Τα εμβληματικά fashion pieces των σταρ του σινεμά που θα δανειζόμασταν σήμερα

Υπάρχουν ταινίες στον Αμερικάνικο και Ευρωπαϊκό κινηματογράφο που άφησαν εποχή. Άλλες εξαιτίας του σεναρίου, άλλες εξαιτίας της σκηνοθεσίας, άλλες εξαιτίας της τρομερής υποκριτικής τέχνης των πρωταγωνιστών. Αν αγαπάς τη μόδα όμως, κάθε ταινία από αυτές είναι μία αφορμή για να ανακαλύψεις τη μαγεία που συνδέει το ρούχο με την εξέλιξη ενός χαρακτήρα. Τα κοστούμια  δημιουργούν την  οπτική ανάμνηση που έχεις από τους πρωταγωνιστές και δίνουν το στίγμα μιας εποχής, μιας κοινωνίας, ενός τρόπου ζωής. Τι θα ήταν το Saint Tropez και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές ακτές τις Μεσογείου αν στα βράχια τους δεν κυκλοφορούσαν άνθρωποι με μαρινιέρες, ψάθινα καπέλα, capri παντελόνια και εσπαντρίγιες;

 Η μόδα και το στυλ δεν μπορούν παρά να εμπνέονται από τον κινηματογράφο και τις μεγάλες σταρ που σφράγισαν με την εικόνα τους ολόκληρες δεκαετίες. Η Dietrich έγινε το σύμβολο του ανδρόγυνου στυλ και του άψογου ανδρικού tailoring, η Audrey Hepburn έγινε η μούσα του Hybert de Givenchy ενώ η Marilyn Monroe σύστησε τα body-conscious ρούχα στο ευρύ κοινό και έβαλε τη φωτογραφία της στο λεξικό δίπλα στη λέξη bombshell. Παρακάτω θα βρεις 3 iconic wardrobes από 3 αξέχαστες πρωταγωνίστριες του κινηματογράφου που κάνουν το χρόνο να φαίνεται ασήμαντος αφού πολλά από τα κομμάτια τους είναι τόσο διαχρονικά που θα τα φορούσαμε και σήμερα.

Η Brigitte Bardot στη ταινία ‘Et Dieu... crea la Femme’ (1956)

O σκηνοθέτης Roger Vadim αγαπούσε σίγουρα πολύ τις γυναίκες αφού παντρεύτηκε 5 διαφορετικές ενώ συνδέθηκε ερωτικά με άλλες τόσες. Σ’ αυτή τη ταινία σκηνοθετεί την τότε σύζυγό του Brigitte Bardot σε μία από τις πιο διάσημες γαλλικές ταινίες όλων των εποχών που εκτίναξε τη φήμη της Bardot και σκανδάλισε τη κοινωνία της εποχής με τον ωμό ερωτισμό της και την ασυγκράτητη σεξουαλικότητα της 18χρονης ηρωΐδας της. Robe- chemisiers με κουμπιά για να μπορεί εύκολα η Bardot να τα βγάζει από πάνω της και ακόμα κι όταν τα φορά κρατάει ξεκούμπωτα τα περισσότερα κουμπιά στο κάτω κομμάτι.

classiq.me

Cocktail φορέματα με pencil skirts και τονισμένη μέση που αναδεικνύουν τις γραμμές του σώματος.

classiq.me

 Ψηλόμεσες κλος φούστες φορεμένες με φαρδιές enform ζώνες που στενεύουν τη μέση ακόμα περισσότερο και μαύρα τοπ με αβυσσαλέο boat neckline.

classiq.me

Pointy bras (όπως πρόσταζε η εποχή) ή no bras με ένα απλό λευκό t-shirt η Bardot κυκλοφορεί ξυπόλητη στους δρόμους του Saint Tropez και σκανδαλίζει όποιον άνδρα βρεθεί στο πέρασμά της. Κι εμείς ονειρευόμαστε το καλοκαίρι.

