4 τροφές για body detox

4 τροφές για body detox

Για να διατηρήσεις το δέρμα σου λαμπερό, τις λειτουργίες του οργανισμού σου σε καλή κατάσταση, αλλά και καλύτερη υγεία γενικότερα, ο τομές στον οποίο πρέπει να επικεντρωθείς είναι η διατροφή. Για ένα detox, λοιπόν, θα πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και βοηθητικές για την πέψη.

Πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά

Τα αντιοξειδωτικά είναι ο καλύτερος φίλος του δέρματος, όχι μόνο για τη διατήρηση της καλής του εικόνας, αλλά και για την αποκατάστασή του. Για αυτό προμηθεύσου πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά. Τα κεράσια, για παράδειγμα, περιέχουν υψηλά ποσοστά μελατονίνης, ουσίας που προστατεύει το δέρμα από οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να προκαλέσει η υπεριώδης ακτινοβολία και επιπλέον σου παρέχουν και μια γερή δόση βιταμίνης C, η οποία ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου και επιβραδύνει την εμφάνιση των ρυτίδων.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Μετά από ένα μεγάλο γεύμα, το συκώτι ταλαιπωρείται αρκετά. Για να επανορθώσεις, να το αναζωογονήσεις και μαζί με αυτό και όλο σου τον οργανισμό, επίλεξε να φας πράσινα λαχανικά (μαρούλι, ρόκα, νεροκάρδαμο, ραδίκια, σπανάκι) που θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις τις τοξίνες και θα επαναφέρουν το pH του αίματος στα φυσιολογικά επίπεδα.

elle.com.au

Προϊόντα ολικής αλέσεως

Αντικατάστησε το πρωινό muffin ή οτιδήποτε με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη συνηθίζεις να καταναλώνεις τα πρωινά σου, με δημητριακά ολικής αλέσεως, μιας και αυτά θα ικανοποιήσουν το αίσθημα κορεσμού για περισσότερη ώρα, αλλά θα σου δώσουν και τις απαραίτητες φυτικές ίνες για την καλή λειτουργία του εντέρου. Επίσης, αντικατέστησε το λευκό ψωμί με ψωμί ολικής άλεσης, τα λευκά μακαρόνια με τα αντίστοιχα ολικής και γενικότερα βάλε στη διατροφή σου προϊόντα όσο το δυνατό λιγότερο επεξεργασμένα. Μείνε μακριά από τα προϊόντα χωρίς λιπαρά, καθώς αυτά συνήθως αντικαθίσταται με ζάχαρη ή άλλα πρόσθετα.

Μηλόξυδο

Ζωικά προϊόντα, αρτοσκευάσματα και λιπαρά τρόφιμα μπορεί να προκαλέσουν στομαχική δυσφορία και πρήξιμο. Το μηλόξυδο βοηθάει την πέψη, μειώνοντας την ποσότητα του χρόνου που το λίπος παραμένει στο πεπτικό σύστημα. 1-2 κουταλάκια του γλυκού μηλόξυδο διαλυμένο σε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα θα μειώσει το φούσκωμα και θα βοηθήσει το σώμα να διασπάσει τις πρωτεΐνες.

Δες ακόμα: Τo restart που χρειάζεται η διατροφή σου


featured photo: MyDomaine
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.