5 superfoods για τη λίστα με τα ψώνια σου

5 superfoods για τη λίστα με τα ψώνια σου

Οι SOS τροφές του φθινοπώρου

Ακολουθούν πέντε superfoods που δεν πρέπει να λείπουν ποτέ από την κουζίνα σου. Είναι εκείνα που χρειάζεται να προσθέσεις στη λίστα σου για το σούπερ μάρκετ.

CRANBERRIES

Ανήκουν στην κατηγορία των μούρων και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και είναι ιδανικά για να διατηρείς το δέρμα σου σε καλή κατάσταση. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες E και C, έχουν κάλιο, αλλά και μαγγάνιο. Επιπλέον προσφέρουν μοναδικά αντιφλεγμονώδη και αντιβακτηριδιακά οφέλη. Μπορείς να τα απολαύσεις φρέσκα για να δώσεις μια γλυκόξινη γεύση στα γεύματα σου.

ΓΛΥΚΟΠΑΤΑΤΑ

Μπορείς να τη χαρακτηρίσεις και σαν την fit αδερφή της πατάτας. Περιέχει μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Α, δηλαδή μια μερίδα γλυκοπατάτα καλύπτει ως 7 φορές την ημερήσια ανάγκη σε αυτή τη βιταμίνη. Η καλύτερη εκδοχή για να την απολαύσεις είναι σε πουρέ ή σε σούπα.

ΚΟΛΟΚΥΘΑ

Ξέρεις πόσο καλό θα σου κάνει μια σούπα κολοκύθας; Δεν έχει πολλές θερμίδες και το 90% αποτελείται από νερό. Τέλος, είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών, βιταμίνης C και A, καθώς και αντιοξειδωτικών.

ΡΟΔΙ

Το ρόδι είναι γνωστό για την αντιοξειδωτική του δράση. Αυτό οφείλεται στην πλούσια περιεκτικότητα σε βιταμίνες Α και Ε, ενώ καλύπτει το 40% της ημερήσιας πρόσληψης σε βιταμίνη C. Ο χυμός του έχει αντιβακτηριδιακά οφέλη και δρα της οδοντικής πλάκας.

ΚΑΝΕΛΑ

Το πιο γλυκό μπαχαρικό που έχεις στο ντουλάπι σου και μυρίζει φθινόπωρο. Λειτουργεί ως αντιφλεγμονώδες, αντιβακτηριδιακό και ρυθμίζει τα επίπεδα της ινσουλίνης. Πέρα από τις θεραπευτικές του ιδιότητες συμβάλλει στην καύση λίπους.

Featured image: Elite Daily
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.