5 ασκήσεις face yoga για πιο σφριγηλή επιδερμίδα

5 ασκήσεις face yoga για πιο σφριγηλή επιδερμίδα

Η face yoga δίνει μια εικόνα αναζωογόνησης στο δέρμα σου και έχει μια ωραία αίσθηση. Σε μια μελέτη του 2018, μια μικρή ομάδα γυναικών ηλικίας σαράντα έως εξήντα πέντε ετών εξασκούσε τριάντα λεπτά face yoga κάθε μέρα για οκτώ εβδομάδες και στη συνέχεια κάθε δεύτερη μέρα για δώδεκα εβδομάδες. Στο τέλος της μελέτης, φάνηκαν περίπου τρία χρόνια νεότερες σύμφωνα με μια ομάδα δερματολόγων!

Στο πρόσωπο μας έχουμε 43 μύες. Μερικές εύκολες κινήσεις με αυτούς λοιπόν, μπορούν να απελευθερώσουν την ένταση, να αυξήσουν τη ροή του αίματος και να ενισχύσουν το δέρμα. Θα χρειαστείς λίγα λεπτά στην πρωινή ή βραδινή skincare ρουτίνα σου, για να κάνεις κάποιες ασκήσεις που θα αλλάξουν την όψη του προσώπου και του λαιμού σου.

Extra tip: Η εστίαση στην αναπνοή σου μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα, η χαλάρωση του προσώπου, του λαιμού και των ώμων είναι επίσης βασικό και βεβαιώσου ότι το δέρμα σου είναι πολύ καλά ενυδατωμένο πριν ξεκινήσεις τις ασκήσεις.

Ενυδάτωσε και προετοίμασε το δέρμα σου

Πριν ξεκινήσεις τη face yoga καλό θα ήταν να προσθέσεις έξτρα ενυδάτωση στο δέρμα σου. Διατηρεί το δέρμα απαλό ενώ τεντώνεται και βοηθά επίσης τα προϊόντα σου να διεισδύσουν λίγο βαθύτερα. Ξεκίνα με έναν ελαφρύ ορό, στη συνέχεια βάλε την κρέμα ματιών, ακολουθούμενη από ένα λεπτό στρώμα κρέμας προσώπου. Τώρα είσαι έτοιμη για την προθέρμανση: Χρησιμοποιώντας και τα δύο χέρια και με μέτρια πίεση, ξεκίνα αγγίζοντας τα δάχτυλά σου από το μέτωπο έως το λαιμό, φροντίζοντας να καλύπτεις ολόκληρο το πρόσωπο. Κάνε το μία φορά. Στη συνέχεια τέντωσε το κεφάλι και το λαιμό σου προς τα εμπρός και πίσω. Στη συνέχεια, τέντωσε το στόμα ανοίγοντας καλά και κλείσε το τρεις φορές. Αυτό βοηθά στη χαλάρωση όλων των μυών του προσώπου.

1. Άσκηση για τις ρυτίδες στο μέτωπο

Αυτή η κίνηση χαλαρώνει τον μετωπιαίο μυ και αφαιρεί την ένταση στο μέτωπο: Κάνε μια γροθιά με τα δύο χέρια και τοποθέτησε τα στο κέντρο του μετώπου. Βάλε σταθερή πίεση και γλίστρησε τις γροθιές στα πλάγια. Επανάλαβε τέσσερις φορές.

2. Άσκηση για τις γραμμές ανάμεσα στα φρύδια ('eleven' lines)

Αυτή η κίνηση βοηθά στην χαλάρωση της περιοχής ανάμεσα στα φρύδια και στις γραμμές που σχηματίζονται εκεί: Τοποθέτησε το δείκτη και το μεσαίο δάχτυλο στην εσωτερική γωνία των φρυδιών. Εφάρμοσε σταθερή πίεση και στη συνέχεια, άρχισε να βάζεις τα δάχτυλα ελαφρώς οριζόντια. Πάρε μια βαθιά αναπνοή και αργά συνοφρύωσε τα φρύδια σου ενώ αναπνέεις μετρώντας ως το πέντε. Νιώσε την αντίσταση των μυών κάτω από τα δάχτυλά σου. Το κλειδί για αυτή τη στάση, είναι να μην προσπαθήσεις πολύ σκληρά. Βεβαιώσου ότι το μέτωπό σου είναι χαλαρό.

3. Άσκηση για ρυτίδες στην εξωτερική γωνία του ματιού (πόδι της χήνας)

Αυτή η κίνηση λειτουργεί τις εξωτερικές γωνίες και το κάτω τμήμα του μυ που βοηθά στο βλεφάρισμα, και αντιμετωπίζει τις λεπτές γραμμές γύρω από τα μάτια: Τοποθέτησε το μεσαίο και το δείκτη ακριβώς πάνω από τους κροτάφους, κοντά στη γραμμή των μαλλιών και τράβηξε προς τα πάνω. Νιώσε το τέντωμα. Χωρίς να κινήσεις το μέτωπο, κλείσε ελαφρά τα μάτια σου για πέντε δευτερόλεπτα και χαλάρωσε. Επανάλαβε τρεις φορές.

4. Άσκηση για τις γραμμές έκφρασης

Αυτή η κίνηση λειτουργεί το ζυγωματικό μείζονα και δευτερεύον μυ, εξομαλύνοντας τις ρινοχειλικές γραμμές αναδίπλωσης: Τοποθέτησε και τις δύο παλάμες στους κροτάφους και τράβηξε προς τα πάνω. Φτιάξε ένα σχήμα Ο με το στόμα σου και στη συνέχεια τέντωσε το πρόσωπό σου ταυτόχρονα. Πίεσε σταθερά την άνω γνάθο στα δόντια. Κράτησε αυτή τη στάση για πέντε δευτερόλεπτα και χαλάρωσε. Επανάλαβε τρεις φορές. Βεβαιώσου ότι οι ώμοι σου είναι χαλαροί και συνέχισε να αναπνέεις.

5. Άσκηση για τον λαιμό και το πηγούνι

Αυτή η κίνηση συσφίγγει το λαιμό και τη γραμμή της γνάθου: Γύρισε το πηγούνι σου στην επάνω δεξιά πλευρά με γωνία σαράντα πέντε μοιρών. Σφoύφρωσε τα χείλη σου σαν να πρόκειται να φιλήσεις κάποιον. Κράτησε για πέντε δευτερόλεπτα και χαλάρωσε. Επανέλαβε τρεις φορές. Στη συνέχεια, κάνε την ίδια κίνηση στην αριστερή πλευρά.

Χαλάρωση - Αποθεραπεία

Χρησιμοποιώντας και τα δύο χέρια, άγγιξε τα δάχτυλά σου από το πάνω μέρος του κεφαλιού σου μέχρι το λαιμό. Επανάλαβε τρεις φορές. Αυτό βοηθά στη χαλάρωση όλων των μυών του προσώπου.

featured image: Making it in Manhattan
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.