Η στάση του σώματος σου μπορεί να καταπολεμήσει το άγχος σου

Η στάση του σώματος σου μπορεί να καταπολεμήσει το άγχος σου

Είχες σκεφτεί ποτέ ότι το άγχος σου σχετίζεται με τη στάση σώματος σου; Η αλήθεια είναι ότι ο τρόπος που στέκεσαι παίζει ρόλο στο πώς αισθάνεσαι.

Η στάση του σώματος σου επηρεάζει πολύ περισσότερο τον τρόπο που νιώθεις για τον εαυτό σου από όσο νομίζεις. Όταν δεν κάθεσαι ίσια και καμπουριάζεις, η διάθεση σου πέφτει "καμπουριάζει" εξίσου. Αντίθετα, όταν κάθεσαι με ευθεία στάση του σώματος γεμίζεις με αυτοπεποίθηση.

Είναι καιρός λοιπόν να διορθώσεις τη στάση του σώματος σου προκειμένου να αποκτήσεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και να νιώσεις πιο ευχάριστα με τον εαυτό σου.

1. Ανόρθωσε το στήθος σου για να σταθείς αυτόματα πιο ίσια

Στο άκουσμα της λέξης "στάση του σώματος", οι περισσότεροι σκέφτονται σηκωμένους ώμους. Δεν έχει να κάνει μόνο με αυτό όμως. Αν ανασηκώσεις το στήθος σου, μπορείς να αναπνεύσεις καλύτερα. Απόκτησε πιο ίσια στάση και πάρε βαθιές αναπνοές. Θα δεις αμέσως πως και οι ώμοι σου θα ακολουθήσουν.

2. Πάτα τα πόδια σου στο έδαφος

Είναι σημαντικό να μην σκέφτεσαι το μέλλον και να ζεις στο παρόν σου. Το άγχος σου προκαλείται από σκέψεις που κάνεις για αυτό που έπεται. Δοκίμασε όταν κάθεσαι στο γραφείο σου για παράδειγμα, να ακουμπήσεις τα πέλματα σου στο έδαφος. Γείρε λίγο πιο μπροστά και θα παρατηρήσεις πως το βάρος του σώματος σου μετατοπίζεται και πώς τα πόδια σου το συγκρατούν. Είναι σαν να ελέγχεις το κέντρο του σώματος σου.

3.Ένωσε τα γόνατα σου για να ενεργοποιήσεις το υπόλοιπο σώμα σου

Το σώμα σου μπορεί να ενεργοποιηθεί πολύ εύκολα ξεκινώντας από τα πόδια. Τι καλύτερο λοιπόν από το να εμπλέξεις τα γόνατα σου σε αυτή την προσπάθεια να βρεις τη σωστή στάση σώματος σου; Μπορείς να τοποθετήσεις μία μπάλα ή κάποιο λάστιχο ανάμεσα στα γόνατα σου. Θα δεις πώς οι μύες σου ξεκινούν να "τραβούν" και να δυναμώνουν. Αυτό θα σου δώσει ένα boost για να στέκεσαι πιο δυναμικά.

4. Άφησε το χώρο πάνω από το κεφάλι σου ανοιχτό

Όσο περνούν τα χρόνια, ο άνθρωπος ξεκινά να "συρρικνώνεται". Εμείς όμως θέλουμε να το αργήσουμε αυτό. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να κάνεις stretching στο κεφάλι σου και να το ανεβάζεις ψηλότερα. Δεν έχεις χαμηλό ταβάνι, απλώς έχεις συνηθίσει να σκύβεις. Μάκρυνε λοιπόν το λαιμό σου και το κεφάλι σου και θα δεις πως αμέσως θα διώξεις οποιοδήποτε στρες είχες συσσωρεύσει στο νου σου.

featured photo: Twenty20.com/titovailona
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.