7 στόχοι για το φθινόπωρο που θα βελτιώσουν τη σχέση σου με το στρες

7 στόχοι για το φθινόπωρο που θα βελτιώσουν τη σχέση σου με το στρες

Το φθινόπωρο είναι ήδη εδώ και το πρόγραμμά σου γεμίζει με τις καθημερινές ασχολίες. Ωστόσο, οι ρυθμοί δε χρειάζεται να είναι τόσο φρενήρεις. Το να καθοριστούν οι στόχοι σου μπορεί να βοηθήσει. Σου δίνει τον απαραίτητο χρόνο, για να αξιοποιήσεις τη μέρα, τη βδομάδα, ακόμη και ολόκληρη την εποχή. Είναι η ρίζα, το κέντρο που δε σε αφήνει να αποπροσανατολιστείς. Θα σε βοηθήσει να πάρεις λίγο χρόνο και να πετύχεις τα όνειρά σου.

Ένας στόχος δεν πρέπει να βιώνεται σαν βάρος ή σκληρός κανόνας, αλλά μια ευχάριστη υπενθύμιση. Μπορείς να τον ορίσεις και να τον επαναλαμβάνεις ως διαλογισμό οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Ή γράψε τον και βάλε τον κάπου που να μπορείς να τον δεις - όπως στο ψυγείο, στον καθρέφτη του μπάνιου ή ακόμα και ως wallpaper στο τηλέφωνό σου.

Δες κάποιους στόχους για το φθινόπωρο που μπορεί να βελτιώσουν τη ζωή σου, εκτός από το όραμά σου για τη ζωή.
  1. Θα δίνω προσοχή

Είναι εύκολο να χαθείς, όταν υπάρχουν πολλές υποχρεώσεις, καθήκοντα και άνθρωποι που πρέπει να διαχειριστείς. Δώσε προσοχή σε αυτό που σου τραβάει την προσοχή. Κάντε ένα βήμα πίσω, κοίταξε τη μεγάλη εικόνα και στη συνέχεια περιορίσου στις απαραίτητες λεπτομέρειες. Άκου τι συμβαίνει γύρω και μέσα σου, ώστε να μην χάσεις τίποτα.

  1. Θα χαμηλώνω ταχύτητα

Χαμήλωσε την ταχύτητα. Σε βοηθά να αλλάξεις τον τρόπο που περνάει η μέρα. Είναι σημαντικό να βρεις μερικές στιγμές, για να χαλαρώσεις. Μετακινήσου σαν να βρίσκεσαι σε slow motion αντί να τρέχεις. Ή βρες λίγα λεπτά, για να ελέγξεις το χάος γύρω σου.

  1. Θα θυμάμαι να φροντίζω τον εαυτό μου

Ένα timeout δεν είναι μόνο για τα παιδιά. Πρέπει να φροντίσεις τον εαυτό σου, για να φροντίσεις τους άλλους. Επαναφορτίσου με το να προσθέσεις κάποια στιγμή αυτοφροντίδας στο πρόγραμμά σου. Ένα ήσυχο μπάνιο ή αξιοποιώντας όπως εσύ θες μια κενή ώρα.

  1. Θα παραμείνω γειωμένη

Ακολούθησε το πάθος σου, τις αρχές και τα must-do's σου, ώστε να δώσεις προτεραιότητα. Έχοντας όρια με φίλους και άλλες δεσμεύσεις είναι ένας υγιής τρόπος, για να διατηρήσεις μια αίσθηση ισορροπίας και κεντραρίσματος. Έτσι δεν αισθάνεσαι πιεσμένη, να σε έχουν εκμεταλλευθεί ή εκτός συγχρονισμού. Τοποθέτησε συμβολικά τα πόδια σου στο έδαφος και νιώσε ελεύθερη να περπατήσεις μακριά.

  1. Θα γιορτάζω τις μικρές νίκες

Το να ζούμε την κάθε μέρα και κάθε εποχή είναι ένα τεράστιο επίτευγμα! Είναι τόσο εύκολο να πέσουμε ψυχολογικά, όταν δεν παίρνουμε τίποτα. Ή γύρω μας ακούμε πόσο σκληρή είναι η πραγματικότητα. Ένα μικρό βήμα και νίκη τη φορά. Πηγαίνουμε μπροστά.

  1. Θα είμαι ευέλικτη

Δεν θα γίνονται όλα, όπως τα θέλεις κάθε φορά. Μην παρασυρθείς από τις αναπόφευκτες αλλαγές, τα χρονοδιαγράμματα και όσα είναι εκτός του ελέγχου σου. Αντ 'αυτού, δες το σαν μια ευκαιρία να εξασκήσεις τις δεξιότητες της δημιουργικότητας και της διαχείρισης. Αντιμετώπισε μια νέα εργασία ή πρόκληση με ευκολία και συγκέντρωση. Όχι φρενήρη ενέργεια. Η ευελιξία είναι η δύναμη. Επέκτεινε το μυαλό σου.

  1. Θα κινηθώ με αγάπη

Γιατί κάνεις αυτό που κάνεις; Πώς το κάνεις; Η συμπόνια έναντι της κριτικής στην καθημερινότητά σου μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις σκέψεις και συνεπώς στις διαθέσεις σου. Να επιζητάς την άκριτη αγάπη στη ζωή σου. Όρισε τις προθέσεις σου και κινήσου ελεύθερα το φθινόπωρο. Επίλεξε εκείνες που σε αγγίζουν ή νιώσε ελεύθερη να τις αλλάξεις ανάλογα με τις ανάγκες σου. Προχώρα με σκοπό.
Featured image: MyDomaine
 
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.