5 πράγματα που μπορεί να επηρεάζουν την υγεία σου

Όλες οι συμβουλές που χρειάζεσαι για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Έχεις αρχίσει να θεωρείς ότι η εργασία από το σπίτι είναι αφόρητη. Το καταλαβαίνουμε αλλά υπάρχουν πλεονεκτήματα. Επιτέλους μπορείς να αφοσιωθείς στο να διορθώσεις κάποιες από τις κακές σου συνήθειες και ενδεχομένως και να χτίσεις και ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις:

Συμβουλές για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου συστήματος:

Κόψε το κάπνισμα

Το κάπνισμα επηρεάζει πολλά συστήματα του σώματος, συμπεριλαμβανομένου του ανοσοποιητικού. «Ορισμένα στοιχεία δείχνουν ότι οι αντι-ιικές αντιδράσεις στους καπνιστές είναι υπερδραστικές. Οι υπερβάσεις προκαλούν σοβαρότερη βλάβη στους ευαίσθητους αεραγωγούς και διακυβεύουν την κύρια λειτουργία του πνεύμονα για να πάρει οξυγόνο», λέει ο Δρ Macciochi. Εφόσον λοιπόν αυτή η κακή συνήθεια αφήνει τον οργανισμό σου εκτεθειμένο, ίσως ήρθε ο καιρός να την κόψεις.

Κάνε αποτοξίνωση από το αλκοόλ

Η κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει άγχος και προβλήματα στο σώμα σου στο μέλλον. Το ποτό αφυδατώνει και δυσχεραίνει την άριστη δράση του ανοσοποιητικού συστήματος. Μείνε λοιπόν ενυδατωμένη πίνοντας άφθονο νερό παράλληλα με το ποτό σου. Όμως εφόσον #μένουμεσπίτι γιατί να μην κάνεις μια αποτοξίνωση;

Μείωσε το άγχος

Η σύνδεση του νου και του σώματος είναι ισχυρή, αλλά τόσο το σωματικό όσο και το ψυχικό στρες είναι στην πραγματικότητα κάτι για το οποίο έχει εκπαιδευτεί το σώμα. Το μακροχρόνιο στρες και η χρόνια ανταπόκριση σε αυτό μπορεί να αποδυναμώσει τον οργανισμό σου.

  • Κάνε ένα αφρόλουτρο με άλατα epsom και απόλαυσε τα μαγικά οφέλη του.
  • Δοκίμασε το διαλογισμό. Υπάρχει μια εξαιρετική πρόκληση διαλογισμού που διαρκεί 10-15 λεπτά την ημέρα για 21 ημέρες. Την πρόκληση αυτή ηγείται ο Deepak Chopra και είναι εξ'ολοκλήρου διαθέσιμη στο YouTube. Θα συμβάλλει στο να ξεκαθαρίσεις πολλά πράγματα που σε αγχώνουν και να αγκαλιάσεις την αφθονία στην καθημερινότητά σου.

Κοιμήσου αρκετά

Η κυτοκίνη είναι ένας τύπος πρωτεΐνης που προλαμβάνει τη μόλυνση και τη φλεγμονή. Παράγονται και απελευθερώνονται ενώ κοιμάσαι.  Προσπάθησε να κοιμάσαι επτά έως οκτώ ώρες. Υπάρχουν τρεις βασικές λύσεις που θα εγγυηθούν τον ύπνο σου κάθε βράδυ. Φτιάξε την ιδανική ατμόσφαιρα για ένα ομαλό ταξίδι στη χώρα των ονείρων. Άναψε μερικά κεράκια ή χρησιμοποίησε κάποιο αρωματικό χώρου με απαλή μυρωδιά. Αυτές που συνήθως συνίστανται για έναν ήρεμο ύπνο είναι η λεβάντα, η βανίλια, το σανταλόξυλο και το εκχύλισμα βαλεριάνας.

Αύξησε τη σωματική άσκηση

Ένα ακόμα όπλο είναι η σωματική άσκηση τουλάχιστον τρεις ώρες πριν κοιμηθείς. Ένας από τους λόγους που καταλήγουμε να υπεραναλύουμε σχεδόν εμμονικά ό,τι έγινε κατά τη διάρκεια της ημέρας μας είναι η έλλειψη οξυγόνωσης του εγκεφάλου μας και η έλλειψη σωματικής κούρασης. Η πνευματική κούραση μπορεί να δημιουργήσει ένα συναίσθημα λαγνείας ή εξουθένωσης, αλλά ενώ σε καταβάλει και σε καθιστά αδρανή δεν έχει ποτέ σαν αποτέλεσμα το να σε κάνει να κοιμηθείς. Η σωματική όμως κούραση μπορεί να καταστήσει το σώμα σου ανίκανο να επιλέξει το οτιδήποτε άλλο από τον ύπνο. Αν η οποιαδήποτε μορφή άσκησης δε, γίνει στην ύπαιθρο (σε ένα πάρκο, δάσος, βουνό), ο εγκέφαλος σου θα οξυγονωθεί επαρκώς, ενεργοποιώντας την «ανάγκη να κοιμηθείς». Μια εναλλακτική της άσκησης είναι το να αφιερώσεις λίγο χρόνο στο να μάθεις κάποιες απλές τεχνικές διαλογισμού. Συγκεντρώσου στην κίνηση του αέρα στο σώμα σου όταν αναπνέεις. Είναι μια από τις λειτουργίες που πραγματοποιεί ο οργανισμός σου χωρίς να το σκεφτεί, οπότε όταν συγκεντρωθείς σε αυτό θα καταφέρεις να ηρεμήσεις το μυαλό σου.

