Συνεντεύξεις, φωτογραφίσεις, γυρίσματα και λανσαρίσματα. Αυτές είναι οι πιο ενδιαφέρουσες εξελίξεις, που συνέβησαν στον διεθνή χώρο της μόδας την εβδομάδα που πέρασε.

news.1

The one that I want – The film. Το νέο διαφημιστικό του θρυλικού αρώματος Chanel No5 είναι μια ταινία μικρού μήκους με σκηνοθέτη τον Baz Luhrmann, πρωταγωνίστρια την εκθαμβωτική Gisele Bündchen και μουσική επένδυση την αισθησιακή διασκευή του «You’re the one that I want» από την ταινία Grease. Η ταινία αποτελείται από διαδοχικές σκηνές, στις οποίες η Gisele εμφανίζεται σε διαφορετικούς ρόλους. Κάνει σερφ, φροντίζει τα παιδιά της, φωτογραφίζεται για την δουλειά της και συναντά τον άντρα της. «Το πνεύμα της Coco Chanel συνεχίζει να επηρεάζει τον οίκο» και «τελικά αυτή η γυναίκα επιλέγει την αγάπη» δήλωσε ο σκηνοθέτης. Μπορείς να δεις το short film εδώ.

news.2

Anna Wintour – 73 Questions. Πρόκειται για το «73 Questions Video Series» της Vogue, όπου διάσημες προσωπικότητες δίνουν συνέντευξη σε ένα μόνο βίντεο. Στο project αυτό έχουμε δει celebrities, όπως η Sarah Jessica Parker και η Blake Lively. Αυτές τις μέρες συνέντευξη έδωσε η Anna Wintour, αρχισυντάκτρια της αμερικανικής Vogue. Ανάμεσα στις απαντήσεις που έδωσε ήταν «Δεν θα φορούσα ποτέ μαύρο από την κορυφή ως τα νύχια» και «Εύχομαι ο κόσμος της μόδας να σταματούσε να χρησιμοποιεί τη λέξη “Journey”». Ενώ στην προτροπή του δημοσιογράφου να βγάλει μια selfie, η Anna Wintour απαντά καυστικά «Ποτέ μου δεν έχω βγάλει selfie και ούτε σκοπεύω». Δες τη συνέντευξη εδώ.

 news.3

Victorias Secret Angels in Vogue. Και θα περάσω στην άλλη άκρη του Ατλαντικού Ωκεανού και στη βρετανική Vogue, για την οποία φωτογραφήθηκαν οι άγγελοι της Victoria’s Secret λίγο καιρό, πριν πραγματοποιηθεί το φετινό show τους. Έξι μοναδικά μοντέλα, Adriana Lima, Candice Swanepoel, Lily Aldridge, Elsa Hosk, Lais Ribeiro και Alessandra Ambrosio, έλαμψαν αλλά αυτή τη φορά μέσα σε δημιουργίες υψηλής ραπτικής. Στο behind the scenes βίντεο η εντυπωσιακή Adriana Lima δήλωσε ότι «οι γυναίκες στη δεκαετία των 30 είναι ακόμα πιο όμορφες». Μεταξύ άλλων η Candice Swanepoel είπε ότι «όλα τα μοντέλα της VS προπονούνται σκληρά για να διατηρούνται σε φόρμα», ενώ η Lily Aldridge υποστήριξε πως «το να είσαι επιτυχημένο μοντέλο προϋποθέτει να έχεις αυτοπεποίθηση και μια καλή σχέση με τον εαυτό σου».

news.4

Cara Delevingne’s Capsule Collection with DKNY. Το ξεχωριστό μοντέλο Cara Delevigne συνεργάστηκε με τον πασίγνωστο οίκο DKNY και το αποτέλεσμα είναι συγκλονιστικό. Η συλλογή αποτελείται από χαρακτηριστικά σκουφάκια, αθλητικά top, ολόσωμες φόρμες καθώς και από bomber και motorcycle jackets. Η Cara σχεδίασε μια σειρά που μπορεί να φορεθεί από πολλούς τύπους γυναικών και δε δίστασε να προσθέσει στοιχεία από το προσωπικό της στυλ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το σκουφάκι, που δημιούργησε, επειδή «λατρεύει την αίσθηση του να διατηρείται ζεστή». Όμως, δεν είναι μόνο τα κομμάτια, που επιμελήθηκε η ίδια, αλλά και το δελτίο τύπου και την προώθηση της collection.

 news.5

Alexander Wang x H&M. Αρκετούς μήνες μετά από την ανακοίνωση της συνεργασίας στο Coachella festival και λίγες ημέρες πριν την κυκλοφορία της στην αλυσίδα των H&M, το lookbook της αλλά και οι φωτογραφίες ενός εκπληκτικού runway στη Νέα Υόρκη έρχονται για να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον των απανταχού fashion lovers. Η σειρά αυτή έχει έντονο sporty ύφος και minimal αποχρώσεις (λευκό, γκρι, μαύρο). Περιλαμβάνει από scuba dresses, open-toe ψηλοτάκουνα παπούτσια, αθλητικά tops, κολάν και παρκά μέχρι σκουφάκια, κάλτσες, duffel bags και γάντια για boxing. Έντονο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα ανδρικά κομμάτια, όπως φούτερ, βερμούδες και backpacks.

news.6

Vans x Liberty Art Fabrics Collection. Για τέταρτη φορά, το sports brand Vans και ο λονδρέζικος οίκος Liberty Art Fabrics ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν την holiday collection. Όλα τα μοντέλα έχουν γήινες αποχρώσεις, όπως navy, γκρι και καφέ και κυρίως floral patterns από την μοναδική συλλογή του Liberty of Fabrics. Επίσης, οι δερμάτινες και suede λεπτομέρειες κλέβουν τις εντυπώσεις. Ένα ακόμη θετικό στοιχείο αυτής της σειράς είναι ότι μαζί με τα unisex κομμάτια κυκλοφορούν τα Authentic και Classic Slip-On σε γυναικεία νούμερα.