Γιατί να ασχοληθείς με το weight lifting αν είσαι γυναίκα

Ακόμα πιστεύεις ότι τα βάρη δεν είναι για τις γυναίκες;

Η περιοχή του γυμναστηρίου με τα ελεύθερα βάρη είναι ένας αντροκρατούμενος χώρος. Ψάχνοντας και αναλύοντας τους λόγους έναν έναν σκοπεύω μέχρι το τέλος αυτού του άρθρου να σου αλλάξω άποψη για τον κόσμο του γυμναστηρίου και τις «σκληρές» προπονήσεις. Ή έστω να σε κάνω να την σκεφτείς σαν ενδεχόμενο.

  • Τα αγόρια. Έχουν βάλει πολύ καλά το χεράκι τους στο να κάνουν τις γυναίκες να βλέπουν αρνητικά αυτού του είδους τις προπονήσεις. Ας αρχίσουμε με το γεγονός ότι κοιτάνε, ασύστολα, ασταμάτητα, ανεξαρτήτως του μέγεθος σου ή το πόσο κολλητά και αποκαλυπτικά μπορεί να είναι τα ρούχα της προπόνησης σου. Απλά κοιτάζουν, γιατί τους αρέσεις, γιατί αναρωτιούνται πως και μια κοπέλα κάνει βάρη, γιατί απλά κοιτάζουν. Το αποτέλεσμα είναι εσύ να νιώθεις αμήχανα, να καταλήγεις να προπονείσαι ώρες που δεν θα έχει τόσο κόσμο και να φοράς ότι πιο άχαρο και φαρδύ βρεις μόνο και μόνο για να μην σε κοιτάζουν.
  • Ο μύθος του «φουσκώματος». Πρέπει να εξηγήσεις σε όλους ότι οι γυναίκες δεν είναι εφικτό να φουσκώσουν σαν τους άντρες καθώς αυτό που «φουσκώνει» τους άντρες είναι η τεστοστερόνη και εμείς ως γυναίκες ΔΕΝ έχουμε την ίδια ποσότητα οπότε απλά δεν γίνεται.
  • Φταίει ο χρόνος. Καλώς ή κακώς η σωστή προπόνηση με βάρη απαιτεί χρόνο και διάθεση. Θέλει σωστή διατροφή (και συχνή διατροφή) και θέλει 1-2 ώρες την φορά στο γυμναστήριο. Σου δημιουργεί πειθαρχία όμως και βελτιώνει τον τρόπο ζωής σου. Σκέψου το κι έτσι!
  • Είναι δύσκολη. Αντικειμενικά είναι από τις πιο «ζόρικες» προπονήσεις. Γι αυτό όμως έχει και τόσα θετικά και καλά αποτελέσματα. No pain, no gain.
  • «Δεν είναι για όλους.». Εν μέρει ισχύει… Η προπόνηση με βάρη θέλει θέληση και όρεξη και πειθαρχία. Να μην φοβάσαι να κουραστείς, να ιδρώσεις, να βάλεις τα κλάματα από την κούραση. Να μην φοβάσαι να φας πολύ μετά για να αναπληρώσεις το χαμένο γλυκογόνο σου για να «μην τα πάρεις σε κιλά» (δεν θα τα πάρεις!) Δεν είναι για όλους λοιπόν, ναι, αλλά δεν παίζει ρόλο το φύλο σ αυτό!
  • Με την συνεχή αερόβια άσκηση σαφώς καις περισσότερο λίπος αλλά καις και μυς, ενώ με τα βάρη αυξάνεις τον μυικό σου ιστό. Θες να δεις την διαφορά;
weightlifting-fb

Ακόμα πιστεύεις ότι τα βάρη δεν είναι για τις γυναίκες;

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.