4 ήπιες ασκήσεις για τις μέρες που έχεις περίοδο

4 ήπιοι τρόποι ασκήσης για τις μέρες που έχεις περίοδο

Αρχικά, ας ξεκαθαρίσουμε ότι όταν είσαι στις δύσκολες μέρες του μήνα έχεις το δικαίωμα να κάνεις ό,τι θέλεις.

Μπορεί να αισθάνεσαι την ανάγκη να κουλουριαστείς στον καναπέ σου και να δεις ό,τι καινούριο παίζει στο Netflix. Μπορεί να θέλεις να κλάψεις κρυφά κάνοντας ένα ζεστό μπάνιο. Μπορεί να μη θες να μιλήσεις με άνθρωπο. Εαν, όμως, νιώθεις ότι λίγες σωματικές ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να ξεχάσεις τον πόνο, έχεις δίκιο. Σύμφωνα με ειδικούς, ακόμα και όταν έχεις περίοδο, η σωματική άσκηση είναι ευεργετική για τη σωματική και ψυχική σου υγεία.

Παρόλο που ασχολούμαστε με την περίοδό μας πολύ περισσότερο από όσο θα θέλαμε, υπάρχουν κι άλλα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε, όπως ένας περίπατος στο κοντινότερο πάρκο, λίγη γιόγκα, ποδήλατο, ή χαλαρό stretching.

Ακολουθούν 5 ελαφριές ασκήσεις που θα μπορούσες να δοκιμάσεις στην επόμενη περίοδό σου για να εκκρίνεις περισσότερη σεροτονίνη.

Yoga 

Εαν αισθάνεσαι ότι η έντονη άσκηση είναι επώδυνη ή θα σε κάνει να νιώσεις ναυτία, η γιόγκα ίσως να είναι η τέλεια άσκηση για εσένα. Εαν αισθάνεσαι  συναισθηματικά ασταθής, η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει και σε αυτό. Υπάρχουν τόσες πολλές ωραίες, ήπιες προπονήσεις γιόγκα σε εφαρμογές όπως το Glo και το Daily Yoga και Youtube βίντεο από εξειδικευμένους εκπαιδευτές όπως η Adriene Mishler, 'Yoga With Adriene'.

Αυτές οι ήπιες προπονήσεις μπορούν να σε βοηθήσουν να τεντώσεις πιασμένους μύες, να αναζωογονηθείς με την αναπνοή σου, να απομακρύνεις το άγχος σου και να ασκήσεις φροντίδα στον εαυτό σου. Δεν χρειάζεται να κάνεις τις πιο δύσκολες στάσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου σου. Χαλάρωσε, πάρε μερικές βαθιές αναπνοές και απόλαυσέ την προπόνηση μέχρι το τελευταίο λεπτό. 

Περπάτημα

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που το περπάτημα είναι τόσο ευεργετικό, ειδικά για τις "δύσκολες" μέρες του μήνα. Πρώτον, είναι η πιο ήπια από όλες τις ασκήσεις που ταυτόχρονα σου ανεβάζει τους παλμούς χωρίς να πιέζεις περιοχές τις κοιλιάς που μπορεί να σε ενοχλούν. Δεύτερον, εσύ επιλέγεις το ρυθμό με τον οποίο περπατάς αναλόγως τις ορέξεις σου και μπορείς να σταματήσεις ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, παίρνεις καθαρό αέρα που αυτό βοηθάει να σε κάνει να ξεχαστείς είτε περπατάς με κάποιον άλλον είτε ακούς μουσική.

Ποδήλατο

Εαν νιώθεις άνετα να ανέβεις σε ένα ποδήλατο, θα ήταν ένας πολύ καλός τρόπος να καταπολεμήσεις τους πόνους σου μέσα σε μόλις δεκαπέντε με είκοσι λεπτά. Γυμνάζοντας τα πόδια σου και ανεβάζοντας παράλληλα τους ρυθμούς της καρδιάς σου μπορείς να ξεχάσεις για λίγο το πόσο πονάς και να απολαύσεις τη διαδρομή. Πήγαινε στο πιο κοντινό πάρκο, όπου μπορείς να σταματήσεις για νερό ή γλυκό.

Stretching

Νιώθεις ότι η άσκηση για σένα είναι επίπονη; Τότε δοκίμασε να κάνεις μερικά stretching και θα νιώσεις αμέσως καλύτερα. Εαν δυσκολεύεσαι να κινήσεις τη μέση και τα πλευρά σου, τότε επικεντρώσου στο λαιμό, τα χέρια και τα πόδια σου. Μπορείς να τσεκάρεις ήπιες διατάσεις στο YouTube ή να αναζητήσεις σχετικά Instagram accounts που διαθέτουν βίντεο εύκολα να τα ακολουθήσεις.

Μπορεί οι μέρες τις περιόδου να είναι από τις πιο δύσκολες για σένα, όμως αν δοκιμάσεις μια ή περισσότερες από τις παραπάνω ασκήσεις, θα διαπιστώσεις πόσο ευεργετικές είναι για το σώμα και τη διάθεσή σου.

featured photo: Τwenty20.com/walton_dana121
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.