4 βασικοί τρόποι να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες

4 βασικοί τρόποι να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες

Πώς να έρθεις λίγο πιο κοντά στο clean eating.

Μπορεί τα τελευταία χρόνια το clean eating να είναι ένα σημαντικό trend μεταξύ των millennials, όμως είναι πολλά περισσότερα από μόνο αυτό. Είναι η αλλαγή διάθεσης που φέρνει μαζί του, αλλά και η απώλεια λίπους. Αφορά αλλαγές στις διατροφικές σου συνήθειες που μπορεί να φαίνονται μικρές, αλλά τις καταλαβαίνεις μέρα με τη μέρα και για αυτό αξίζει να το δοκιμάσεις.

Τώρα λοιπόν, που δεν έχεις τη δικαιολογία του «Βγήκα έξω για φαγητό», μπορείς να δοκιμάσεις τα τέσσερα παρακάτω tips και δεν θα χάσεις. Ή μπορεί απλά να χάσεις βάρος.

Ζάχαρη vs. Μέλι

Ξεκινάμε από τα βασικά που φαντάζομαι ήδη θα έχεις στο μυαλό σου καιρό τώρα. Η ζάχαρη, είτε κρυσταλλική, είτε σε προϊόντα είναι πλέον συνδεδεμένη με θέματα υγείας. Όλοι όμως έχουμε λιγούρες, όλοι θέλουμε που και που κάτι γλυκό. Μπορείς λοιπόν, να την αντικαταστήσεις με μέλι και να φας και το γλυκό σου, χωρίς να κάνεις εκπτώσεις σε τίποτα. Μόνο στις πάστες.

Υδατάνθρακες vs. Λαχανικά

Συνεχίζοντας στο πιο δύσκολο από όλα είναι η μείωση υδατανθράκων που λαμβάνεις σε εβδομαδιαία βάση. Δεν είναι ανάγκη να τα κόψεις μαχαίρι, αλλά σε αυτό το σημείο πρέπει να ξέρεις πως ανάλογα με τον υδατάνθρακα πάντα, κατά τη διάρκεια της πέψης, υπάρχει περίπτωση να γίνει γλυκόζη (δηλ. ζάχαρη). Υπάρχουν λοιπόν, δύο είδη υδατανθράκων, αυτοί που υπάρχουν στα λαχανικά και τα φρούτα –αυτούς θέλουμε- και αυτοί που υπάρχουν στο ρύζι, το ψωμί και τα ζυμαρικά –αυτούς θέλουμε να τους αποφύγουμε. Μείνε λοιπόν, στη μεγαλύτερη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών ώστε να πάρεις όλη την απαραίτητη ενέργεια που μπορεί να σου δώσουν οι υδατάνθρακες για είσαι παραγωγική όλη μέρα.

Τηγανητά vs. Στη Σχάρα

Κάτι αρκετά προφανές, αλλά καλό είναι να τα θυμόμαστε όλα. Μπορεί τα τηγανητά φαγητά να είναι πεντανόστιμα, είναι όμως και αρκετά επιβαρυντικά για την υγεία σου. Για να μην ξεκινήσουμε την κουβέντα των θερμίδων. Ψήσε τα λαχανικά, το κρέας και οτιδήποτε άλλο θέλεις στη σχάρα ή τον φούρνο και δοκίμασε να γίνεις δημιουργική με μπαχαρικά και ό,τι υγρά βγάζουν τα λαχανικά. Θα είναι πεντανόστιμα.

Επεξεργασμένα vs. Φρέσκα

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τις ήδη επεξεργασμένες τροφές είναι πως δεν ξέρεις τι ακριβώς έχουν μέσα. Ναι, διαβάζεις τα συστατικά, και ναι είσαι κάπως προετοιμασμένη για όλα αυτά. Αλλά γιατί να πάρεις κατεψυγμένο μπρόκολο ή φασολάκια, ενώ μπορείς να βρεις φρέσκα και να μην έχουν συντηρητικά  και όλα εκείνα τα συστατικά που τα κάνουν να χάνουν κάθε ίχνος βιταμίνης που έχουν.

featured image: people magazine
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.