6 καθημερινές συνήθειες που θα αναβαθμίσουν την πρωινή σου ρουτίνα

6 καθημερινές συνήθειες που θα αναβαθμίσουν την πρωινή σου ρουτίνα

Και σου δώσουν όση ενέργεια θες για να αδράξεις τη μέρα

Είναι πολύ σημαντικό, να ξεκινάς την ημέρα σου, νιώθοντας πως μπορείς να ανταπεξέλθεις σε όλες σου τις υποχρεώσεις γεμάτη ενέργεια και όρεξη.

Για να το πετύχεις αυτό, χρειάζεσαι σίγουρα καλή διάθεση και αισιοδοξία, αν και οι καιροί που διανύουμε δεν προσφέρονται για κάτι τέτοιο, υπάρχουν κάποιες μικρές κινήσεις, που μπορείς να κάνεις προκειμένου να γεμίσεις θετική ενέργεια και να αδράξεις τη μέρα σου.

  1. Ξεκίνησε τη μέρα σου με μουσική

Δημιούργησε μια λίστα με τα αγαπημένα σου τραγούδια, επέλεξε κομμάτια με ρυθμό και στίχους που θα σε βοηθήσουν να σκεφτείς τη θετική πλευρά της ζωής. Με τη συνοδεία λοιπόν, της μουσικής αυτής υπόκρουσης, ετοιμάσου και τακτοποίησε τις πρωινές σου εκκρεμότητες.

  1. Κάνε ένα χλιαρό ντουζ

Το πρωινό ντουζ, σίγουρα μπορεί να σε βοηθήσει να ξυπνήσεις και να προσαρμοστείς πιο εύκολα στη νέα μερα και στις υποχρεώσεις που τη συνοδεύουν. Μπες στο ντουζ και σκέψου όσο πιο ευδιάθετα μπορείς, απομάκρυνε τις αρνητικές σκέψεις και άσε το νερό να σε αναζωογονήσει.

  1. Επίλεξε υγιεινές τροφές

Το πρωινό αποτελεί το βασικότερο διατροφικό σου γεύμα. Σαφως και δεν πρέπει να το παραλείπεις, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να επιλέγεις τροφές πλούσιες σε βιταμίνες και πρωτινές, βοηθώντας σε να νιώθεις ευεξία κατά τη διάρκεια της μέρας. Επέλεξε smoothies και φυσικούς χυμούς, συνδύασε φρούτα και λαχανικά και προσπάθησε να αποφύγεις τα τηγανιτά και τα λιπαρά, που ενδέχεται να σου δημιουργήσουν πρήξιμο, ταλαιπωρώντας σε για αρκετές ώρες.

  1. Χαλαρή άσκηση

Αν ο χρόνος σου στο επιτρέπει, πρόσθεσε στη ζωή σου την πρωινή άσκηση. Δεν χρειάζεται να αφιερώσεις πολλή ώρα και κόπο, αρκούν μόνο λίγες ασκήσεις, αερόβια ή ακόμη και yoga για να σου δώσουν την ώθηση που έχεις ανάγκη και να βελτιώσουν τη διάθεση σου

  1. Φτιάξε ένα πλάνο

Γράψε στο ημερολόγιο σου ή σε μια κόλλα χαρτί, τις υποχρεώσεις της ημέρας, κανε μια κατανομή ανάλογα την ώρα ή τη βαρύτητα της καθεμίας, προκειμένου να ξέρεις τι σε περιμένει. Φρόντισε να υπάρχουν μικρά, έστω ολιγόλεπτα διαλείμματα, για να γεμίζεις μπαταρίες

  1. Διαλογίσου

Ναι καλά κατάλαβες, όσο ασήμαντο και αν ακούγεται, ιδίως στην παρούσα φάση που διανύουμε, η συζήτηση με τον εαυτό σου είναι πιο σημαντική από ποτέ. Αφιέρωσε λίγα λεπτά και σκέψου όλα αυτά που έχεις και πρέπει να είσαι ευγνώμων, όλα όσα έχεις καταφέρει και είσαι περήφανη και τέλος αυτά που δεν σου αρέσουν και ξεκίνα από σήμερα κιόλας να τα αλλάζεις.

featured photo: @agatha
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.