"Βabyteeth" ή αλλιώς "τι κάνει ένας άνθρωπος όταν δεν έχει τίποτα να χάσει"

«Βabyteeth» ή αλλιώς «τι κάνει ένας άνθρωπος όταν δεν έχει τίποτα να χάσει»

Αν μέχρι σήμερα σε ρωτούσε κανείς ποια είναι γνωστότερη κινηματογραφική ιστορία έφηβου κοριτσιού που ζει με μία ασθένεια σε τελευταίο στάδιο και ταυτόχρονια βιώνει τον πρώτο της έρωτα, αναπόφευκτα θα σου ερχόταν στο μυαλό το The Fault in Our Stars. Δε σε κατηγορούμε γι'αυτό. Ήρθε, όμως, το Babyteeth για να σου αλλάξει γνώμη. Φαινομενικά, ανταποκρίνεται στην παραπάνω περιγραφή, αγγίζει όμως πολλά περισσότερα.

Η 16χρονη Milla διανύει το τελευταίο στάδιο της ασθένειας της όταν γνωρίζει τον 23χρονο drug dealer, Moses. Βλέποντας την οικογένεια της και τον τρόπο με τον οποίο μεγάλωσε, είναι ο τελευταίος άνθρωπος που θα περίμενες να πατήσει το πόδι του στο σπίτι τους. Ωστόσο, για την Milla είναι ο πρώτος -και ο τελευταίος- έρωτάς της και θέλει να τον ζήσει όπως και να'χει. Γιατί ακριβώς, δεν έχει τίποτα να χάσει από όλο αυτό.

Το Babyteeth είναι μία coming-of-age ταινία με μία γλυκόπικρη ματιά

Σου φαίνεται πως όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να συμβιώσουν κι όμως τα καταφέρνουν. Νομίζεις πως οι μοίρες τους είναι αφημένες στην τύχη, εκείνοι όμως ξέρουν να επιλέγουν καλύτερα. Και κυρίως η Milla, που αρνείται να αφήσει τα πράγματα στην τύχη τους και κάνει αυτό που θέλει. Ακόμα κι αν πρέπει να γίνει η ίδια κηδεμόνας των γονιών της, όταν πια αντιστρέφονται οι ρόλοι.

Η ταινία δεν θα ήταν η ίδια χωρίς την Eliza Scanlen

Την είχαμε δει ως ένα εύθραυστο κορίτσι στο σπίτι-κουκλόσπιτο του Sharp Objects κι έπειτα στο Little Women ως τη μικρότερη από τις τέσσερις αδερφές. Κι εδώ, κουβαλά και πάλι μαζί της αυτήν την ευθραυστότητα, φροντίζοντας όμως να βγάζει πάντοτε προς τα έξω μία σιγουριά. Η σιγουριά της πηγάζει απλά από το γεγονός ότι ξέρει πως ό,τι κάνει, μπορεί να είναι η τελευταία φορά που το κάνει. Αυτό το ξέρει πολύ καλά και ο Moses και μαζί καταφέρνουν να φέρουν λίγη ζωή στο θάνατο.

"Βabyteeth" ή αλλιώς "τι κάνει ένας άνθρωπος όταν δεν έχει τίποτα να χάσει"

variety.com

Η σκηνοθέτιδα Shannon Murphy μπλέκει τα σύνορα μεταξύ θεάτρου και σινεμά, το coming-of-age με το ψυχολογικό θρίλερ

Αν αναρωτιέσαι για προηγούμενες δουλειές της, δες απλά την τρίτη σεζόν του Killing Eve και θα καταλάβεις. Τις περισσότερες φορές αναρωτιέσαι πώς θα έμοιαζε αυτή η ταινία πάνω στο θεατρικό σανίδι. Άλλες πάλι αναρωτιέσαι για το μετά. Ξέρεις ότι ο θάνατος της Milla είναι αναπόφευκτος, οι γονείς της όμως φαίνεται να μη μπορούν να το συνειδητοποιήσουν. Κι από εκεί πηγάζει όλο το απαραίτητο drama, ο φόβος και η αβεβαιότητα για το μέλλον. Η μόνη σίγουρη είναι η Milla, που ακριβώς, δεν έχει τίποτα να χάσει.

featured image: variety.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.