5 πράγματα που θα πρέπει να σταματήσεις να κάνεις στο γυμναστήριο

5 πράγματα για τα οποία δεν πρέπει να ανησυχείς στο γυμναστήριο

Overthinking και στο γυμναστήριο;

Μπαίνεις μέσα, αφήνεις τα πράγματα σου, βάζεις τα ακουστικά σου και κατευθύνεσαι αμέσως προς την πλευρά των διαδρόμων και των ποδηλάτων, άντε να επισκεφτείς λίγο και τα όργανα, τα πιο εύκολα, τα πιο απλά και κατά κύριο λόγο αυτά που γυμνάζουν τετρακέφαλο μηριαίο, προσαγωγό, απαγωγό και γλουτούς –αυτά που συνήθως οι άντρες αποφεύγουν-. Δεν πατάς το πόδι σου στην πλευρά με τα ελεύθερα βάρη και όλους τους άντρες που ιδρώνουν, φωνάζουν και σηκώνουν το σωματικό τους βάρος.

1. Ο φόβος να ασχοληθείς με τα ελεύθερα βάρη Η αερόβια γυμναστική είναι καλή για σένα, σαφέστατα. Γιατί όμως φοβάσαι τόσο να δοκιμάσεις και λίγο τα μηχανήματα ή τα ελεύθερα βάρη; Η γυμναστική με αντιστάσεις σε συνδυασμό με την αερόβια προπόνηση μπορεί να σου δώσει απίστευτα αποτελέσματα!

2. Το να συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλες κοπέλες στο γυμναστήριο Αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα –και το καταλαβαίνω- μπορεί απλά να έχεις μια μέτρια ή κακή ημέρα και ξαφνικά να περάσει από δίπλα σου η τύπισσα με τα δίμετρα πόδια και τους κοιλιακούς. Θα φρικάρεις. Δεν πρέπει όμως. Καμία σύγκριση δεν είναι καλή πέρα από αυτή με τον εαυτό μας και αυτός θα πρέπει να είναι ο στόχος σου. Όχι να γίνεις σαν την κοπέλα με το άψογο σώμα που δεν την βλέπεις να ιδρώνει ποτέ (κι εμείς απορούμε μ αυτό) αλλά να γίνεις καλύτερη από χθες, να γίνεις όσο καλύτερη θες και μπορείς ΕΣΥ και μόνο!

3. Ο φόβος του ιδρώτα. Πολλές κοπέλες φοβούνται να γυμναστούν σκληρά για να μην ιδρώσουν και φανεί στο t-shirt τους και….τι; Πιστεύεις πως αν ιδρώσεις θα σε παρεξηγήσουν; Όχι. Ίσα – ίσα! Αυτό είναι που δείχνει πόση σκληρή δουλειά έκανες και πόσο έδωσες στην προπόνηση σου.

4. Το να ανησυχείς πως θα σε δουν οι άντρες. Δεν πας στο γυμναστήριο για να φαίνεσαι ωραία, πηγαίνεις για να ιδρώσεις, να λιώσεις και να κάνεις κάτι καλό για το σώμα σου και την αυτοπεποίθηση σου! Σταμάτα ν ανησυχείς αν φαίνεται εκείνο το σπυράκι που έβγαλες χθες ή αν φριζάρουν τα μαλλιά σου από την υγρασία. Συμβαίνει, αλλά στο γυμναστήριο δε θα έπρεπε να σε νοιάζει.

5. Ο φόβος του καινούργιου Cross fit; Γιατί όχι; Kick boxing; Ετοιμάσου να δώσεις πόνο. Spinning; Μην φοβάσαι, το έχεις. Το να δοκιμάζεις νέα πράγματα μπορεί να είναι λίγο τρομακτικό στην αρχή, αλλά χρειάζεται λίγη αυτοπεποίθηση απλά για να μπεις στην αίθουσα με ψηλά το κεφάλι και έτοιμη για όλα. Μπορεί έτσι να βρεις την νέα αγαπημένη σου ασχολία!

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.