Το Instagram είναι ένα από τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα κοινωνικά δίκτυα. Γι’ αυτό δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι εταιρίες έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους προς τα εκεί προκειμένου να εξασφαλίσουν φήμη και πελατεία. Τα Instagram Stories GIFs είναι ο νέος αυτός τρόπος που χρησιμοποιούν προκειμένου να γίνουν πιο γνωστές στο ευρύ κοινό, αλλά και πιο δημοφιλείς γενικότερα.

Τι κάνουν όμως 5 εταιρίες προκειμένου να αυξήσουν την επιρροή τους στο κόσμο;

Φτιάχνουν τα δικά τους GIFs για Instagram Stories (@ritual)

Δεν είναι δύσκολο να το κάνεις (δες εδώ πως μπορείς να δημιουργήσεις τα δικά σου GIFs). Η εταιρία βιταμινών δημιούργησε GIFs των προϊόντων, των slogan και του logo τους.

Χρησιμοποιούν GIFs στα Instagram Stories για να αναβαθμίσουν την προώθηση των προϊόντων τους (@supergoop)

Τα GIFs μπορούν να κάνουν μια απλή φωτογραφία να τραβήξει την προσοχή και να πάρει περισσότερα likes. Η εταιρία αντηλιακών Supergoop προσθέτει συχνά GIFs στα Instagram stories της προκειμένου να αυξήσει το ενδιαφέρον των εν δυνάμει πελατών της και να αποτρέψει το ενδεχόμενο να προχωρήσουν στο επόμενο story.

Χρησιμοποιούν GIFs για να πείσουν τους viewers να δουν όλα τα stories που έχουν ανεβάσει (@buffy)

   

Αυτό που κάνει αυτή η εταιρία και θα το έχεις παρατηρήσει και αλλού, είναι ότι μοιράζεται μια χρήσιμη και ενδιαφέρουσα πληροφορία και με ένα GIF σε παροτρύνει να συνεχίσεις στο επόμενο Insta story προκειμένου να δεις τη συνέχεια με κάτι εξίσου ενδιαφέρον.

Χρησιμοποιούν GIFs για να τραβήξουν την προσοχή στα links που παραθέτουν (@outdoorvoices)

Ως Instagram user και εν δυνάμει καταναλωτής, ξέρεις πολύ καλά ότι οι φράσεις: Link in Bio και Swipe Up είναι εύκολο να τις γράψει κάποιος αλλά δύσκολα θα σε πείσει να το κάνεις, εκτός αν σε ενδιαφέρει κάτι πάρα πολύ. Για να υπερνικηθεί και αυτό το εμπόδιο, χρησιμοποιούνται τα GIFs, όπως χαρακτηριστικά κάνει και η εταιρία αθλητικών ειδών Οutdoor Voices, που με ευχάριστα και διασκεδαστικά GIFs παροτρύνει τους θεατές να κάνουν Swipe Up χωρίς να γίνεται πιεστική.

Χρησιμοποιούν GIFs για να προμοτάρουν τις καμπάνιες τους στο Instagram (@girlboss)

Με τέτοια πληθώρα εταιριών, προϊόντων και διαφήμισης είναι δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή και αυτό οι εταιρίες το γνωρίζουν καλά. Γι’ αυτό κάποιες από αυτές άρχισαν να χρησιμοποιούν τα GIFs (όπως ένα έντονο WIN ή SPECIAL OFFER) για να τραβήξουν το ενδιαφέρον σε έναν διαγωνισμό ή σε μια καμπάνια.


featured photo: Unsplash|Sandrachile