Η έντονη καθημερινότητα σε συνδυασμό με την πανδημία σίγουρα σου προσθέτουν επιπλέον στρες και όπως είναι αναμενόμενο το σώμα σου αντιδράει. Ένα από τα πιο συνήθη θύματα είναι το πεπτικό σου σύστημα.

Πρήξιμο, φουσκώματα, μετεωρισμός και πολλά ακόμα δυσάρεστα συμπτώματα εμφανίζονται ως αποτέλεσμα μεγάλων γευμάτων, μη επαρκούς μάσησης αλλά και λόγω ψυχικού στρες.

Βάζοντας στην καθημερινότητα σου όμως την άσκηση, ακόμα και αν είναι ήπιας μορφής (yoga/pilates/περπάτημα), μπορείς να βελτιστοποιήσεις τη λειτουργία του οργανισμού και να μειώσεις τα ενοχλητικά συμπτώματα.

Πώς μπορείς να το καταφέρεις όμως αυτό;

Οτιδήποτε κινεί τα εσωτερικά μας όργανα μπορεί να βοηθήσει. Και η pilates instructor Μαρία Κοκώνη, ξέρει τους τρόπους και ήρθε η ώρα να τους μάθεις και εσύ!

Οι διαφραγματικές αναπνοές:

Αναπνέοντας από το διάφραγμα όχι μόνο πετυχαίνουμε άμεση κίνηση των κοιλιακών οργάνων, αλλά και τη διέγερση του μεγαλύτερου νεύρου του σώματός μας: του πνευμονογαστρικού νεύρου. Διεγείροντάς το ενεργοποιείται το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα, το κομμάτι του νευρικού συστήματος που είναι υπεύθυνο για τη χαλάρωση, την αποκατάσταση, καθώς και για την ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη • & (@aria.kk)

Στο τελευταίο λεπτό του βίντεο μπορείς να δεις ακριβώς την τεχνική της αναπνοής.

Ασκήσεις που περιλαμβάνουν στροφές ή/και κάμψη και έκταση του κορμού μπορούν να ανακουφίσουν από τα δυσάρεστα συμπτώματα και να προάγουν τη σωστή λειτουργία του εντέρου.

 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη • & (@aria.kk)

#1 Άσκηση για Διάφραγμα και Εγκάρσιο
  • Εισπνοή: γεμίζεις περιμετρικά τον κορμό με αέρα, η κοιλιά φουσκώνει.
  • Εκπνοή: τραβάς τον αφαλό προς την σπονδυλική στήλη.
#2 Στροφές θώρακα
  • Κρατάς λεκάνη σταθερή, εισπνέεις.
  • Στρίβεις τον κορμό εκπνέοντας.
  • Επαναλαμβάνεις από την άλλη πλευρά.
#3 Knees side to side
  • Ξαπλώνεις, χέρια ανοιχτά στο πλάι και πόδια λυγισμένα στον αέρα, εισπνέεις.
  • Αφήνεις τα γόνατα να γείρουν στο πλάι επιτρέποντας στη λεκάνη να ακολουθήσει εκπνέοντας.
  • Κρατάς σταθερό το πάνω μέρος του κορμού.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 7 σημαντικοί λόγοι για να προσθέσεις το τρέξιμο στη ζωή και τη ρουτίνα σου