Το όνομα του οίκου Dolce & Gabbana, αν και έχει περάσει περιόδους κρίσης, βρίσκεται πάλι πολύ ψηλά στη λίστα με τα πιο πολυσυζητημένα και διάσημα fashion brands της παγκόσμιας μόδας.

Ο γάμος της Kourtney Kardashian φαίνεται πως αντικατέστησε τη φήμη του διδύμου Dolce & Gabbana. Όχι μόνο το νυφικό αλλά και και τις υπόλοιπες εμφανίσεις των μελών της οικογένειας Kardashian επιμελήθηκαν οι διάσημοι σχεδιαστές του οίκου, κάτι που μας γνωστοποιήθηκε πολύ νωρίς μέσα από διάφορες φωτογραφίες paparazzi που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο.

Ύστερα από μία γκρίζα περίοδο, έπειτα από κάποια “σκάνδαλα” στα οποία μπλέχτηκε το πολυτελές brand, φαίνεται ότι έκανε δυναμικό come back, με τον κόσμο της μόδας και τους θαυμαστές της να μιλούν έπειτα από το γάμο με λόγια θαυμασμού.

Επίσης, οι πωλήσεις των πολυτελών ειδών με την επωνυμία του οίκου γνώρισαν μεγάλη αύξηση, όπως και οι αναζητήσεις στα social media στον επίσημο ιστότοπό τους.

Η απορία που μας γεννήθηκε είναι εξής: Άραγε ξεχάσαμε τα “μελανά σημεία” που έχει στο βιογραφικό του το πασίγνωστο brand;

 
View this post on Instagram
 

A post shared by Dolce&Gabbana (@dolcegabbana)

Το σκάνδαλο της Σαγκάη

Ποι@ θυμάται το σκάνδαλο που ξέσπασε έπειτα από την επίδειξη μόδα του οίκου Dolce & Gabbana στη Σαγκάη; Μία σειρά από βίντεο είχαν δημιουργηθεί με αφορμή την επίδειξη μόδας στην Κίνα και συγκεκριμένα στην πόλη Σαγκάη. Στα βίντεο φαίνεται ένα μοντέλο να τρώει ιταλικό φαγητό με ξυλάκια, γεγονός που εξόργισε το κοινό της Κίνας και δεν άργησε να χαρακτηριστεί ως μία ρατσιστική κίνηση. Πολύ γρήγορα δημιουργήθηκε μεγάλος ντόρος για τα βίντεο. Ο οίκος για να υποστηρίξει τις θέσεις του τοποθετήθηκε αρνητικά απέναντι στη κινεζική κουλτούρα, κατηγορώντας τους μάλιστα ότι τρώνε σκύλους και χαρακτηρίζοντάς του ως “mafia”. Η συνεργασία με την Κίνα δεν είχε ευχάριστο τέλος. Το show ακυρώθηκε και τα προϊόντα της εταιρίας αποσύρθηκαν από το λιανεμπόριο. Οι Dolce & Gabbana ανακάλεσαν γρήγορα τις τοποθετήσεις τους και ζήτησαν συγγνώμη από το κοινό της Κίνας.

Τα ρατσιστικά σκουλαρίκια

Γυρίζουμε σχεδόν μία δεκαετία πίσω, συγκεκριμένα στο 2013. Ήταν η χρονιά που είδαμε σε επίδειξη του οίκου Dolce & Gabbana τη φιγούρα μία έγχρωμης γυναίκας να γίνεται…κρεμαστά σκουλαρίκια. Όπως φαντάζεσαι οι αντιδράσεις σε άργησαν, με πολλούς να χαρακτηρίζουν τους Dolce & Gabbana ως ένα ρατσιστικό brand. Οι σχεδιαστές Domenico Dolce και Stefano Gabbana εξέφρασαν τη λύπη τους και τοποθετήθηκαν λέγοντας ότι δεν θέλανε σε καμία περίπτωση να απεικονίσουν μία μαύρη γυναίκα ως σκλάβα.

Άραγε μπορεί να γίνει οριστικό cancel των brands;

Επιστρέφοντας στο σήμερα και στη δυναμική παρουσία που έχει ειδικά φέτος ο οίκος Dolce & Gabbana, μάλλον θα λέγαμε πως τα “μελανά” σημεία της ιστορίας τους έχουν αρχίζει να “ξεθωριάζουν”. Ίσως τα σκάνδαλα που είχαν ξεσπάσει να μην ήταν μείζονος σημασίας για κάποιους, ίσως διψάμε και για ίντριγκες. Από την άλλη μπορεί αν το timing, δηλαδή το γεγονός ότι έγιναν χρόνια πριν, να ήταν ο παράγοντας που “συγχωρέθηκε” το brand, ενώ αν υπήρξε κάποια ένδειξη ρατσισμού από έναν οίκο σήμερα να υπήρχε οριστική διαγραφή, καθώς καμία ρατσιστική συμπεριφορά δεν είναι αποδεκτή και δεν συγχωρείται. Πάντως, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στη διάσημη οικογένεια των Kardashians πως διαθέτουν ένα μοναδικό τρόπο να φέρνουν στο προσκήνιο οτιδήποτε στηρίζουν με μεγάλη επιτυχία.