5 θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται μια γυναίκα σε καθημερινή βάση

5 θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε σε καθημερινή βάση

Οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ασπίδα για τον οργανισμό μας και έχουν ως αποστολή να τον θωρακίσουν για  να είναι σε θέση να καταπολεμήσει τις διάφορες ασθένειες.

Για να δημιουργηθεί αυτή η ασπίδα χρειάζεται ένα ισορροπημένο και υγιεινό πρόγραμμα διατροφής όπου μέσα από αυτό θα καταφέρεις να πάρεις τις απαραίτητες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο εμπλέκεται σε πολλές χημικές αντιδράσεις που συμβαίνουν στο σώμα. Είναι ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό για τα νεύρα και διατηρεί τα οστά γερά. Βοηθάει αρκετά στις καρδιακές παθήσεις καθώς και στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Τροφές που έχουν μαγνήσιο είναι είναι οι σπόροι κολοκύθας, τα αμύγδαλα και γαλακτοκομικά.

Βιταμίνη D

Μπορεί να ζούμε στην Ελλάδα που έχει ήλιο όλο τον χρόνο, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Η βιταμίνη D είναι σημαντική για την υγεία του μαστού, τη διάθεση, καθώς και για την απορρόφηση του ασβεστίου που είναι σημαντική για τα οστά και τα δόντια.

Βιταμίνη Ε

Τη  βρίσκουμε κυρίως σε λιπαρά τρόφιμα, έλαια, καρύδια και σπόρους. Λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό, καταπολεμά τα ασταθή μόρια οξυγόνου που σχηματίζονται ως αποτέλεσμα του φυσιολογικού μεταβολισμού καθώς και την έκθεση στις ακτίνες του ήλιου, τη ρύπανση και τον καπνό. Είναι σημαντική για να έχουμε ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα και υγιή μάτια και δέρμα.

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Τα ωμέγα-3 βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, των φλεγμονών και των πιθανοτήτων εμφάνισης χρόνιων ασθενειών. Kάθε γυναίκα χρειάζεται 1,1gr από αυτά τα καλά λίπη την ημέρα. Οι τροφές που περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά είναι ο σολομός, ο άσπρος τόνος, η σαρδέλα.

Κάλιο

Το κάλιο παίζει βασικό ρόλο στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης ανεξάρτητα από την ηλικία. Χρησιμεύει επίσης στην προώθηση υγιών και ισχυρών οστών και είναι σημαντική στην παραγωγή ενέργειας. Αρκετές τροφές είναι πλούσιες σε κάλιο όπως το κοτόπουλο, το ψάρι, η γλυκοπατάτα, το σπανάκι και το μπρόκολο.

> Διάβασε επίσης:

4 βήματα για detox μετά τις διακοπές

Αυτές είναι οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές για την περίοδο


featured image: Elite Daily
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.