5 πιθανά οφέλη ψυχικής υγείας που κερδίζει κάποιος με τη διαγραφή των κοινωνικών μέσων δικτύωσης

5 πιθανά οφέλη ψυχικής υγείας που κερδίζει κάποιος με τη διαγραφή των κοινωνικών μέσων δικτύωσης

Πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν να αποσυρθούν από μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ένα μικρό ή μεγάλο διάστημα.

Τον τελευταίο καιρό οι οθόνες μας είναι γεμάτες με νέα, που συνήθως δεν είναι και ότι πιο ευχάριστο μπορούμε να διαβάσουμε. Είναι λογικό λοιπόν να πολλές φορές να νιώθεις την ανάγκη να πάρεις τον χρόνο σου και να αποσυρθείς για λίγο.

Αν το έχεις σκεφτεί μάλλον τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Η νέα χρονιά ξεκίνησε και οι αναταραχές τις παγκόσμιας πανδημίας καλά κρατούν.

Είναι η ώρα λοιπόν, να υιοθετήσεις το "Social media cleanse". Τι ακριβώς είναι αυτό; Είναι η τάση του να παίρνεις ένα διάλειμμα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 2015 ο Ed Sheeran πήρε χρόνο και αποχωρίστηκε για λίγο το Instagram. Η Demi Lovato, η οποία έχει μια  ταραχώδη σχέση με το Twitter, έχει αποχωρήσει από τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης πολλές φορές και πολλοί άλλοι διάσημοι είναι οπαδοί της συγκεκριμένης τακτικής, ακόμη κι αν η ανάπαυλα από τα media κρατάει έστω ένα 24ωρο.

Όπως υποστηρίζει η Christine Moutier , ασκούμενη ψυχίατρος και επικεφαλής ιατρός στο Αμερικανικό Ίδρυμα για την πρόληψη αυτοκτονιών (AFSP), το να βλέπουμε συνεχώς μια ιδανική ζωή γεμάτη χαρούμενες φωτογραφίες και ευτυχισμένες στιγμές, μπορεί να έχει δραματικό αποτέλεσμα για τον εαυτό μας μιας και συνεχώς βρισκόμαστε σε σύγκρουση με την ζωή των άλλων. Επιπλέον η συνεχής χρήση των media, ίσως να φανερώνει χαμηλή αυτοεκτίμηση, άγχος, ανασφάλειες ακόμη και κατάθλιψη.  Αν λοιπόν η επαφή σου με τα media νιώθεις πως ίσως σε φθείρει, τότε σου έχουμε 5 καλούς λόγους για να κάνεις ένα διάλλειμα .

  1. Βελτίωση ποιότητας του ύπνου σου

Παραδέξου πως είναι πολλές οι φορές που σε έχει πάρει ο ύπνος αγκαλιά με το κινητό. Μια συνήθεια που σίγουρα δεν βοηθάει πουθενά, αντίθετα όπως οι ειδικοί υποστηρίζουν, το τεχνητό φως που προέρχεται από αυτές τις συσκευές μπορεί να επηρεάσει την παραγωγή μελατονίνης στο σώμα - της ορμόνης που είναι βοηθάει στον ύπνο.

  1. Αύξηση διαπροσωπικών σχέσεων

Η αποκοπή από αυτού του είδους την επικοινωνία, σίγουρα θα ενισχύσει την διαπροσωπική και δια ζώσης σχέση που μπορείς να αναπτύξεις με τα αγαπημένα σου άτομα. Τέλος στα μηνύματα και τα σχόλια κάτω από φωτογραφίες. Ήρθε η ώρα να γράψεις ένα αληθινό γράμμα και να κανονίσεις εκείνον τον καφέ που συνεχώς αναβάλεις.

  1. Μεγαλύτερη συγκέντρωση

Πόσες είναι εκείνες οι φορές που έχεις αφήσει στην άκρη την εργασία σου, απλά για να χαζέψεις λίγο στο Instagram ; Η παραγωγικότητα αλλά και η συγκέντρωση σου μπορούν να αυξηθούν αρκετά κατά το διάστημα που θα απέχεις από τα κοινωνικά δίκτυα.

  1. Περισσότερος ελεύθερος χρόνος

Αρκετά συχνά ενώ έχεις ελεύθερο χρόνο, σίγουρα αντί να τακτοποιήσεις την ντουλάπα σου ή να οργανώσεις το γραφείο σου, εσύ θα προτιμήσεις να ασχοληθείς με το κινητό και να χαζέψεις στο μέσα. Αυτόν τον χρόνο τώρα, μπορείς να τον αφιερώσεις σε δραστηριότητες που σου προσφέρουν ουσιαστικά πράγματα

  1. Ψυχική ηρεμία

Η καθημερινή επαφή με τα κοινωνικά δίκτυα συνεπάγεται πολύ συχνά και επαφή με χιλιάδες καταστροφολογικές απόψεις για την επικαιρότητα. Ιδίως την συγκεκριμένη χρονική περίοδο η αποφυγή τέτοιων απόψεων θα βοηθήσει αρκετά στην διατήρηση της ψυχικής σου υγείας.

featured photo: Τwenty20.com/criene
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.