ένα κιλό θα πρέπει να καταναλώσουμε 7000 θερμίδες επιπλέον από αυτές που χρειαζόμαστε.
  • βάζουμε ποικιλία στη διατροφή μας! Κάνουμε εναλλαγές στα φρούτα και τις σαλάτες που καταναλώνουμε, ψάχνουμε για νέες συνταγές, δοκιμάζουμε κάτι που δεν έχουμε ξαναφάει, βγαίνουμε από τη ρουτίνα μας και ο μεταβολισμός μας θα μας ευγνωμονεί.
  • δε μειώνουμε υπερβολικά τις θερμίδες που προσλαμβάνουμε και δε χάνουμε γεύματα για να κρατάμε τον οργανισμό σου σε εγρήγορση.
  • προσέχουμε το μέγεθος της μερίδας, ακόμα και αν πρόκειται για κάποιο σπιτικό φαγητό. Το ίδιο ισχύει και για την ποσότητα του λαδιού που θα χρησιμοποιήσουμε...
  • το γεγονός ότι κάτι είναι υγιεινό δε σημαίνει ότι δεν έχει θερμίδες. Χρειάζεται να κρατάμε το μέτρο σε όλα, ακόμα και στα φρούτα.
  • ελέγχουμε την πείνα και τον κορεσμό μας. Προσπαθούμε να τρώμε πριν πεινάσουμε υπερβολικά και σταματάμε το γεύμα σου πριν νιώσουμε σκασμένοι!
  • δε ζυγιζόμαστε καθημερινά. Η καθημερινή ζύγιση μόνο άγχος μπορεί να μας προσφέρει.
  • απολαμβάνουμε το φαγητό σου και περιποιούμαστε τον εαυτό μας. Σερβίρουμε το γεύμα σου σε ένα όμορφο πιάτο και τρώμε χωρίς να βιαζόμαστε και χωρίς να κοιτάμε κάποια οθόνη.
  • η καλή διατροφή είναι η φροντίδα μας και το εσωτερικό μας

www.facebook.com/grafeiodiatrofis

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.