(photo: ‘no bras t-shirt’ from classiq.me)

H Sophia Loren στη ταινία ‘Houseboat’ (1958)

Το 1957 ο Cary Grant ερωτεύτηκε τη Sophia Loren όταν έπαιξαν μαζί στο ‘The Pride and the Passion’. Το 1958 ο Grant κανόνισε να ξαναπαίξει μαζί της στο ‘Houseboat’ για να την πολιορκήσει αλλά για κακή του τύχη η Loren είχε αποφασίσει να παντρευτεί τον Ιταλό παραγωγό ταινιών Carlo Ponti. Με τη βοήθεια της Edith Head, μιας από τις διασημότερες ενδυματολόγους του Hollywood, η  Loren μοιάζει εκθαμβωτική σε κάθε της εμφάνιση στη ταινία. Φροντίζοντας να τονίζει πάντα τη μέση της, εντυπωσιάζει με ψηλόμεσες εβαζέ full skirts, front wrap blouses και boat neckline βαμβακερά τοπ.

nz.yahoo.com

 Highlight της ταινίας το χρυσό cocktail dress με τα μοβ απλικέ λουλούδια που η Loren αφαιρεί για να το φορέσει συνοδεία ενός diamond chandelier necklace. Aν μπορούσες να πας σε κάποιο ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς φέτος θα ήθελες σίγουρα να το φορέσεις.

twitter.com

Πολλά little black dresses, πολλές πέρλες και ένα μοναδικό νυφικό με κεντημένες λεπτομέρειες και ένα άκρως θηλυκό bodice.

immortal-beauties.com

Η Rita Hayworth στη ταινία ‘Gilda’ (1946)

Σε ένα από τα διασημότερα film noir όλων των εποχών η Hayworth επάξια κερδίζει το τίτλο της femme fatale. Ντυμένη με τις δημιουργίες του Jean Louis, του head designer της Columbia pictures, η Gilda είναι σέξυ χωρίς να χρειάζεται να προσπαθήσει γι’αυτό μέσα σε ρούχα που κόστισαν το εντυπωσιακό για την εποχή ποσό των 60000 δολαρίων. Το ημιδιάφανο white chiffon negligee που πέφτει επιδεικτικά από τους ώμους της και το dressing gown από chiffon με τα balloon sleeves και τις embellished επωμίδες είναι η luxurious εκδοχή του homewear à la Gilda.

 Και όταν το homewear είναι τόσο εντυπωσιακό, οι προσδοκίες για τα outfits μεγαλώνουν. Και φυσικά η ταινία δεν απογοητεύει. Το strapless χρυσό φόρεμα  που αγκαλιάζει μοναδικά το σώμα της Hayworth και το halter neck maxi gown με αρχαιοελληνικές επιρροές φορεμένο με λευκά peep toes μας προκαλούν serious envy και όνειρα για λαμπερά πάρτυ.

1000monkeysonline.com

To γεμάτο με πετράδια embroidered βραδινό παλτό της πρωταγωνίστριας λαμπυρίζει στην ασπρόμαυρη οθόνη.

classiq.me

Καμία αναφορά στη Gilda δε θα ήταν ολοκληρωμένη αν δεν συμπεριλάμβανε το σατέν μαύρο strapless φόρεμα με το σκίσιμο και το μεγάλο φιόγκο στο πλάι.  Ασορτί βραδινά γάντια πάνω απ΄τους αγκώνες και pumps που δένουν στον αστράγαλο. Διαχρονικό και σούπερ σέξυ, το φόρεμα μοιάζει έτοιμο να πέσει από το σώμα της ανά πάσα στιγμή ενώ χορεύει και τραγουδά το ‘Put the Blame on Mame’. Μπορείς να φανταστείς καλύτερο εφέ για το επόμενο πάρτυ που θα παρευρεθείς;

1000monkeysonline.com

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.