7 τροφές που βοηθούν στην καύση λίπους

7 τροφές που βοηθούν στην καύση λίπους

Αν θέλεις να δώσεις ένα boost στο σώμα σου, πρόσθεσε στην καθημερινή σου διατροφή τις παρακάτω εφτά τροφές που βοηθούν στην καύση του λίπους και δημιουργούν πρόσφορο έδαφος για ένα υγιές σώμα.

Αβοκάντο

Τα μονοακόρεστα λιπαρά που υπάρχουν στο αβοκάντο ενεργοποιούν τις ορμόνες καύσης λίπους, ενώ ταυτόχρονα χρησιμεύουν και ως τέλειο boost ενέργειας για όσους γυμνάζονται. Τα αβοκάντο βοηθούν επίσης στην απελευθέρωση ινσουλίνης και ενισχύουν την απορρόφηση ασβεστίου. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, σημαντικά δηλαδή στοιχεία για μια σωστή διατροφή. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στο Nutrition Journal, οι συμμετέχοντες που έτρωγαν μισό φρέσκο αβοκάντο με το μεσημεριανό τους γεύμα, ανέφεραν μείωση της επιθυμίας τους για φαγητό κατά 40%!

Πράσινο τσάι

Ένα super boosting ρόφημα είναι το πράσινο τσάι, που περιέχει αντιοξειδωτικά και μπορεί να πάρει επάξια τη θέση του καφέ στην πρωινή σου ρουτίνα. Πέραν του ότι το πράσινο τσάι βοηθά στην άμεση καύση του λίπους, ενισχύει και την εγκεφαλική λειτουργία και μειώνει την όρεξη σε μεγάλο βαθμό. Έχει αποδειχθεί, επίσης, ότι μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου. Μπορείς να δοκιμάσεις διάφορες ποικιλίες, όπως το matcha tea, που είναι πλέον πολύ δημοφιλές και σου δίνει τη δυνατότητα να φτιάξεις διάφορα ροφήματα.

Αυγά

Τα λιπαρά Ω3 αυξάνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη, άρα και μειώνουν το κοιλιακό λίπος. Τα αυγά είναι η τέλεια πρωτεΐνη που περιέχει εννιά απαραίτητα αμινοξέα και πολυακόρεστα λίπη, που με τη σειρά τους καταστέλλουν την παραγωγή ενζύμων. Για την επιλογή των αυγών θα χρειαστεί ιδιαίτερη προσοχή, καθώς καλό θα είναι να προέρχονται από φάρμες, στις οποίες δεν υφίστανται καμία επεξεργασία.

Βούτυρο Ghee

Το βούτυρο είναι μια παρεξηγημένη τροφή, αφού στην πραγματικότητα βρίσκεται στην κορυφή των υγιεινών προϊόντων. Κάποια από τα λίπη του είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού. Το βούτυρο ghee αφομοιώνεται πιο εύκολα και περιέχει βιταμίνες Α, D, E και K. Επίσης, είναι πολύ ευεργετικό για τη μυϊκή μάζα του σώματος.

Grapefruit

Η κατανάλωση χυμού grapefruit βοηθά στη διατήρηση σταθερών επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Επίσης, το grapefruit είναι τροφή που θεωρείται πιο αργή στην πέψη, άρα μπορείς να την καταναλώσεις πριν το γεύμα σου.

Φασόλια

Η αλκαλική διατροφή βοηθά στο να προκαλείται φυσικά στο σώμα αποτοξίνωση και καύση του λίπους. Ο βλαστός των φασολιών είναι πηγή βιταμινών A, B, C, και E, οι οποίες περιέχουν ισχυρά μέταλλα, όπως ασβέστιο, κάλιο και σίδηρο. Η συγκεκριμένη τροφή βοηθά στην τόνωση του μεταβολισμού και στη σωστή πεπτική λειτουργία.

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, που μας βοηθούν να αισθανόμαστε κορεσμό. Επίσης, περιέχουν θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα. Ο πιο θρεπτικός τρόπος για να καταναλώσεις τις γλυκοπατάτες είναι να τις ψήσεις στον φούρνο και να τις απολαύσεις ως συνοδευτικό με το κυρίως γεύμα.

Δες ακόμα: 7 tips για να καταφέρεις να κάνεις τις μερίδες σου μικρότερες
featured photo: unsplash.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.