L-sit η δύσκολη άσκηση που γυμνάζει όλο σου το σώμα χωρίς να κουνήσεις ούτε έναν μυ

L-sit: η δύσκολη άσκηση που γυμνάζει όλο σου το σώμα χωρίς να κουνήσεις ούτε έναν μυ

Αν σου αρέσουν οι προκλήσεις και δοκιμάζεις συχνά τον εαυτό σου, σίγουρα θα αγαπάς να μισείς ασκήσεις, όπως τα burpees. Ή θα προσπαθείς να αντέχεις περισσότερο χρόνο στα planks και τα wall sits. Ωστόσο, για να ανεβάσεις πραγματικά επίπεδο δυσκολίας-και να δεις φοβερό αποτέλεσμα- κάνε την άσκηση L-sit. Γυμνάζει ολόκληρο το σώμα χωρίς να κινήσεις ούτε ένα μυ.

Περιλαμβάνει τη διατήρηση ολόκληρου του σωματικού σου βάρους στα χέρια, καθώς ανασηκώνεσαι από το πάτωμα σε θέση «L». Μάλιστα, πολλοί γυμναστές την ενσωματώνουν στο πρόγραμμά τους. Κι αυτό γιατί ενισχύει τον πυρήνα του κορμού. Επίσης, είναι μια σταθερή βάση ενδυνάμωσης για τον έλεγχο πιο έντονων κινήσεων με αντίσταση το σωματικό βάρος. Για παράδειγμα, αυτές που γίνονται στους κρίκους. Ή για να κάνεις ασκήσεις με βάρη.

Αν θέλεις λοιπόν κι εσύ να συμπεριλάβεις το L-sit στη δική σου προπόνηση, ακολούθησε τα παρακάτω:

Πώς να κάνεις ένα L-sit

Επειδή είναι τόσο δύσκολο, καλύτερα να ξεκινήσεις σταδιακά. Προοδευτικά θα φτάσεις στο σημείο να μπορείς να κρατήσεις το σώμα σου από το πάτωμα. Όπως αναφέρει στο Well and Good και ο expert Antranik Kizirian, υπάρχουν πέντε επίπεδα, για να την τελειοποιήσεις.

Επομένως, ξεκίνα από την κορυφή της λίστας και δούλεψέ τα με την πάροδο του χρόνου. Μόλις κατακτήσεις το πρώτο στάδιο-μένοντας σε αυτή τη θέση για ένα λεπτό χωρίς διακοπή- προχώρησε στο επόμενο.

Τα progressions

1. L-sit με στήριξη και στα δύο πόδια

2. Με στήριξη στο ένα πόδι

3. L-sit με λυγισμένα πόδια

4. L-sit με λιγότερο λυγισμένα πόδια

5. Full L-sit με ίσια πόδια μπροστά

Το Full L-Sit

Μην απογοητευτείς αν η πρόοδός σου είναι αργή. Στον Antranik Kizirian πήρε 4 μήνες να πετύχει το full L-sit. Αντιθέτως, επικεντρώσου στο να εκτελείς το κάθε στάδιο με σωστή τεχνική. Ιδιαίτερα φρόντιζε οι ώμοι σου να είναι κάτω, μακριά από τα αυτιά και να μη τους ανυψώνεις όσο μένεις στη θέση «L».

Μόλις φτάσεις στο τελευταίο επίπεδο της λίστας, θα μπορείς να κάνεις ολοκληρωμένη την άσκηση. Θα νιώθεις μεγαλύτερη τη σταθερότητα στον κορμό σου και αυξημένη την αντοχή σου. Ακόμα, θα ελέγχεις καλύτερα το σώμα σου. Και πιθανότατα θα έχεις να δείξεις μερικούς εντυπωσιακούς μύες.

Featured image: Grazia
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.