Διατροφικές παγίδες στη δουλειά και πώς να τις αποφύγεις

Διατροφικές παγίδες στη δουλειά και πώς να τις αποφύγεις

Ο χώρος εργασίας μπορεί να αποτελέσει «ναρκοπέδιο» κακών διατροφικών επιλογών. Ποιες είναι οι πιο συχνές παγίδες και πως μπορείς να τις αποφύγεις;

1. Γιορτές - γενέθλια συναδέλφων

Και ξαφνικά, εκεί που έχεις προγραμματίσει τα γεύματα της ημέρας σου και έχεις πάρει μαζί σου στο γραφείο το μεσημεριανό σου γεύμα και ένα μικρό σνακ, σου προσφέρει κάποιος συνάδελφος ένα γλυκό γιατί γιορτάζει ή έχει τα γενέθλια του. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείς πολύ ευγενικά να αρνηθείς, ιδίως αν πραγματικά δε θέλεις να χαλάσεις τη δίαιτα σου. Βέβαια, αν έχεις να φας γλυκό για μεγάλο χρονικό διάστημα, το να υποκύψεις μία φορά δε θα σε βγάλει εκτός στόχου.

2. Φαγητό απ’ έξω

Αν τυχαίνει κάποιες φορές να μην έχεις πάρει μαζί σου στη δουλειά το μεσημεριανό σου γεύμα, ή έχετε σαν έθιμο στο γραφείο μία μέρα την εβδομάδα να παραγγέλνετε απ’ έξω, κάτι τέτοιο μπορεί να αποτελέσει «καταστροφή» στην προσπάθεια σου να αδυνατίσεις ή να διατηρήσεις το βάρος σου. Αν λοιπόν, στο γραφείο το να τρως απ’έξω αποτελεί συχνό φαινόμενο, μπορείς να παραγγείλεις το δικό σου πιάτο αντί για ποικιλίες που είναι για όλους ώστε να έχεις τον έλεγχο και να μην ξεφύγεις.

Υγιεινά tips που πρέπει να ακολουθήσεις αν δουλεύεις από το σπίτι

3. Υπερκατανάλωση καφέ και παράλειψη γευμάτων

Έχεις κι εσύ την κακή συνήθεια να μένεις όλη μέρα νηστική γεμίζοντας το φλιτζάνι σου με καφέ από το πρωί που θα πας στο γραφείο μέχρι να φύγεις; Εκτός από το είδος του καφέ -αν έχει δηλαδή κρέμες, ζάχαρη κλπ- το μεγαλύτερο πρόβλημα, σε αυτή την περίπτωση, είναι η πολύωρη παράλειψη γευμάτων. Αυτό θα σε οδηγήσει με σιγουριά, στο να καταναλώσεις μία πολύ μεγάλη ποσότητα φαγητού με λαιμαργία όταν γυρίσεις σπίτι και στο ότι μετά το γεύμα θα ακολουθήσει ένα συνεχόμενο τσιμπολόγημα μέχρι να κοιμηθείς. Επίσης, μένοντας τόσες ώρες νηστική έχει προκαλείς άθελά σου την εναπόθεση λίπους. Αν η εργασία σου δεν σου επιτρέπει να μεταφέρεις μαζί σου κάποιο γεύμα, προτίμησε εύκολα και μικρά σνακ όπως ανάλατους ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα.

4. Αυτόματος πωλητής

Επιλέγοντας ένα γρήγορο σνακ από τον αυτόματο πωλητή στο γραφείο, για δώσεις ένα boost ενέργειας στην απαιτητική ημέρα σου, τελικά μόνο κακό μπορεί να σου κάνει. Σίγουρα το να τον αποφύγεις είναι η καλύτερη λύση. Αν όμως είναι αναπόφευκτος, προτίμησε κάποιο σνακ με χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένο λίπος και ζάχαρη, άλλα με πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, όπως μία μπάρα.

www.facebook.com/virginiaskoulidi | www.instagram.com/dietlicious_gr

featured image: unsplash.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.