Απόφυγε το κρύωμα με φυσικούς τρόπους

Απόφυγε το κρύωμα με φυσικούς τρόπους

Με την εποχή των ιώσεων να είναι προ των πυλών, αυτό που θέλεις είναι φέτος να είναι η χρονιά που θα τη γλυτώσεις και δε μείνεις στο κρεβάτι. Μάθε εδώ πώς θα αποφύγεις το κρύωμα με φυσικούς τρόπους.

Κοιμήσου περισσότερο

Ο επαρκής ύπνος είναι ό,τι χρειάζεται το ανοσοποιητικό σου σύστημα για να λειτουργεί σωστά. Τουλάχιστον οκτώ ώρες ύπνου, λοιπόν, είναι οι ιδανικές αν θέλεις ο οργανισμός σου να μην υποκύψει σε κρυώματα ή εποχιακές ιώσεις.

Αθλήσου

Έρευνες έχουν υποστηρίξει τη σύνδεση μεταξύ (ήπιας και τακτικής) άσκησης και ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος, λόγω της γρήγορης κυκλοφορίας των ανοσοκύτταρων στο σώμα (που οφείλεται στην άσκηση) πράγμα που τα καθιστά πιο ικανά να σκοτώσουν βακτήρια και ιούς. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί επίσης να βοηθήσει να αποβληθούν τα βακτήρια από τους πνεύμονες και του αναπνευστικού συστήματος, γεγονός που μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης της γρίπης.

Κάνε διαλογισμό

Ο διαλογισμός δε βοηθά μόνο το μυαλό, αλλά και το σώμα, καθώς μειώνει τη συχνότητα εμφάνισης μολυσματικών παθήσεων με τη χαλάρωση σώματος και νου που προσφέρει. Είκοσι λεπτά διαλογισμού την ημέρα αυξάνουν τις ενδορφίνες, μειώνουν τα επίπεδα κορτιζόλης και προωθούν τη θετική σκέψη.

Μην ξεχνάς να πλένεις τα χέρια σου

Το πλύσιμο των χεριών είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνεις για να προστατευθείς από τη γρίπη. Έρχεσαι σε επαφή με άλλους ανθρώπους και ακουμπάς αντικείμενα όπως πληκτρολόγιο, τηλέφωνο. Ήξερες ότι οι ιοί μπορούν να ζήσουν ώρες ή και μέρες σε αυτά τα αντικείμενα, άρα και στα χέρια σου; Μην ξεχνάς εκτός από την απολύμανση των χεριών σου, να φροντίσεις και για αυτή του γραφείο σου και του τηλεφώνου σου.

Κατανάλωσε τροφές που θα θωρακίσουν τον οργανισμό σου

Η διατροφή έχει επίσης σημασία όταν πρόκειται για την πρόληψη του κρυολογήματος. Τρόφιμα όπως τα ψάρια, το σκόρδο, τα κρεμμύδια και τα εσπεριδοειδή έχουν όλα τα απαραίτητα συστατικά προκειμένου να καταπολεμούν τις λοιμώξεις, οπότε η προσθήκη τους στο καθημερινό μενού σου θα παίξει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη ή και αντιμετώπιση της γρίπης. Τα πολλά υγρά, επίσης, βοηθούν στην εξάλειψη τοξινών και λοιμώξεων μέσω του λεμφικού συστήματος, πράγμα πολύ σημαντικό για τη διατήρηση της καλής υγείας και ενός υγιούς ανοσοποιητικού.


featured image: us.fotolia.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.