image-3-custom

Τι θα δούμε από εσάς στην έκθεση Andydote;

Την συλλογή από τα μεταξωτά μαντήλια για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2017 αλλά και κομμάτια από την προηγούμενη συλλογή.

Η σχέση των δημιουργών με τη μόδα διαθέτει διάρκεια και ξεκινάει από τότε που γεννήθηκε για πρώτη φορά στη ψυχή του σχεδιαστή. Πώς ξεκίνησε η δική σας σχέση με το χώρο της μόδας που σας οδήγησε μέχρι εδώ;

Η σχέση αυτή ξεκινά από όταν ήμουν πολύ μικρό παιδί ακόμα, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία που δε νομίζω ότι ενδιαφέρει πολύ! Ο σχεδιασμός και η σύνθεση εικόνων αποτελεί κεντρικό άξονα της  δουλειάς μου. Η προβολή ενός έργου  πάνω σε ένα φυσικό φορέσιμο υλικό ξεκίνησε από περιέργεια  και σιγά σιγά με πολύ αγάπη, δουλειά, υπομονή, επιμονή και έρευνα διαμορφώνεται  σε κάτι συμπαγές και σπονδυλωτό. Το ένα σχέδιο φέρνει το άλλο, μια ”οικογένεια” δημιουργείται!

hercules-and-lernaean-hydra-custom

Τι προσφέρει μια έκθεση μόδας σε ένα fashion brand;

Μια έκθεση μόδας προσφέρει αναγνωρισιμότητα, φέρνει ένα προϊόν κοντά στον πιθανό θεατή-καταναλωτή του, δίνει εξωστρέφεια σε μια προσπάθεια. Επίσης προσφέρει γνώση στο τι υπάρχει ήδη στην αγορά που κινείται και δημιουργεί ο καθένας, και αυτό είναι  πολύ  σημαντικό  εφόδιο για την εξέλιξη μιας μάρκας.

Ποιο είναι τελικά το δικό σας μυστικό της επιτυχίας στην Ελλάδα της κρίσης ώστε να διατηρηθούν τα fashion brands;

Επιτυχία για μένα σημαίνει να μπορείς κάθε μέρα να στέκεσαι στα πόδια σου  και να συνεχίζεις την προσπάθεια σου… με  χαμόγελο παρά τα όποια εμπόδια! Ένας  καλός, υγιής  διάλογος  με τον εαυτό σου είναι πάντα χρήσιμος  ώστε  να μπορείς  να διακρίνεις τόσο τα καλά όσο και τα στραβά αλλά και αυτό που θα σε  πάει παρακάτω και θα σου προσφέρει γνώση και εξέλιξη. Έπειτα η εύρεση σωστών συνεργατών, ιδίως όταν το τελικό προϊόν δεν προκύπτει από εσένα τον ίδιο, είναι καίρια προκειμένου να έχεις  αντίστοιχη ποιότητα, συνέπεια και αξιοπιστία. Η συλλογικότητα, η αυθεντική συλλογικότητα ελπίζω να είναι μια από τις αξίες που θα αναγεννηθούν με την κρίση.

Πόσο εύκολα μπορεί ο δημιουργός να νιώσει τον παλμό του αγοραστικού κοινού, τις ανάγκες του και να προσφέρει κάτι που θα διαθέτει αυτό το “κάτι παραπάνω”;

Ένας δημιουργός ακούσια ”υπακούει” πρώτα στην δική του ανάγκη. Εκείνη τον σπρώχνει να μετατρέψει την ιδέα του σε κάτι απτό από τις αισθήσεις μας. Το αν η δική του ανάγκη θα τέμνεται με την ανάγκη του αγοραστικού κοινού είναι θέμα συγχρονισμού, τύχης, συνθηκών, κοινής αισθητικής αλλά και πόσο λειτουργικό είναι αυτό που φτιάχνει για το αγοραστικό κοινό. Από την στιγμή  βέβαια που  ένας δημιουργός θέλει να προσδώσει εμπορικότητα  στο έργο του , είναι καλό και αναγκαίο -ανάλογα με τον προϊόν-  να είναι ενήμερος και να παρακολουθεί  τις σύγχρονες τάσεις και όχι μόνο. Πάντως το ”κάτι παραπάνω”  νιώθω πως εξαρτάται πιο πολύ από τα  δικά του ”εσωτερικά” ψυχικά  υλικά, την δημιουργικότητα που τον διακρίνει  αλλά και την τόλμη του  να τα  κάνει πραγματικότητα και να τα μοιραστεί.

jasonfleece-custom