5 τρόποι να πετύχεις το digital wellness σύμφωνα με μια επαγγελματία των social media

7 τρόποι να πετύχεις το digital wellness σύμφωνα με μια επαγγελματία των social media

Η Έλενα δίνει συμβουλές για να πετύχεις την ισορροπία μεταξύ πραγματικής και ψηφιακής ζωής

Λένε πως αν κάνεις αυτό που σου αρέσει, δεν νιώθεις ότι δουλεύεις. Εντάξει, δεν είναι ακριβώς αλήθεια, αλλά κάνει την εργασία σου πιο ευχάριστη σε σχέση με το να απεχθάνεσαι τη δουλειά σου. Στην περίπτωση μου είμαι παιδί των social media. Το happy place μου είναι το Instagram και οι εργασιακές μου ώρες στο digital marketing περνάνε ευχάριστα. Όλα καλά μέχρι εδώ.

Ας δούμε και μερικά facts ακόμη: Ο κόσμος των social media δεν κοιμάται ποτέ, συνήθως οι social media workers είμαστε πάντα logged in και οι πελάτες ανέκαθεν δεν υπολογίζουν τι ώρα είναι όταν θέλουν να ζητήσουν κάτι. Για να μην το ξεχάσουν άλλωστε. Όλο αυτό έχει ως αποτέλεσμα, συχνά οι social media managers, content creators, digital copywriters, digital marketers ή αλλιώς όσοι εργάζονται στα social, να δουλεύουν 24/7.

Από την άλλη, sanity is the king, γιατί αν δεν την έχεις, κανένα content δεν είναι αρκετά καλό. Ακολουθούν μερικοί απλοί κανόνες για digital detox που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις και να διατηρήσεις την ισορροπία ανάμεσα στην ψηφιακή και την πραγματική ζωή. Ακόμη και αν δεν εργάζεσαι σε αυτό το χώρο.

1. Ενεργοποίησε τη ρύθμιση “Μην Ενοχλείτε” όταν κοιμάσαι. Ίσως ακούγεται προφανές, αλλά για πολλούς δεν είναι. Ακόμη καλύτερα απενεργοποίησε το κινητό σου. Και αν θέλεις τον ιδανικό ύπνο, άφησε το σε άλλο δωμάτιο.

2. Κράτησε το κινητό σου μέσα στην τσάντα σου όταν είσαι με παρέα. Εναλλακτικά, ακούμπησε το ανάποδα ώστε να μην αποσπά την προσοχή σου η φωτεινή οθόνη.

3. Όταν θέλεις να το χρησιμοποιήσεις για φωτογραφίες, όπως για παράδειγμα σε ένα ταξίδι ή κατά τη διάρκεια μιας φυσικής δραστηριότητας, μπορείς να το έχεις στο αθόρυβο ή στη λειτουργία πτήσης. Έτσι μπορείς να αφοσιωθείς σε αυτό που κάνεις, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σου οι ειδοποιήσεις.

4. Προσπάθησε να ξεκινάς τη μέρα σου εκτός οθόνης. Αυτό περιλαμβάνει και την τηλεόραση. Μια καλή πρακτική είναι να παίρνεις το πρωινό σου στο μπαλκόνι τις ζεστές μέρες ή να διαβάζεις λίγες σελίδες από το βιβλίο σου.

5. Κάνε unfollow/mute όσους δεν έχουν λόγο ύπαρξης στον πραγματικό και τον ψηφιακό σου κόσμο. Έτσι ακόμη και όταν είσαι online θα “συναναστρέφεσαι” αυτούς που έχεις επιλέξει εσύ.

6. Επίλεξε τα κανάλια επικοινωνίας που θα έχεις με τους πελάτες/τη δουλειά σου και αυτά που θα έχεις με όλους τους υπόλοιπους. Κατέβασε δύο application συνομιλιών και χρησιμοποίησε το ένα αποκλειστικά για δουλειά και το άλλο για την προσωπική σου ζωή.

7. Αν η εργασία σου απαιτεί την ενεργή συμμετοχή σου στο Facebook. Δημιούργησε ένα ξεχωριστό επαγγελματικό προφίλ ώστε να ξεχωρίσεις τα εισερχόμενα και τις ειδοποιήσεις από το προσωπικό σου προφίλ. Επίσης, όσο εργάζεσαι εντός Facebook, χρησιμοποίησε το business manager.

Δες ακόμα:

Πώς να κάνεις digital detox


featured image: Elite Daily
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.