Από το πρώτο πλάνο του spot η Πηνελόπη Αναστασοπούλου δηλώνει πως έχει συγκινηθεί κι ίσως το στοιχείο που θα έπρεπε να σε προετοιμάσει πως αυτή δεν είναι μία απλή διαφήμιση προϊόντος.

Τέσσερις γυναίκες καλούνται να βρουν μία λέξη που σκέφτονται στο άκουσμα μίας άλλης κι αυτό θα διαρκέσει όσο χρειάζεται μέχρι να πλύνουν τα χέρια τους. Κορώνα, μάσκα, γάντια, μέτρα.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν διαβάζεις τις τέσσερις αυτές λέξεις; Ίσως στο μυαλό σου να κυριαρχούν εικόνες και σκέψεις άμεσα συνδεδεμένες με την πραγματικότητα που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα. Μια πραγματικότητα στην οποία η προστασία έγινε προτεραιότητά για όλους μας ενώ, άλλες έννοιες παραμελήθηκαν σημαντικά.

Η νέα, αληθινή καμπάνια του Dove στην Ελλάδα «What Happened to Care?» υπενθυμίζει τη σημασία της φροντίδας του εαυτού μας, εμπνέοντας τις γυναίκες να την εντάξουν ξανά στην καθημερινότητά τους.

Μέσα από τη νέα του καμπάνια, το Dove έχει σκοπό να υπενθυμίσει τη σημασία της προσωπικής φροντίδας, μια έννοια πολύτιμη, που οι περισσότερες από εμάς έχουμε ξεχάσει. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν αληθινές γυναίκες που ζουν στην Ελλάδα, η καθεμία με τη δική της ξεχωριστή ομορφιά, μακριά από κανόνες και στερεότυπα. Οι πρωταγωνίστριες βρίσκονται σε έναν χώρο που συμβολίζει την παραμελημένη ομορφιά, προκειμένου να κάνουν μια μικρή «συνέντευξη», χωρίς όμως να φαντάζονται τι θα ακολουθήσει. Όλες δίνουν τις αυθόρμητες απαντήσεις τους γύρω από λέξεις που υποδηλώνουν φροντίδα ή ομορφιά, με τις απαντήσεις τους όμως να έχουν τελείως διαφορετικό νόημα από το αναμενόμενο!

Το Dove πιστεύει ότι η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Γι’ αυτό θέλει να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει τις γυναίκες να εντάξουν την προσωπική φροντίδα ξανά στην καθημερινότητά τους. Γιατί ο εαυτός μας είναι ο πιο πολύτιμος σύμμαχός μας και είναι στο χέρι μας να τον φροντίζουμε κάθε ημέρα, μέσα από μικρές στιγμές αυτοφροντίδας που είναι ικανές να κάνουν τη διαφορά.