Όταν το Instagram πρωτοπαρουσίασε τη δυνατότητα του σελιδοδείκτη, έκανε τη ζωή όλων ευκολότερη. Πλέον μπορούσαμε να αποθηκεύουμε απευθείας οτιδήποτε βρίσκαμε και μας άρεσε και τo ξανακοιτούσαμε αργότερα. Τώρα το έχει πάει ένα βήμα παραπέρα: Το Instagram παρουσίασε και -ήδη μάλιστα- κυκλοφόρησε στην Αμερική μία εφαρμογή αγορών. Θα λέγαμε ότι μάλλον πρόκειται για κάποιο εργαλείο του Instagram. Αυτό το εργαλείο επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν το αντικείμενο που επιθυμούν. Χωρίς καν να φύγουν από την εφαρμογή.

Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά πως λειτουργεί:

Αφού πατήσεις πάνω σε ένα προϊόν το οποίο έχει επισημανθεί από κάποιο συνεργαζόμενο brand, θα δεις μια επιλογή που θα λέει ‘Checkout on Instagram’. Θα μπορείς εκεί να επιλέξεις το χρώμα και το μέγεθος του συγκεκριμένου προϊόντος. Μετά εισάγεις διεύθυνση email και στοιχεία παράδοσης. Επιπλέον, δίνεις λεπτομέρειες της πιστωτικής σου κάρτας ή συνδέεις έναν λογαριασμό PayPal, ο οποίος μπορεί να αποθηκευτεί για μελλοντικές αγορές. Άμα θέλεις μπορείς μάλιστα να βάλεις και έναν κωδικό PIN για να εξασφαλίσεις μεγαλύτερη ασφάλεια στις αγορές σου.

Οι λεπτομέρειες της αποστολής θα εμφανίζονται ως ειδοποίηση στην αρχική σου σελίδα στο Instagram, όπως δηλαδή και όλες οι υπόλοιπες ειδοποιήσεις σου. Άμα κάτι υποστεί βλάβη κατά τη μεταφορά και ο έμπορος δεν σου επιστρέψει τα χρήματα σου, το Instagram θα σου επιστρέψει το πλήρες κόστος της παραγγελίας σου. Καθώς και των εξόδων αποστολής. Η νέα αυτή λειτουργία προς το παρόν ισχύει μόνο για αγορές ενός προϊόντος ανά φορά. Υπάρχουν μελλοντικά σχέδια για να δοκιμαστούν αγορές πολλών στοιχείων ταυτόχρονα.

Η λίστα με τα συνεργαζόμενα brands περιλαμβάνει γνωστούς οίκους όπως Balmain, Burberry, Dior, Prada, Adidas. Επίσης και δημοφιλείς αλυσίδες καταστημάτων όπως Zara και H&M. Και φυσικά κάποια από τα πιο γνωστά brands καλλυντικών όπως Anastasia Beverly Hills, Huda Beauty, KKW Beauty, MAC Cosmetics και πολλά άλλα.

Δες ακόμα:

Tα 8 fashion κομμάτια που φοράνε τα κορίτσια στο Παρίσι αυτή την άνοιξη


featured image: Elite Daily