Είσαι υπερβολική με τους στόχους του γυμναστηρίου;

Άφησε το «όλα ή τίποτα» στην είσοδο του γυμναστηρίου

Στο σημερινό κόσμο η τελειομανία είναι ένας δημοφιλής όρος. Αναφέρεται συχνά από απολογητικά τακτοποιημένους ανθρώπους με τη συνήθεια να ρυθμίζουν λοξές κορνίζες, μη-απολογητικές νύφες σε συναντήσεις για τον στολισμό και τη διακόσμηση της δεξίωσης/εκκλησίας τους και πάρα πολλούς ανθρώπους σε συνεντεύξεις για δουλειά γραφείου. Αυτό το κάνεις και στις προπονήσεις σου. Κάτι που είναι σκληρό αλλά και επικίνδυνο.

Γράφω αυτό το άρθρο για όλους τους τελειομανείς εκεί έξω.

Ξέρεις ποιος είσαι. Θέλεις να έχεις καθαρή την συνείδηση σου. Είσαι εκείνος που ξεκινάει ένα νέο πρόγραμμα για βάρη που του αρέσει και τον εξιτάρει πολύ, αλλά σταματάει στο ένα τρίτο της του πορείας στο γυμναστήριο γιατί αρρώστησε με γρίπη και έχασε μια ΟΛΟΚΛΗΡΗ εβδομάδα.

Είσαι ο άνθρωπος που ξεκινάει τη νέα του υγιεινή και θρεπτική διατροφή κάθε Δευτέρα, κάνει μια μικρή ατασθαλία την Πέμπτη και τερματίζει τα delivery και τα take away για όλη την υπόλοιπη εβδομάδα μέχρι να ξεκινήσει "ξανά" την επόμενη Δευτέρα.

Είσαι ο αθλητής που σταμάτησε να πηγαίνει στο CrossFit επειδή δεν μπόρεσε να κάνει pull ups και σιχαίνεσαι την ιδέα να κάνεις μια «λιγότερη» προπόνηση.

Είσαι ο άνθρωπος με την εμμονή να κάνει τα πράγματα "σωστά" και «όπως πρέπει».

Έχω νέα για σένα. Τα πρότυπά σου για τα σωστά είναι υπερβολικά υψηλά και η τελειομανία σου θα σου βάζει τρικλοποδιές σε κάθε ευκαιρία που βρίσκει. Το «τέλειο για λίγο» μπαίνει εμπόδιο στο «αρκετά καλό για όλη την ώρα» και η ανάγκη σου για τελειότητα εμποδίζει την πραγματική αλλαγή του τρόπου ζωής σου που θέλεις τόσο να κάνεις!

Όλοι λατρεύουμε την ιδέα του να ξεκινάμε με ένα στόχο και να μένουμε πιστοί σ αυτόν. Έχεις τις υψηλότερες των προσδοκιών, αλλά πρέπει να σταματήσεις και να ξαναρχίζεις από την αρχή με το που βλέπεις κάποιο εμπόδιο μπροστά σου.  Άσε στην άκρη την ιδέα ότι όλα πρέπει να είναι τέλεια ώστε να δεις την πρόοδο που θέλεις!

Τα εμπόδια είναι για να τα ξεπερνάμε και οι αποτυχίες για να τις διορθώνουμε σε επιτυχίες. Όχι για να ξεκινάμε ξανά και ξανά και ξανά και ξανά μέχρι την 15η φορά που θα καταφέρουμε να βγάλουμε τέλεια τον μήνα της σκληρής διατροφής/προπόνησης που προσπαθούμε εδώ και 1 χρόνο!

Βάλε ένα πρόγραμμα στη ζωή σου, την καθημερινότητα σου, τις προπονήσεις σου και τα γεύματα σου και αν δεν βγεί κάποια μέρα αναπροσάρμοσε το.

Όχι ένα κομμάτι σοκολάτας δεν σε κάνει κακό άνθρωπο, ούτε ότι έχασες μια προπόνηση αυτή την εβδομάδα σε κάνει τεμπέλη. Μάθε να ακούς το σώμα σου και το τι σου ζητάει. Όλα γίνονται για κάποιο λόγο, και αυτός δεν είναι για να νευριάσεις και να παρατήσεις τους στόχους σου.

Ανεξάρτητα από τον στόχο σου, θυμήσου πως πρέπει να απολαμβάνεις αυτό που κάνεις, κάθε μέρα. Η επιτυχία είναι ταξίδι ζωής, κυριολεκτικά, και δεν θα πας μπροστά κάνοντας κάτι που μισείς!Αναπροσάρμοσε τους στόχους σου, άσε το «όλα ή τίποτα» στην άκρη, βολέψου, δούλεψε σκληρά και αγάπησε την πορεία του ταξιδιού σου και στο τέλος θα δεις ότι αυτό θα είναι το «τέλειο» για σένα.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.