5 τρόποι για να εντάξεις το τζίντζερ στο πρωινό σου

5 τρόποι για να εντάξεις το τζίντζερ στο πρωινό σου

Αν και το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, μπορεί μερικές φορές να γίνεται βαρετό αν επαναλαμβάνεις συνεχώς το ίδιο μοτίβο γεύσεων. Τι θα έλεγες για λίγο τζίντζερ;

Το συγκεκριμένο superfood έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Από την αντιμετώπιση της ναυτίας μέχρι τη μείωση του μυικού πόνου. Αυτό που το κάνει ακόμα πιο super – τροφή είναι ότι μπορεί να μπει σε πάρα πολλές τροφές και να τις απογειώσει.

1. Δώσε άλλο άρωμα στον καφέ σου

Ο καφές σε συνδυασμό με το τζίντζερ κάνουν ένα πολύ ισχυρό δίδυμο καταπολέμησης των ελεύθερων ριζών. Ο καφές αποτελεί ένα από τα καλύτερα αντιοξειδωτικά. Το τζίντζερ, εκτός από την υπέροχη γεύση που θα του δώσει, θα βοηθήσει πολύ και στη διαδιακασία της πέψης.

2. Τσάι με τζίντζερ

Αν δεν είσαι φίλος του καφέ και προτιμάς το τσάι, το τσάι με τζίντζερ είναι ένα πολύ δημοφιλές αφέψημα για τις κρύες μέρες του χειμώνα. Πέρα από τη ζεστασιά που θα σου προσφέρει, θα ηρεμήσει το στομάχι σου και θα ενισχύσει την ημερήσια πρόσληψη βιταμίνης C.

3. Granola με τζίντζερ

Ένα μπολ με τραγανή, πλούσια σε φυτικές ίνες granola να συνοδεύει το πρωινό γάλα, είναι πάντα μια εύκολη επιλογή πρωινού. Η προσθήκη τζίντζερ σε αυτόν τον συνδυασμό, θα το κάνει ακόμα καλύτερο! Θα του παρέχει μερικά ισχυρά αντιφλεγμονώδη οφέλη, ειδικά για άτομα με ρευματοειδή αρθρίτιδα.

4. Χυμός και smoothie με τζίντζερ

Για να κάνεις αυτή την αλλαγή που λέγαμε στη ρουτίνα του πρωινού σου γεύματος, δοκίμασε ένα χορταστικό και νόστιμο smoothie. Αλλιώς, συμπλήρωσε το πρωινό τοστ ή ομελέτα, με ένα ποτήρι φυσικού χυμού. Ό,τι και να επιλέξεις, δώσε μία πιο spicy γεύση προσθέτοντας τζίντζερ, «ξυπνώντας» έτσι το έντερο σου και καταπολεμώντας τα κακά βακτήρια. Επίσης θα ενισχύσεις φυσικά τον μεταβολισμό σου.

5. Πρωινό στο χέρι

Ο χρόνος σου είναι περιορισμένος και τρως το πρωινό στο χέρι; Μπορείς να απολαύσεις τα οφέλη του τζίντζερ ακόμα κι έτσι. Φτιάξε μία μέρα μέσα στην εβδομάδα που θα έχεις λίγο χρόνο, χειροποίητες μπάρες ή μπάλες ενέργειας με φρούτα, ξηρούς καρπούς και τζίντζερ.

Δες ακόμα: 7 υγιεινές τροφές για να εντάξεις στο πρωινό σου


www.facebook.com/dietliciousgr | www.instagram.com/dietlicious.gr/

featured image: Unsplash|Thought Catalog
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *