| Στη νέα καμπάνια του Selfridges, πέντε γυναίκες μιλούν ανοιχτά για το σώμα τους |

1

Στην καθημερινότητα της μια γυναίκα λαμβάνει χιλιάδες μηνύματα από τα social media, διάφορες διαφημίσεις ή ακόμη, παρακολουθώντας ακραίες συνήθειες των διασήμων που την προβληματίζουν και της δημιουργούν σύγχυση και ανασφάλεια όσον αφορά τον εαυτό της και το σώμα της. Παρόλα αυτά, τα τελευταία χρόνια γίνεται μια αισθητή πρόοδος όσον αφορά την αποδοχή της ποικιλομορφίας του γυναικείου σώματος αλλά και τη σχέση που έχει κάθε γυναίκα με αυτό. Το ευτυχές είναι ότι η αλλαγή αυτή έχει παγκόσμιο χαρακτήρα και αφορά γυναίκες κάθε ηλικίας.

Το πολυκατάστημα ”Selfridges”  βρίσκεται ανέκαθεν με το μέρος εκείνων που υποστηρίζουν πως κάθε γυναίκα είναι τέλεια με τις ατέλειες της. Με αφορμή τη νέα του καμπάνια με τίτλο ”Incredible Machines”,  για την προώθηση του νέου του καταστήματός ”The Body Studio”, στο Selfridges του Λονδίνου, συγκέντρωσε πέντε διαφορετικές πλην εξαιρετικές γυναίκες, προτρέποντάς τες να ρίξουν μια ενδοσκοπική ματιά στον εαυτό τους. Σε ένα ολιγόλεπτο βίντεο, η ιδεολόγος Michele Lamy, το μοντέλο και ακτιβίστρια Naomi Shimada, η εμπνευστής και ιδρυτής της εταιρίας WAHnails Sharmadean Reid, η trans ακτιβίστρια Charlie Craggs και η Rusqsana Begum, πρωταθλήτρια πυγμαχίας και σχεδιάστρια μιας hijab activewear συλλογής, ποζάρουν με τα εσώρουχά τους και συζητούν ανοιχτά και γεμάτες ειλικρίνεια σχετικά με το πώς βλέπουν το σώμα τους και κατ’επέκταση τον εαυτό τους, μιλούν για τα δυνατά και αδύνατά τους σημεία και εμπνέουν τις γυναίκες όλου του κόσμου να κάνουν το ίδιο.