Detox Vol 2: Καυτερή Σούπα Με Goji Berry

Συνεχίζοντας το detox μετά τις ατασθαλίες των γιορτών,σήμερα θα κάνουμε μια εύκολη, γρήγορη σούπα αλλά και πολύ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, αφού θα περιέχει και το γνωστό για τις ιδιότητες του goji berry!

Τα Goji Berry  δεν βρίσκονται σχεδόν ποτέ φρέσκα, εκτός από τις περιοχές παραγωγής τους, και συνήθως πωλούνται σε ανοιχτά κουτιά και μικρές συσκευασίες, σε ξηρά μορφή. Εγώ στην συνταγή μου χρησιμοποίησα αποξηραμένα βιολογικά goji berry, τα οποία προμηθεύτηκα από το ηλεκτρονικό κατάστημα filofron όπως και όλα τα υλικά της συνταγής μου με αγαπημένο μου τη σάλτσα τομάτας με goji berry η οποία ταίριαξε τέλεια στην σούπα μου και απογείωσε την συνταγή μου!

Συστατικά

  1. 30 gr Αποξηραμένα goji berry
  2. 380 gr Σάλτσα Ντομάτα με goji berry
  3. 450ml νερό με ζωμό λαχανικών
  4. 2 καρότα ,κομμένα
  5. 1 καυτερή κόκκινη πιπερία
  6. 1 κρεμμύδι, σε κύβους
  7. 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
  8. 1 κουταλάκι κύμινο
  9. 1 κουταλιά της σούπας φρέσκα φύλλα κόλιανδρου, σκισμένα

Οδηγίες

Πλένετε τα μούρα goji berry και τα αφήνετε για περίπου 2 ώρες σε ένα μπολάκι με νερό για να ενυδατωθούν.

Ζεσταίνετε το ελαιόλαδο σε μια μέτρια κατσαρόλα και σοτάρετε το κρεμμύδι για μερικά λεπτά και μετά προσθέτετε τη σάλτσα ντομάτας, την πιπεριά ,το καρότο ,τα μούρα goji berry και το κύμινο. Ανακατέψτε το για άλλα λίγα λεπτά.

Προσθέστε το ζωμό λαχανικών και σιγοβράστε για 10 λεπτά.

Ανακατέψτε το φρέσκο ​​κόλιανδρο και ανακατέψτε τη σούπα μέχρι να μαλακώσει.

Αφού βράσει, πολτοποιούμε τη σούπα με το ραβδομπλέντερ, μέχρι να γίνει βελουτέ.Σε περίπτωση που δεν έχουμε ραβδομπλέντερ μπορούμε να τη βάλουμε σε δόσεις και να τη χτυπήσουμε σε ένα κανονικό μπλέντερ.

Διακοσμήστε με μερικά φρέσκα φύλλα κολίανδρου, κύμινο και μαύρο πιπέρι.

TIP: Μπορείτε να στροβιλίσετε σε μια κουταλιά γιαούρτι της επιλογής σας ή κρέμα και να προσθέσετε μερικά βιολογικά κρουτόν με ελαιόλαδο για έξτρα γεύση!

Το φυτό Goji Berry είναι γνωστό εδώ και αιώνες στην Κίνα και στην περιοχή του Θιβέτ. Στην Κίνα αναφέρεται στις λαϊκές παραδόσεις από το 2.800 π.Χ. Χρησιμοποιείται στην κινεζική ιατρική για τις ευεργετικές του ιδιότητες όσον αφορά την τόνωση της λειτουργίας του ήπατος και των νεφρών. Μεταξύ άλλων το Goji Berry θεωρείται ισχυρό αντιγηραντικό και ενισχυτικό της μακροζωίας. Ως επιβεβαίωση αυτής της άποψης, άνθρωποι που ζουν σε κάποιες περιοχές της Κίνας, όπου το Goji Berry καλλιεργείται και χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό, απολαμβάνουν ένα πολύ υψηλό προσδόκιμο ζωής και μια καλή γενική υγεία.

Τα Goji Berry παράγουν φρούτα όπως τα μούρα σε έντονο πορτοκαλί - κόκκινο χρώμα, ελλειψοειδές σχήμα 1-3cm μήκος και είναι πολύ τρυφερά και μαλακά. Ο κάθε καρπός Goji Berry περιέχει μεγάλο αριθμό από σπόρους.

Το Goji Berry θεωρείται ως μια από τις πλουσιότερες φυσικές πηγές θρεπτικών συστατικών. Περιέχει 18 αμινοξέα, 21 ιχνοστοιχεία και μερικές βιταμίνες και μέταλλα. Έχει 6 φορές περισσότερα αμινοξέα από την γύρη μελισσών, 500 φορές περισσότερη βιταμίνη C ανά βάρος από τα πορτοκάλια,περισσότερο σίδηρο από το σπανάκι,και περισσότερη βήτα καροτίνη από τα καρότα. Περιέχει μέταλλα όπως το ασβέστιο και το μαγνήσιο και βιταμίνες Β1, Β2, Β6 και βιταμίνη Ε, τα οποία συνήθως συναντάμε στα σιτηρά και τους σπόρους και σπάνια στα φρούτα. Άλλα χαρακτηριστικά είναι τα υψηλά επίπεδα πρωτεΐνης και υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών. Επιπλέον τα goji berry περιέχουν βητα- σιτοστερόλη, βηταΐνη και απαραίτητα λιπαρά οξέα. Η μεγάλη συγκέντρωση σε αντιοξειδωτικές ουσίες (10 φορές παραπάνω από τους υπόλοιπους κόκκινους καρπούς και 30 φορές περισσότερο από το κόκκινο κρασί) αλλά και η περιεκτικότητα σε αμινοξέα και μέταλλα (έχουν 11% πρωτεΐνη) και βοηθούν σημαντικά στην αναγέννηση των κυττάρων και όχι μόνο. Αυτές οι ιδιότητες το κάνουν να αποτελεί ένα άκρως υγιεινό φρούτο.

Διατροφική αξία

-345 θερμίδες/100 γρ.

-0,1% λιπαρά

-13% πλήρη φυτική πρωτεΐνη, με 18 αμινοξέα, τα μισά εκ των οποίων σε ελεύθερη μορφή -όχι δεσμευμένες σε πρωτεΐνες.

-8,2% βασικά λιπαρά οξέα, τα μισά εκ των οποίων είναι πολυακόρεστα.

-67,7% υδατάνθρακες, 10% σε ίνες, 36% σε πολυσακχαρίδια και μόλις 21,7% σε σάκχαρα.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.