Οι εποχές αλλάζουν, όπως ακριβώς και οι τάσεις της μόδας. Υπάρχουν, όμως, μερικά κομμάτια που αντέχουν στον χρόνο και ταιριάζουν με κάθε τάση ή μόδα της εποχής. Κλασσικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας με διαχρονική αξία, που δεν σταματάμε ποτέ να αναζητάμε.

Το επιβεβαιώνουν, άλλωστε, και διάσημα fashion icons, όπως η Hailey Bieber και η Bella Hadid, που εμφανίζονται συχνά με blazers, κοστούμια και φαρδιά παντελόνια, όλα στοιχεία μιας κλασσικής γκαρνταρόμπας. Παρόμοια ρούχα δεν λείπουν, όμως, και από την ντουλάπα διασημοτήτων με πιο μαξιμαλιστικό στυλ, όπως η Tracee Ellis Ross.

Κάνοντας μια εμπεριστατωμένη αναζήτηση στο Instagram, το thezoereport.com ανακάλυψε ότι πίσω από τα εκλεκτά διαχρονικά κομμάτια των celebrities βρίσκεται το αναδυόμενο brand Havre Studio, που ιδρύθηκε από την Madeleine Frandsen το 2019, προσφέρει μοναδικά κομμάτια φτιαγμένα από vintage ανδρικά κοστούμια, κομμένα και προσαρμοσμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να ταιριάζουν στην κυρίως γυναικεία πελατεία της.

Πώς δημιουργήθηκε το brand

Η Frandsen, με καταγωγή από την Κοπεγχάγη, ξεκίνησε το label αφού μετακόμισε στην Πόλη του Μεξικό. Αγαπούσε τη μόδα, αλλά έπρεπε να έχει πάντα στο νου της το διαθέσιμο budget. Έτσι, εξερεύνησε τα τοπικά tianguis, δηλαδή τις υπαίθριες αγορές, όπου οι ντόπιοι πωλούν τα πάντα, από φρέσκα προϊόντα μέχρι μεταχειρισμένα ρούχα.

Εκεί γνώρισε την Lupita, που βοήθησε την Frandsen να επεξεργαστεί και να επαναδημιουργήσει τα vintage ανδρικά σύνολα που είχε βρει για τον εαυτό της.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Havre Studio (@havrestudio)

«Τα φορούσα όταν επισκεπτόμουν την Κοπεγχάγη και οι φίλοι μου άρχισαν να με ρωτούν αν μπορούσαν να αγοράσουν κι εκείνοι», αποκαλύπτει η Frandsen στο TZR. Όσα περισσότερα δημιουργούσε, τόσο περισσότερο απολάμβανε τη διαδικασία του σχεδιασμού.

Η αυξανόμενη ζήτηση από άτομα μέσα στον κοινωνικό της κύκλο οδήγησε τελικά τη Frandsen να δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο Instagram με το όνομα Havre Studio. Κι όπως λένε, τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Σήμερα, το brand προσφέρει μια ποικιλία από μεταχειρισμένα κομμάτια, όπως πουκάμισα με κουμπιά, κορσέδες και σετ κοστουμιών με φούστες, εκτός από τα κλασσικά κοστούμια. Τα διαθέσιμα μεγέθη κυμαίνονται από 32 έως 46 στον ευρωπαϊκό πίνακα μεγεθών. Κι όσο για το κόστος, για ένα ολοκληρωμένο κοστούμι θα χρειαστείς περίπου 125 – 399 $.

Οι διάσημες που ερωτεύθηκαν το Havre Studio

Τα προϊόντα αξίζουν, όμως, το κόστος τους, κάτι που επιβεβαιώνεται από τη διάσημη πελατεία του brand, που αναπτύχθηκε τα τελευταία δύο χρόνια. Τα ξεχωριστά κομμάτια του έχουν προσελκύσει ανθρώπους όπως η Matilda Djerf, γνωστή και ως το απόλυτο κορίτσι Scandi. Τη σκυτάλη πήραν στη συνέχεια influencers και trend setters, όπως το μοντέλο Elsa Hosk.

Η Frandsen αφηγείται για τη γνωριμία τους: «Της έστειλα ένα DM όταν ξεκίνησα το Havre Studio, είχαμε περίπου 30 ακόλουθους τότε. Η Elsa απάντησε περίπου ένα χρόνο μετά και από τότε είμαστε σε διαρκή επαφή! Πάντα μου άρεσε το στυλ της, οπότε ήταν πολύ ωραίο να τη βλέπω να φοράει τα κομμάτια μας».

Η Hosk αρχικά ερωτεύτηκε τα δίχρωμα blazers του Havre Studio και έχει φορέσει τα πάντα, από τα ανανεωμένα σετ κοστουμιών, μέχρι τα πουκάμισα με κουμπιά.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη elsa❤️ (@hoskelsa)

Αμέσως μετά, το brand προσγειώθηκε σχεδόν ως διά μαγείας στην A-list των διασημοτήτων του Χόλιγουντ, όπως η Hailey Bieber και η Kendall Jenner. Τα δύο μοντέλα επιδεικνύουν συχνά την αγάπη τους για τα υπερμεγέθη σακάκια και κοστούμια του Havre Studio. Ούτε η Emily Ratajkowski ξέφυγε από τη «χρυσή» λίστα πελατών της Frandsen, αφού φόρεσε ένα καμηλό κοστούμι του brand για την καμπάνια της Superga τον Απρίλιο 2022.

Τα ανανεωμένα κοστούμια με φούστα, από την άλλη, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις influencers. Πέρα από το Instagram, η ηθοποιός Florence Pugh φόρεσε πρόσφατα ένα μπεζ και μαύρο σετ για να παρευρεθεί σε μια προβολή της τελευταίας της ταινίας «The Wonder» στη Νέα Υόρκη.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Havre Studio (@havrestudio)

Καθώς η μικρή επιχείρηση της Frandsen συνεχίζει να κερδίζει περισσότερους θαυμαστές από όλο τον κόσμο -έχει 56.000 ακόλουθους στο Instagram μέχρι στιγμής- η ιδρύτρια έχει θέσει ακόμη υψηλότερους στόχους για το 2023.

Όραμά της είναι να αναπτύξει ένα πιο απρόσκοπτο σύστημα ανακύκλωσης vintage ανδρικών ρούχων, ώστε να είναι πιο εύκολο να διατηρoύνται τα προϊόντα σε απόθεμα, καθώς τώρα εξαντλούνται γρήγορα. Επιπλέον, η Frandsen σημειώνει ότι είναι σημαντικό να αναδεικνύει τη μικρή ομάδα των πέντε ατόμων που βρίσκονται πίσω από την επιτυχία του brand.

«Οι περισσότερες ράβουν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους και θα ήθελα να μπορώ να τις παρουσιάζω περισσότερο στον ιστότοπό μας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», λέει.

Τώρα, λοιπόν, ξέρεις το μυστικό των celebrities για τέλεια ξεχωριστά vintage ρούχα. Το καλύτερο απ’ όλα; Είναι προσιτά και μπορείς κι εσύ να κάνεις δικό σου το αγαπημένο σου κομμάτι!