Τα τελευταία χρόνια πολλές εταιρείες τείνουν στο να δραστηριοποιούνται στην κατηγορία του eco-friendly. Στο πλαίσιο λοιπόν του βιώσιμου καταναλωτισμού (sustainable consumerism), ο οποίος έχει γίνει τρόπος ζωής για πολλούς, αρκετά brands ακολουθούν αυτή την οδό.

Οι γνωστές πλέον ως ethical εταιρείες, δραστηριοποιούνται στο χώρο της μόδας, παράγοντας προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον. Και αυτό γιατί η βιώσιμη μόδα είναι ένας αληθινός στόχος και μια κερδοφόρα επιχειρηματική πρακτική. Το απρόσμενο σε όλη αυτή την πρακτική είναι το γεγονός ότι σε αυτές τις εταιρείες περιλαμβάνονται και high-end labels, με την Stella McCartney να αποκτά τον πρωταρχικό ρόλο. Άλλες εταιρείες παρόμοιου βεληνεκούς είναι οι Everlane, Outdoor Voices, Chinti & Parker και Brother Vellies.

Στη μέση κατηγορία ανήκουν οι πιο προσεγγίσιμες εταιρείες, όπως η H&M με την Conscious συλλογή της, καθώς επίσης και οι Levi’s, New Balance, ASOS Green Room και Reformation.