proswpo

6 τρόποι για να λάμψει ξανά η ‘κουρασμένη’ σου επιδερμίδα

Η δουλειά, η καθημερινότητα και οι υποχρεώσεις ταλαιπωρούν το δέρμα μας. Πολλές φορές επιλέγουμε τη διασκέδαση με φίλους ή τη χαλάρωση μπροστά στο Netflix με κόστος μερικές ώρες από τον πολύτιμο ύπνο μας. Αυτή η κούραση συνήθως αποτυπώνεται πρώτα στην επιδερμίδα του προσώπου μας. Επειδή το δέρμα είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο, χωρίς την απαραίτητη φροντίδα, συχνά παρουσιάζει σημάδια ταλαιπωρίας.

Δες τους τρόπους επανόρθωσης της θαμπής και κουρασμένης επιδερμίδας και εφάρμοσέ τους την επόμενη φορά που θα ξυπνήσεις και θα νιώθεις δέκα χρόνια μεγαλύτερη.

Ενυδάτωση

Το αναμενόμενο και νούμερο ένα στην αποκατάσταση του δέρματος. Η έλλειψη κατανάλωσης αρκετού νερού μέσα στην ημέρα κάνει το πρόσωπό σου να σκοτεινιάζει και να φαίνεται κουρασμένο. Έχουμε ακούσει πολλές φορές ότι πρέπει να πίνουμε οχτώ ποτήρια νερό την ημέρα, όμως πρόκειται για μύθο. Η σωστή ποσότητα που αναλογεί σε έναν άνθρωπο εξαρτάται από το ύψος, το βάρος και το επίπεδο της δραστηριότητάς του.

Περιποίηση με μάσκα

Δεν απαιτείται πολύς χρόνος για να απλώσεις μια μάσκα στο πρόσωπό σου. Οι περισσότερες μάσκες δεν χρειάζονται πάνω από δέκα λεπτά με δύο επαναλήψεις την εβδομάδα ώστε να δράσουν. Βρες μερικά λεπτά για να περιποιηθείς το πρόσωπό σου και αυτό θα σε ευχαριστήσει. Για ακόμα εντονότερα αποτελέσματα, διάλεξε μάσκες με καφεΐνη, που μειώνουν τη φλεγμονή και συστέλλουν τα αιμοφόρα αγγεία. 

Βιταμίνες C και K

Συγκεκριμένα για τους μαύρους κύκλους που τόσο πολύ σε ενοχλούν, επίλεξε προϊόντα με βιταμίνη C και Κ. Η τοπική εφαρμογή της βιταμίνης C φωτίζει το δέρμα. Από την άλλη, η βιταμίνη Κ ανανεώνει τους ιστούς. Μαζί δρουν στην ανάπλαση του δέρματος του προσώπου και προσδίδουν τη λάμψη που έχει χάσει.

Γυμναστική νωρίς το πρωί

Η φυσική άσκηση τις πρώτες πρωινές ώρες δεν συγκρίνεται με καμία άλλη ώρα της ημέρας. Ξυπνάει τους μυς, τα όργανα και τα κόκκαλα και βοηθά στην ενεργοποίηση της κυκλοφορίας του αίματος μετά τον ύπνο, προσδίδοντας μία φρέσκια πνοή στο δέρμα. Δεν είναι ό,τι πιο εύκολο να ξυπνάς το πρωί και να ετοιμάζεσαι για γυμναστική, σε νιώθουμε. Αλλά έστω και ένα τέταρτο περπάτημα πριν τη δουλειά ή τις δραστηριότητές σου είναι ικανό να γίνει το όπλο σου στη φροντίδα του δέρματός σου.

Φροντίδα χειλιών

Όπως και το πρόσωπο, έτσι και τα χείλη συχνά αφυδατώνονται όταν δεν κοιμόμαστε καλά, κουραζόμαστε πολύ ή δεν καταναλώνουμε αρκετό νερό. Γι' αυτό, μια ξεχωριστή μάσκα χειλιών είναι must στην καταπολέμηση της κούρασης του προσώπου. Με την ίδια συχνότητα που απαιτούν οι μάσκες προσώπου (δηλαδή περίπου δύο φορές την εβδομάδα), μπορείς να δεις σημαντικά αποτελέσματα. Για να μην χάσεις χρόνο, συνδύασε τις δύο μάσκες παράλληλα, και στο πρόσωπο και στα χείλη.

Κατανάλωση εσπεριδοειδών φρούτων

Τα εσπεριδοειδή φρούτα, ειδικά όταν καταναλώνονται ακριβώς μετά τον ύπνο, έχουν θαυματουργή δράση στο πρόσωπο. Λόγω της βιταμίνης C που περιέχουν σε μεγάλες ποσότητες, προσφέρουν ενέργεια και εγρήγορση στο δέρμα και τον οργανισμό.

Featured photo: muscleandfitness.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.