Μη με παρεξηγήσεις, αλλά όταν αναφέρομαι στη Disney δεν αναφέρομαι μόνο στις ταινίες ή την Disneyland. Μιλάω για όλο εκείνο το πελώριο franchise γύρω από αυτό το brand που πλέον αγγίζει κάθε πτυχής της καθημερινότητας. Και σαφώς την επηρεάζει.

Αν δεν το παραδεχτείς εσύ, τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους. Ολοένα και περισσότεροι είναι οι ενήλικες -και μάλιστα γυναίκες- που επισκέπτονται την Disneyland και άλλα θεματικά πάρκα χωρίς να συνοδεύουν κάποιο ανήλικο. Ξέρεις, έχει δημιουργηθεί πια επίσημα μια ξεχωριστή κατηγορία επισκεπτών με τίτλο “Childless Millenial Adults”. Αλλά αυτό είναι το λιγότερο και ίσως το αυτονόητο αν θες να δηλώνεις fan της Disney. Εμάς μας ενδιαφέρουν όλα τα παρακάτω.

Τα podcast εμπνευσμένα από τη Disney, το θερμός για τον καφέ σου με το γνωστό logo επάνω, ο αριθμός των γάμων και των προτάσεων μέσα στα θεματικά πάρκα, τα quote του Walt Disney που έγιναν tattoo και τα prechels σε σχήμα Mickey Mouse. Αν με αφήσεις μπορώ να συνεχίσω μέχρι αύριο. Κι αν νόμιζες ότι η Disney είναι μια εταιρεία που στοχεύει κυρίως τα παιδιά, ξανασκέψου πόσα από τα παραπάνω μπορούν όντως να κάνουν τα παιδιά.

Κάποιοι επιμένουν να χαρακτηρίζουν ως cringe και διαστροφική την εμμονή των Millenials με την Disney. Αλλά, αν το καλοσκεφτείς ζούμε στην καταλληλότερη εποχή για να συμβεί αυτό. Τώρα είναι που η Disney προσφέρει ό,τι ακριβώς έχει να προσφέρει στους θαυμαστές της και δεν λέει να σταματήσει με τίποτα. Διαβάζοντας άρθρα “Δεν είναι λίγο creepy οι ενήλικες που πηγαίνουν στην Disneyland;” ή “Έβγαινα με άντρα που πήγαινε κάθε μήνα σε θεματικό πάρκο” καταλαβαίνει λίγο τι γίνεται. Ωστόσο, κάποτε έρχεται η σωστή στιγμή για να πετάξουμε από πάνω μας αυτό το ταμπού.

Το D23 Expo

Αν θες το πιστεύεις, αλλά κάθε δύο χρόνια, οι απανταχού θαυμάστριες της Disney συναντιούνται σε ένα convention της Καλιφόρνια, ίσως το μεγαλύτερο του κόσμου. Τι σημαίνει αυτό; Ότι η τεράστια αυτή απήχηση της εταιρείας δεν φαίνεται μόνο στα clicks και τα hashtags του Instagram αλλά και στην πραγματική ζωή. Γυναίκες από όλο τον κόσμο, ξοδεύουν μια περιουσία για να ταξιδέψουν στην Καλιφόρνια και να αγοράσουν ό,τι μπορείς να φανταστείς. Αλλά κυρίως να ζήσουν την εμπειρία. Φέτος τον Αύγουστο, μια συντάκτρια του Glamour.com ήταν μια από αυτές και περιέγραψε ακριβώς την εμπειρία.

Εκεί μάλιστα είχε την ευκαιρία να μιλήσει και με άλλες γυναίκες που συμμετείχαν από όλο τον κόσμο και να πει η κάθε μια το λόγο που βρίσκεται εκεί. Κάπως έτσι συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν περισσότεροι λόγοι απ’ ό,τι φαντάζεσαι για να αγαπά κανείς την Disney σε τέτοιο βαθμό. Ή έστω για να φοράει κάλτσες με την Μουλάν – για την αγάπη μας για την Μουλάν τα έχουμε ξαναπεί εδώ.

Αν λοιπόν είσαι από εκείνους τους ανθρώπους που λίγο κοιτούσαν υποτιμητικά τον άλλο με το ρολόι-Mickey ή την κοπέλα που ντύθηκε πριγκίπισσα στο πάρτι γενεθλίων της, αναθεώρησε. Κι εσείς Millenials χαλαρώστε και συνεχίστε ό,τι κάνατε. Με αυτά μεγαλώσατε και αυτά αγαπήσατε. Και είναι ΟΚ.

Featured Image: people.com