Αποσυνδέσου από την τεχνολογία 

Η τρίτη λύση είναι ένα βιβλίο. Από χαρτί. Η έκθεση μας στο μπλε φως μιας οθόνης εντός μιας ώρας από την ώρα που πρόκειται να κοιμηθούμε διατηρεί τον εγκέφαλό μας σε διέγερση. Προτίμησε την ανάγνωση ενός βιβλίου.

Θρέψου σωστά

Γέμισε το ψυγείο σου με πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά, όσπρια, δημητριακά ολικής αλέσεως και τρόφιμα υψηλής θρεπτικής αξίας. Στόχος είναι να τρως πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. (Προσοχή να μην υπερβαίνεις τις δύο μερίδες φρούτων γιατί περιέχουν ζάχαρη). Η υψηλή πρόσληψη πολυφαινόλης από τα λαχανικά και τα φρούτα μπορεί να συμβάλλει στη καταπολέμηση των κρυολογημάτων. Επίσης σημαντικό είναι να ακολουθείς περίπου μια διατροφή που βασίζεται στις αρχές της Μεσογειακής διατροφής.

Θωρακίσου με τα σωστά συμπληρώματα

Μία πολυβιταμίνη βιταμινών, αμινοξέων, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, αμινοξέων, σούπερ τροφών, βοτάνων, υδατοδιαλυτών ινών και βιοφλαβονοειδών είναι ιδανικό συμπλήρωμα διατροφής για εργαζόμενους, αθλητές και κατοίκους που ζουν σε πόλη. Η Solgar Formula VM 2000 είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και με μία ταμπλέτα την ημέρα θα έχεις λάβει όλα τα απαραίτητα.

Το Superfoods Ιπποφαές & Papaya περιέχει την πολυβιταμίνη της φύσης, το Ιπποφαές σε συνδυασμό με Papaya, ένα τροπικό φρούτο γνωστό από την αρχαιότητα για τις μοναδικές ευεργετικές του ιδιότητες στο ανοσοποιητικό. Είναι πλούσιο σε πολυσακχαρίτες, καροτενοειδή, μονοτερπένια και βιταμίνες. Χάρη στην επεξεργασία ειδικής βιολογικής ζύμωσης στην οποία υπόκειται η παπάγια, τα ενεργά συστατικά της μετατρέπονται σε ουσίες μικρότερου μοριακού βάρους και καθίστανται περισσότερο απορροφήσιμα και αξιοποιήσιμα από τον οργανισμό.

Το Sustenium Immuno είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής για τη περίοδο πριν και κατά τη διάρκεια του χειμώνα, την εναλλαγή των εποχών και των περιόδων κοινού κρυολογήματος και άλλων λοιμώξεων, καθώς η σύνθεσή του συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, στη μείωση της κόπωσης και της κούρασης, στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες, στη φυσιολογική λειτουργία των μεταβολικών διεργασιών που αποσκοπούν στην παραγωγή ενέργειας. Είναι ιδανικό για όσους θέλουν να αποφύγουν τις ταμπλέτες.

Το Terranova Living Multinutrient είναι μία πλούσια πολυβιταμίνη, 100% φυσικό, χωρίς χημικά πρόσθετα και συντηρητικά. Απόλυτα ισορροπημένη διατροφικά, καθώς είναι ενισχυμένη με το εξαιρετικά πλούσιο μείγμα Magnifood που περιέχει 16 φρέσκες, ολόκληρες υπερτροφές (fresh freeze dried): ιπποφαές, ακάι μπέρρι, τσουκνίδα, πικραλίδα, σπιρουλίνα, πράσινο τσάι, λάχανο kale, ρόδι, μούρα, κουρκουμά, νεροκάρδαμο, αλφάλφα, κριθαρόχορτο, σιταρόχορτο, κλπ και που λειτουργεί για μέγιστη απορρόφηση και βιοδιαθεσιμότητα.

Επίσης, το Frezyderm Prodilac Immuno Shield Start είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής με προβιοτικά για νήπια και παιδιά. Αφορά την ενίσχυση της υγείας του ανοσοποιητικού συστήματος και την προστασία από λοιμώξεις της ανώτερης αναπνευστικής οδού (κοινό κρυολόγημα) και των οξέων περιστατικών (βρογχίτιδα, οξεία ιγμορίτιδα, φαρυγγίτιδα, μέση ωτίτιδα κ.α). Παράλληλα συμβάλει στη μείωση του κινδύνου οξείας λοίμωξης, μείωση των επεισοδίων λοιμώξεων καθώς και στο περιορισμό υποτροπών αυτών.

featured image: Unsplash | Kimzy Nanney | @kimzy
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.