Πρόσφατα, ανακοινώθηκε ότι η Gabriela Hearst διαδέχτηκε τη Natacha Ramsay-Levi ως creative director της ChloéΚατά τη διάρκεια των τεσσάρων ετών της στο τιμόνι του πολυτελούς γαλλικού οίκου μόδας, η Ramsay-Levi καθιέρωσε τη φήμη για τα κομψά, θηλυκά και εντυπωσιακά της σχέδια. 

Η Hearst είναι έτοιμη να φέρει ένα εντελώς νέο όραμα για τo brand, με τον CEO της Chloé, Riccardo Bellini να σχολιάζει: “Πάντα θαύμαζα τη ζωντανή δημιουργική ενέργεια της Hearst και την εξαιρετική αίσθηση της ποιότητας και της τέχνης. Το ισχυρό της όραμα για πιο “υπεύθυνη” μόδα ενσωματώνει πραγματικά τις αξίες και την αίσθηση της δέσμευσης των σημερινών γυναικών Chloé.”

Μιλώντας για το ραντεβού της, η Hearst σχολίασε: “Χαίρομαι για την ευκαιρία που έχω να εργαστώ σε μια τόσο αγαπημένη μάρκα όπως η Chloé. Είμαι ευγνώμων στη Natacha Ramsay-Levi και σε όλους τους άλλους εκπληκτικούς σχεδιαστές που ήρθαν πριν από αυτήν και βοήθησαν να οικοδομήσουμε το σκόπιμο όραμα της Gaby Aghion, ιδρυτή της Chloé.

Αλλά ποια είναι η Hearst; Και πώς θα μπορούσε να επικεντρωθεί η βιωσιμότητα στην Chloé; Εδώ είναι όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις.

Ποια είναι η Gabriela Hearst;

Η Gabriela Hearst είναι αυτοδίδακτη Ουρουγουανή Αμερικανίδα σχεδιάστρια. Μεγάλωσε στο αγρόκτημα της οικογένειάς της στην κεντρική Ουρουγουάη και σπούδασε performing arts στη Νέα Υόρκη.

Το 2004, κυκλοφόρησε τη δική της μάρκα, Candela, στο Brooklyn. Η συλλογή είχε μπλουζάκια με μεταξοτυπίες και το 2006, επεκτάθηκε ώστε να συμπεριλάβει και παπούτσια. Ίδρυσε την επώνυμη μάρκα της το 2015 και έκτοτε συνέχισε να σημειώνει επιτυχία, έχοντας κερδίσει πολλά βραβεία.

Το 2016, η Hearst κέρδισε το βραβείο Woolmark για γυναικεία ενδύματα και το 2018 της απονεμήθηκε το βραβείο “διορατική μόδα” του Ινστιτούτου Pratt.

Το 2020, η Hearst ονομάστηκε “Αμερικανίδα σχεδιάστρια γυναικείων ενδυμάτων της χρονιάς” από το CFDA. Είναι παντρεμένη με τον John Augustine Hearst, του οποίου η οικογένεια έχει την Hearst Corporation, την κορυφαία αμερικανική εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης που κατέχει εκδόσεις όπως το Cosmopolitan και το Harper’s Bazaar.

Γιατί είναι γνωστό το brand της;

Η Gabriela Hearst φημίζεται για τα αξεσουάρ της, όπως η τσάντα Nina, η οποία πήρε το όνομά της από τη Nina Simone. Η μικρή τσάντα έχει φορεθεί από αμέτρητες διασημότητες, συμπεριλαμβανομένης της Δούκισσας του Sussex, και αυτή τη στιγμή υπάρχει μια μακρά λίστα αναμονής για αυτή.

Ένα άλλο από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Hearst, είναι το ράψιμο. Η σχεδιάστρια φημίζεται για τα κολακευτικά και εκλεπτυσμένα κοστούμια που έρχονται σε μια σειρά από έντονες αποχρώσεις.

Πώς η Hearst προασπίζει τη βιωσιμότητα;

Η Hearst σέβεται τη βιομηχανία για τη δέσμευσή της στον περιβαλλοντισμό. Πρόσφατα ορίστηκε ως μια από τις πέντε κορυφαίες μάρκες του British Fashion Council που οδήγησαν στην αλλαγή στον τομέα της βιωσιμότητας. Η σχεδιάστρια από την Ουρουγουάη έχει εφαρμόσει μια πολιτική χωρίς πλαστικά στις πασαρέλες της για πολλά χρόνια. Το 2017, η Hearst έγινε η πρώτη μάρκα που παρουσίασε λιπασματοποιήσιμα βιο-πλαστικά για όλες τις συσκευασίες της.

Για την άνοιξη/καλοκαίρι του 2020, έγινε επίσης η πρώτη εταιρεία μόδας που παρουσίασε μια επίδειξη μόδας ουδέτερης από άνθρακα. Μιλώντας για τις φιλοδοξίες της να φέρει το οικολογικό της πνεύμα στην Chloé, η Hearst είπε ότι είναι πρόθυμη να δημιουργήσει μια επιχείρηση με κοινωνική συνείδηση και σε ισορροπία με το περιβάλλον μας.

Ποιες διασημότητες έχουν φορέσει τα ρούχα της Hearst;

Τα σχέδια της Hearst έχουν φορεθεί από αμέτρητα διάσημα πρόσωπα, όπως η Oprah και η Πρώτη Κυρία, Jill Biden. Έχει ντύσει επίσης τις Selena Gomez, Zoe Kravitz, Glenn Close και Meghan Markle, η οποία φορούσε ένα μαύρο φόρεμα Gabriela Hearst ενώ βρισκόταν σε περιοδεία στη Νέα Ζηλανδία το 2018. Η ηθοποιός Laura Dern φορούσε ένα φόρεμα Gabriela Hearst στο Met Gala το 2019, ενώ η Uma Therman σε μια εκδήλωση το 2018.

Θα παραμείνει η Hearst στην ομώνυμη μάρκα της όταν ενταχθεί στην Chloé;

Η Hearst θα παραμείνει creative director στο δικό της brand όταν θα συμμετέχει επίσημα στην Chloé. Η πρώτη συλλογή της σχεδιάστριας μόδας για το brand θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας Παρισιού τον Μάρτιο του 2021.