EDC-18_ 960x960

EveryDay Carry: διεθνής όρος που αφορά, όπως εννοείται, τα αντικείμενα που κουβαλάμε στην καθημερινότητά μας – τσάντες κάθε τύπου, πορτοφόλια και μπρελόκ, ως επί το πλείστον αλλά και άλλα, όπως θήκες κινητών τηλεφώνων, μακό, ζακέτες, μπουφάν, επίσης απαραίτητα στην καθημερινότητά μας.  

To EveryDayCarry (EDC) ήρθε ως φυσική εξέλιξη μιας μακροχρόνιας αγάπης που είχαν οι δημιουργοί του για προϊόντα με κύριο χαρακτηριστικό την πολύ-χρηστικότητα, ποιότητα, αλλά και την αναλογία value for money. Πιο συγκεκριμένα, ο Τζαννής Κύρος και η ομάδα του έχουν δημιουργήσει ένα κατάστημα που αφορά την ανάπτυξη μίας ολόκληρης φιλοσοφίας γύρω από το urban lifestyle και τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής με στόχο την παρουσίαση προϊόντων με τα οποία μπορείς να οργανώσεις τη καθημερινότητα σου σε συνδυασμό με το απόλυτο style και practicality.

Το Savoir Ville μίλησε με την ομάδα του EDC και κατάλαβε πάρα πολύ γρήγορα για το ότι δεν πρόκειται για ακόμη ένα e-shop στην ελληνική αγορά. Πολύ απλά γιατί αν προσπαθήσεις να ψάξεις για κάτι αντίστοιχο με Ελληνικές ρίζες δεν νομίζω να βρεις κάτι.  Η ιδέα για να ξεκινήσει εξελίχθηκε “από την προηγούμενη ιδιοκτησία (καταστήματος) κρατώντας όμως βασικά στοιχεία όπως την Victorinox, πασίγνωστη εταιρία και κορμό της δουλειάς μας. Το EDC Concept όμως εμπλουτίζει την γκάμα με νέα brands & προϊόντα που θέλουμε να έχουμε πάντα μαζί μας και μας φτιάχνουν την διάθεση. Στο κατάστημά μας στο κέντρο της Αθήνας θα βρείτε τον Γιάννη για να σας οδηγήσει στον κόσμο του EDC. Ο Γιάννης είναι μεγάλο μέρος του μαγαζιού, με πολυετή εμπειρία στον χώρο αλλά και με πολύ προσωπική τρέλα.”.

Σαν φυσική συνέχεια των πραγμάτων και της δουλειάς τους στο κατάστημα, μόλις ο κόσμος άρχισε να τους δείχνει ότι αυτό που κάνουν αρέσει, “τότε αρχίσαμε να χτίζουμε το e-shop… και είμαστε ακόμα στην αρχή”.

Εκείνο που κάνει το EDC ξεχωριστό στον χώρο των online shops πλέον, “είναι η διαφορετικότητα, η αμεσότητα και η προσωπική επαφή, όπως επίσης, και τα Brands. Τα περισσότερα e-shops ψάχνουν τι πουλάει εύκολα, γρήγορα και με βάση το τι θέλει να έχει κάποιος 3ος στην αποθήκη του για να μπορέσει να το πάρει και να στο δώσει. Εμείς έχουμε επιλογές από Brands που δεν πολύ κυκλοφορούν στην αγορά γιατί μιλάμε για μικρές εταιρίες που έχουν και σχετικά μικρή διαθεσιμότητα, τα έχουμε και στο φυσικό κατάστημα και είναι σε τιμές που προτείνουν οι εταιρίες –Pan European Prices”.        

Η απόφαση του να ασχοληθούν με την πώληση των καθημερινών αξεσουάρ δεν ήρθε εξ’ ουρανού. “Υπάρχει μια αρχή για εμάς ή μάλλον δύο. Do not compete if not competitive & Ever Green Products. Το πρώτο καταλαβαίνεις ότι η αγορά είναι πολύ σκληρή και ανταγωνιστική και θέλαμε να επικεντρωθούμε σε μια κατηγορία πιο «ειδική» καλύτερα πρώτος στο χωριό παρά τελευταίος στην πόλη. Το δεύτερο είναι πως τα προϊόντα μας δεν επηρεάζονται τόσο πολύ από την εποχικότητα και fashion trends, παράδειγμα το κόκκινο πολυεργαλείο της Victorinox”.

Το EDC σημαίνει τόσα πολλά για τη ομάδα του που πραγματικά φαίνεται από χιλιόμετρα η αγάπη που του έχουν όλοι οι συνεργάτες. “Ορίζει την καθημερινότητά μας εκ νέου, εστιάζοντας σε προϊόντα, χρηστικά μεν, με άποψη και ιδιαίτερες πινελιές δε. Άλλωστε, αυτό είναι το ζητούμενο: να μπορείς να διανθίζεις την κάθε στιγμή  με εκείνο που, δεν χρειάζεσαι απλώς, αλλά επιθυμείς να μην αποχωρίζεσαι”.

Εκείνο πάντως που μας έκανε εμάς εντύπωση στην δική μας ομάδα είναι το πως μπορείς να στηριχθείς σε ένα κοινό που δεν έχει πολλά γυναικεία στοιχεία μα εστιάζει σε κάτι πιο ουδέτερο, unisex. Θεωρώντας λοιπόν, πως αυτή τη στιγμή το πιο δυνατό κοινό στην αγορά ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ είναι οι γυναίκες, ρωτήσαμε την ομάδα του EDC αν πιστεύει ότι οι άντρες καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στην άνεση ή στις τάσεις. “Όσο περίεργο και αν ακούγετε οι άντρες είναι πολύ ενημερωμένοι και ψάχνονται συνεχώς, έτσι και εμείς προσπαθούμε σε μια πολύ μικρή αγορά να παρουσιάζουμε τις τάσεις του EveryDayCarry. Δεν νομίζω οτι μπορώ να διαλέξω κάτι από τα δύο, η πρακτικότητα πάντα είναι σημαντικό κριτήριο για τον άντρα”.

“Το backpack στις διακοπές αλλά και στην καθημερινότητα είναι ο καλύτερος μας φίλος, το έχουμε πάντα μαζί μας, προσέχει τα πράγματα μας, μας συμπληρώνει αλλά και μας υποστηρίζει. Βέβαια, η ταύτιση του backpack μόνο με τις διακοπές δεν υφίσταται πια. Ο κόσμος συνεχώς ανακαλύπτει τις πολλές χρήσεις και πρακτικότητα του backpack και γι’ αυτό έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας”.

“Δεν θα έλεγα ότι η ανδρική μόδα παίζει τόσο σημαντικό ρόλο, αφού δεν είναι και το βασικότερο στοιχείο ή παράγοντας στην επιλογή που κάνουμε στο κατάστημα μας, βέβαια οι τάσεις ακολουθούνται απο τις εταιρείες που συνεργαζόμαστε”. 

Μερικά από τα Brands που μπορείς να βρεις στο EDC είναι Bellroy, Herschel,Victorinox, Deejo, Deus Ex machina κ.α. Ενώ αυτή την περίοδο μοναδικές εκπτώσεις σε περιμένουν έως και -30%.

Παρακάτω θα δεις τις προτάσεις τους για τον σύγχρονο άντρα και τη σύγχρονη γυναίκα:

EDC, Βαλαωρίτου 8 Κολωνάκι 10671, ☎️ 210-3631402