Το COS, το fashion brand με έδρα το Λονδίνο φημίζεται για τις συλλογές που ισορροπούν ανάμεσα στο πρωτοποριακό σχέδιο και το διαχρονικό στυλ. Με την απλότητα και την άνεση να κυριαρχούν, κάθε κομμάτι είναι σχεδιασμένο να κρατήσει πολλές σεζόν, όντας πάντα επίκαιρο.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, η Gigi Hadid έκανε διάφορες street style εμφανίσεις, με μία από αυτές να μας τραβά περισσότερο την προσοχή. Αυτή τη φορά, το ημιδιάφανο, μπεζ, ζιβάγκο ήταν αυτό που έδωσε μία εξαιρετική ιδέα σε εμάς, τις fan της minimal μόδας. To συγκεκριμένο fashion κομμάτι της Cos κοστίζει περίπου $60 και είναι ένα από τα εκείνα τα κομμάτια που κανείς θα έλεγε ‘βασικά’ για μία ντουλάπα.

Από το 2007, οπότε ιδρύθηκε η COS με έδρα το Λονδίνο, το brand παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του: να δημιουργεί συλλογές υψηλής ποιότητας οι οποίες απαρτίζονται από all time classic κομμάτια αλλά και μοντέρνα ρούχα που επαναπροσδιορίζουν την έννοια του διαχρονικού, η οποία άλλωστε χαρακτηρίζει το brand. Αντλώντας έμπνευση από τις τέχνες, η COS αξιοποιεί παραδοσιακές μεθόδους συνδυαστικά με νέες τεχνικές προκειμένου να κατασκευάσει μοντέρνα ρούχα που διαρκούν στο χρόνο.

To brand έρχεται σε Ελλάδα και Κύπρο μέσω online stores τον Απρίλιο του 2020. Αντλώντας έμπνευση από τις τέχνες, το fashion brand με έδρα το Λονδίνο φημίζεται για τις συλλογές που ισορροπούν ανάμεσα στο πρωτοποριακό σχέδιο και το διαχρονικό στυλ. Με την απλότητα και την άνεση να κυριαρχούν, κάθε κομμάτι είναι σχεδιασμένο να κρατήσει πολλές σεζόν, όντας πάντα επίκαιρο.

Η άφιξη των online stores σε Ελλάδα και Κύπρο, συμπίπτει με το λανσάρισμα της Spring Summer 2020 συλλογής, η οποία εξερευνά τη σύγχρονη λειτουργικότητα.

Η συλλογή περιλαμβάνει πρωτοποριακά υλικά, όπως υφάσματα με φυσικές βαφές που προέρχονται από λαχανικά, καθώς και denim κομμάτια με επίστρωση. Οι υφές και η κατασκευή των ρούχων προσδίδουν ένα χαρακτηριστικό ύφος μέσω των ιδιαίτερων πλεκτών λεπτομερειών, ενώ μεταλλικά υφάσματα ενώνονται με το κλασικό βαμβάκι συνθέτοντας μία μοντέρνα τεχνική που δημιουργεί statement κομμάτια για τη νέα σεζόν. Με τη βιώσιμη επεξεργασία κι εξέλιξη των υφασμάτων να συνεχίζει κάθε σεζόν, όλα τα βαμβακερά υφάσματα της συλλογής έχουν sustainable χαρακτήρα – αυτό αφορά στο οργανικό, ανακυκλώσιμο και επαναχρησιμοποιούμενο βαμβάκι.

Προκειμένου να γιορτάσει το λανσάρισμα στις δύο αγορές, η COS συνεργάζεται με τους influencers Αποστόλη Γκόφα και Margarita Shapovalova, οι οποίοι θα αποκαλύψουν τα πιο αγαπημένα τους κομμάτια της συλλογής, με λήψεις στο κέντρο της Αθήνας.

Με την υπόσχεση να ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στη διαχρονικότητα και την καινοτομία, η COS συνεργάζεται με γνωστούς αλλά και ανερχόμενους καλλιτέχνες, galleries και studios. Συγκεκριμένα, το brand έχει συνεργαστεί με τη Serpentine Gallery, Salone del Mobile, The Guggenheim New York, The Donald Judd Foundation, Frieze London, The Dia Art Foundation, Design Miami, Opening Ceremony και Mr Porter, καθώς και με τους καλλιτέχνες Snarkitecture, Sou Fujimoto, Studio Swine, Wayne McGregor και AFSO / ANDRÉ FU.