5 σημάδια ότι το Instagram βλάπτει σοβαρά την υγεία σου

5 σημάδια ότι το Instagram βλάπτει σοβαρά την υγεία σου

Όσες μελέτες και να διαβάσεις που να μιλάνε για τις αρνητικές επιπτώσεις των social media και του Instagram στη σύγχρονη καθημερινότητα, δείχνεις να μην επηρεάζεσαι. Συνεχίζεις να τα χρησιμοποιείς με την ίδια συχνότητα. Η Sarah Vohra, ψυχολόγος δήλωσε στο Women’s Health: "Ενώ δεν μπορεί να διαγνωστεί κάποιος με εθισμό στα κοινωνικά δίκτυα, πιστεύω ότι είναι μια πραγματικότητα. Οι άνθρωποι με εθισμό στα κοινωνικά δίκτυα μόλις ξυπνήσουν παίρνουν το τηλέφωνο τους, παρά το γεγονός ότι γνωρίζουν ότι όλη αυτή η διαδικασία είναι χωρίς νόημα και επηρεάζει αρνητικά την υγεία τους”.

Μήπως είσαι και εσύ ένας από αυτούς; Ακολουθούν τα ανησυχητικά σημάδια μιας μη υγιούς χρήσης του Instagram.

Ανεβάζεις stories πολύ πρωινές ώρες

Αν τσεκάρεις το instagram ή έχεις δραστηριότητα σε αυτό, ώρες που ο υπόλοιπος κόσμος κοιμάται, μάλλον η καθημερινότητά σου έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό.

Οι φωτογραφίες που ανεβάζεις είναι πολύ επεξεργασμένες

Αν κάποιος δυσκολεύεται να σε αναγνωρίσει στις φωτογραφίες που έχεις ποστάρει, τότε κάτι κάνεις λάθος. Δεν είναι κακό να βάζεις φίλτρα, αλλά η παραποίηση της πραγματικότητας στον βωμό των likes είναι ανησυχητική.

Κοιμάσαι λιγότερο

Όταν κοιμάσαι λιγότερο η διάθεση σου έχει σκαμπανεβάσματα, νιώθεις κουρασμένη και δύσκολα ανταποκρίνεσαι στις υποχρεώσεις σου. Αν σου το λένε και οι γύρω σου, τότε καιρός είναι να σταματήσεις να σπαταλάς πολύτιμο χρόνο στο Instagram και να αρχίσεις να προσέχεις περισσότερο το εαυτό σου.

Βαριέσαι εύκολα όταν δεν έχεις το κινητό σου

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα αν δεν έχεις κάπου κοντά το κινητό σου. Ακόμα και το φαγητό σου φαντάζει βαρετό αν δεν σκρολάρεις ταυτόχρονα στο Instagram όσο τρως.

Αγχώνεσαι για τα likes και τα comments

Αυτό μπορεί να είναι ένας δείκτης ότι ποστάρεις απλά και μόνο για να πάρεις επιβεβαίωση και όχι επειδή πραγματικά ήθελες να δημοσιεύσεις μια ωραία φωτογραφία.

Και τώρα τι κάνεις;

*Μην ασχολείσαι με το κινητό σου για 30’-60’ συνεχόμενα λεπτά, 5-6 φορές μέσα στην ημέρα.

*Μη χρησιμοποιείς το κινητό σου τουλάχιστον 30’-1 ώρα πριν ξαπλώσεις για ύπνο.

*Επίλεξε εσύ πότε και για πόσο θα περνάς χρόνο στο Instagram και κάνε το συνειδητά, όχι από συνήθεια.


featured image: videoblocks.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *