Υπάρχει μια κίνηση που κάνουμε όλοι – ή σχεδόν όλοι – μόλις τελειώσουμε τη γυμναστική μας. Κοιτάμε το σώμα μας στον καθρέπτη λες και λίγη ώρα άσκησης μπορεί να μας μεταμορφώσει. Λες και ξαφνικά θα γίνει κάποιο θαύμα και θα δούμε στον καθρέπτη την Ελένη Πετρουλάκη. Και αυτό συνεχίζουμε να το κάνουμε σε όλη τη διάρκεια των εβδομάδων ή μηνών που γυμναζόμαστε.

Σίγουρα είναι λογικό να θέλουμε να δούμε τα αποτελέσματα από τη γυμναστική που κάνουμε στο σώμα μας. Αλλά δεν είναι λίγο άδικο για τον υπόλοιπο οργανισμό σου; Το σώμα σου δεν είναι μόνο μύες. Είναι ένα σύνολο πολλών στοιχείων που δημιουργούν αυτό που βλέπεις εσύ στον καθρέπτη. Και ευτυχώς για όλους μας, η γυμναστική επηρεάζει θετικά πολλά περισσότερα πράγματα στον οργανισμό σου. Ακόμα και εάν δεν βλέπεις τα αποτελέσματα στον καθρέπτη σου!

Μειώνει το άγχος σου

Η άσκηση μπορεί σίγουρα να σε ανακουφίσει από το στρες. Αν και οι ειδικοί δεν είναι ακόμα απόλυτα σίγουροι για το πώς λειτουργεί, η άσκηση δείχνει να μειώνει τα επίπεδα ορμονών του στρες όπως την κορτιζόλη και την επινεφρίνη, σύμφωνα με την American Psychological Association.

Το μειωμένο άγχος με τη σειρά του μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σου και την παραγωγικότητα σου.

Σε βοηθάει να κοιμάσαι καλύτερα

Ο λόγος για τον οποίο η άσκηση σε βοηθάει να κοιμηθείς καλύτερα και πιο εύκολα είναι επειδή αυξάνει τη διάθεση σου και μειώνει το στρες. Η κατάλληλη ώρα για γυμναστική, όσο και εάν την έχουμε ψάξει, δεν υπάρχει. Κάποιοι λένε ότι η γυμναστική πρέπει να γίνεται νωρίς το πρωί και κάποιοι άλλοι πριν τον ύπνο.

Εσύ απλά βρες την ώρα που ταιριάζει στον δικό σου οργανισμό!

Νιώθεις πιο δυνατή στην καθημερινότητα

Είναι κάπως δύσκολο να το εξηγήσεις σε κάποιον που δεν το έχει ζήσει αλλά πολλοί άνθρωποι που γυμνάζονται ισχυρίζονται πως νιώθουν πιο δυνατοί κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι, το να μπορείς να κάνεις καθημερινές δραστηριότητες χωρίς να αισθάνεσαι κούραση και ατονία είναι ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της άσκησης.

Σε μαθαίνει το πώς να βάζεις προτεραιότητα τον εαυτό σου

Όταν μαθαίνεις να κάνεις νέες ασκήσεις, να τηρείς μια ρουτίνα άσκησης, μαθαίνεις ταυτόχρονα να βάζεις προτεραιότητα τον εαυτό σου. Και αυτό έχει θετική επίδραση σε όλες τις πτυχές της ζωής σου.

Μαθαίνεις να δεσμεύεσαι σε ένα πρόγραμμα, να φροντίζεις τον εαυτό σου και να επενδύεις σε αυτόν. Ταυτόχρονα με την άσκηση αλλάζει και η διατροφή σου. Βρίσκεις χρόνο για τον εαυτό σου, αναπτύσσεσαι και σωματικά αλλά και πνευματικά.

Δεν πιστεύεις πως όλα τα παραπάνω είναι πιο σημαντικά – ή εξίσου – σημαντικά με τα αποτελέσματα που βλέπεις στον καθρέπτη σου;