6 tips για τις μέρες που δεν προλαβαίνεις να λούσεις τα μαλλιά σου μετά το γυμναστήριο

6 tips για τις μέρες που δεν προλαβαίνεις να λούσεις τα μαλλιά σου μετά το γυμναστήριο

Λύσεις για να αντιμετωπίσεις τα μουσκεμένα με ιδρώτα μαλλιά σου χωρίς να τα πιάσεις σε μια άχαρη αλογοουρά.

Μετά την προπόνηση στο γυμναστήριο πολλές φορές καθυστερείς, επειδή πρέπει να λούσεις και να στεγνώσεις τα μαλλιά σου. Παρακάτω, θα βρεις 6 λύσεις για να αντιμετωπίσεις τα μουσκεμένα με ιδρώτα μαλλιά σου χωρίς να τα πιάσεις σε μια άχαρη αλογοουρά.

Χρησιμοποίησε dry shampoo πριν την προπόνηση

Ξέρεις ήδη ότι το ξηρό σαμπουάν είναι ο καλύτερος φίλος για τα λιπαρά μαλλιά σου. Γνώριζες, όμως, ότι πρέπει να το χρησιμοποιείς και πριν ιδρώσεις; Πράγματι, το να ψεκάσεις τις ρίζες των τριχών - προτού να ξεκινήσεις τη γυμναστική - είναι ο καλύτερος τρόπος, για να αποφύγεις τα κακοχτενισμένα μαλλιά. Απομακρύνει την υπερβολική ποσότητα λιπαρότητας, όταν ιδρώνεις.

Τύλιξε τα μαλλιά σου σε μια πρόχειρη πλεξούδα ή κότσο

Δοκίμασε να έχεις μαζί μια υπερ-απορροφητική πετσέτα και ένα perfume mist για μαλλιά. Χαμηλά buns ή sleek ponytails είναι μια επιλογή. Μπορείς επίσης να δοκιμάσεις πλεξούδες. Αν πιάνουν και τα χέρια σου, κάνε μια γαλλική πλεξούδα. Θα έχεις τα πιο όμορφα μαλλιά ακόμα και όταν τη λύσεις!

Χρησιμοποίησε ψαλίδι ή ισιωτική για styling

Επωφελήσου και χρησιμοποίησε ένα ψαλίδι για μπούκλες ή ένα σίδερο ισιώματος. Τα ιδρωμένα μαλλιά μπορούν να κρατήσουν ευκολότερα ένα χτένισμα με μεγάλες μπούκλες!

6 tips για τις μέρες που δεν προλαβαίνεις να λούσεις τα μαλλιά σου μετά το γυμναστήριο

Βρέξε τις ρίζες και στη συνέχεια δώσε στυλ

Τις περισσότερες φορές, το πιο ιδρωμένο κομμάτι των μαλλιών σου είναι οι ρίζες. Άρα δώσε βάση σε αυτές. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να τις ελαφρύνεις - όπως και τις άλλες μικρές περιοχές των μαλλιών σου - με νερό. Στη συνέχεια, εφάρμοσε ένα spray για φορμάρισμα. Βοηθά να σου δώσει όμορφα κυματιστά μαλλιά! Επίσης, μερικές φορές χρησιμοποίησε μια hair smoothing κρέμα στις άκρες των μαλλιών, αν την χρειαστείς.

Αφαίρεσε τον ιδρώτα και δώσε όγκο με το σεσουάρ

Ο ιδρώτας μπορεί να κάνει τα μαλλιά σου να φαίνονται flat και μερικές φορές χρειάζεσαι μόνο λίγο όγκο. Η λύση; Μετά την προπόνηση, στέγνωσε τα μαλλιά σου με πετσέτα και χρησιμοποίησε ένα σεσουάρ, για να στεγνώσεις τις ρίζες. Αυτό θα κάνει τα μαλλιά σου να φαίνονται ομορφότερα.

Φόρεσε ένα headband κατά τη διάρκεια των προπονήσεων

Στις δύσκολες ημέρες προπόνησης, φόρεσε ένα headband, για να απομακρύνεις τα μαλλιά σου από το πρόσωπό σου κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Συν ότι θα έχεις και έξτρα στυλ κατά τη διάρκεια.

images: Byrdie
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.