Πόσες φορές συμβαίνει δυο αδερφές στην εφηβεία τους να σχεδιάσουν μια επιτυχημένη παγκοσμίως επιχείρηση; Απαντώντας στο κενό της αγοράς για εύκολα στη χρήση αλλά ταυτόχρονα ποιοτικά καλλυντικά, η Taylor Frankel και η αδερφή της έβαλαν μπρος την ιδέα τους για καλλυντικά σε μορφή stick. Όταν ήταν μόλις 17 και 15 χρονών αντίστοιχα, ιδρύοντας την NUDESTIX.

Η ιδέα

Less is more. Λέξεις που χαρακτηρίζουν αρκετές γυναίκες εκεί έξω, που θέλουν απλότητα, φυσική ομορφιά αλλά και αψεγάδιαστο αποτέλεσμα στο μακιγιάζ τους χωρίς να αλλοιώνουν την προσωπικότητά τους. Αυτό ξεκίνησαν να κάνουν πράξη και οι αδερφές Frankel μαζί με τη βοήθεια της χημικού μηχανικού μητέρας τους. Σήμερα έχουν μια αρκετά μεγάλη επιχείρηση παραγωγής καλλυντικών, από foundation, concealer, σκιές και κραγιόν. Όλα σε μορφή stick. Εξυπηρετώντας όσες βρίσκονται ‘στο πόδι’ αλλά και όσες προτιμούν απλά προϊόντα που δεν πιάνουν χώρο και εξοικονομούν και χρόνο εφαρμογής.

macys.com

Οι δυσκολίες

Υπηρετούν ένα στυλ που δεν θα βγει ποτέ εκτός μόδας: τη φυσική ομορφιά. Η Taylor ήταν αρκετά σίγουρη για τον εαυτό της. Δυσκολεύτηκε, όμως, πολύ να κάνει τους γύρω της να εμπιστευτούν την επιχειρηματικότητα μιας 17χρονης. Η καλύτερη συμβουλή που δίνει είναι να δουλεύουμε σκληρά, αλλά και να περιτριγυριζόμαστε από το κατάλληλο προσωπικό. Χτίζοντας μια δεμένη και δυνατή ομάδα που θα ανταπεξέλθει στα δύσκολα.

Makeup routine

Η Taylor είναι εξίσου μπροστά και πίσω από τα φώτα όσον αφορά την εκπροσώπηση της εταιρίας, μιας και έχει πολύ ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα online. Για τη δική της περιποίηση καθημερινά, ξεκινά πάντα απλώνοντας το concealer της κάτω από τα μάτια και σε άλλα σημεία που το χρειάζονται ώστε να καλύψει δυσχρωμίες και ατέλειες. Το stick για τα φρύδια βοηθά στο γέμισμα τονίζοντας το φυσικό χρώμα και ενισχύοντας το σχήμα τους, χωρίς να παραμορφώνει. Λίγη μάσκαρα και κραγιόν σε χείλη αλλά και ζυγωματικά ως ρουζ δίνουν χρώμα υγείας και όση λάμψη χρειάζεται ένα καθημερινό look.

sephora.sg

Επόμενα βήματα;

Τα πλάνα των κοριτσιών δε σταματούν εδώ. Μέσα στα επόμενα χρόνια σκοπεύουν να επεκτείνουν τις γνώσεις και τα προϊόντα τους και στο skincare, αλλά και να διευρύνουν την διάθεση των καλλυντικών τους στις παγκόσμιες αγορές. Ανυπομονούμε να τα καλωσορίσουμε και στην Ελλάδα!

29secrets.com

featured image: teenvogue.com