3 υγιεινά υλικά που μπορείς να προσθέτεις σχεδόν σε κάθε φαγητό

3 υγιεινά υλικά που μπορείς να προσθέτεις σχεδόν σε κάθε φαγητό

Δεν πρόκειται να καθίσω να σας πω πώς τρώω τα πιο καθαρά, οργανικά-πάντα, απίστευτα θρεπτικά φαγητά κάθε στιγμή της μέρας. Αυτό θα ήταν ξεκάθαρα ένα ψέμα. Και ειλικρινά, δεν μπορώ να πιστέψω ότι κανείς δε χαλάει τη δίαιτά του, άσχετα με το πόσο υγιής φαίνεται στο Instagram. Τι να πω; Λατρεύω να κάνω μικρές διατροφικές ατασθαλίες πού και πού -εξάλλου σε ποιον δεν αρέσουν; Αλλά αυτό που επίσης ανακάλυψα είναι ότι με το να βάζεις κάποια υλικά - κλειδιά στο πιάτο σου (που ίσως χρησιμοποιείς ήδη και έχεις στο ψυγείο σου ή στο ντουλάπι σου) μπορείς να αυξήσεις τις βιταμίνες και τα θρεπτικά στοιχεία του γεύματός σου- όπως λεμόνια για την βιταμίνη C του και τις ιδιότητές του για τόνωση του ανοσοποιητικού και το σκόρδο για όλο το μαγγάνιο που έχει και τη βιταμίνη B6. Και το καλύτερο; Αυτά τα συστατικά κάνουν τα πάντα πολύ καλύτερα στη γεύση. Η διατροφολόγος Keri Glassman του Nutritious Life, μας αναλύει γιατί αυτά, αλλά και μερικά άλλα συστατικά που έχεις ήδη στη κουζίνα σου, είναι καλά για την υγεία σου.

Λάδι Αβοκάντο

Με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε και ακόρεστα λιπαρά, το λάδι αβοκάντο περιέχει περισσότερο κάλιο μια μπανάνα. Έρευνες έχουν δείξει ότι το λάδι αβοκάντο έχει αντιφλεγμονώδη δράση. Είναι ιδανικό για μαγείρεμα σε πολύ δυνατή φωτιά και για το ψήσιμο λαχανικών. Κάνε μια βινεγκρέτ ή μια μαρινάδα, χρησιμοποιώντας αυτό το λάδι, ή ακόμα χρησιμοποίησέ το για ψησίματα στο φούρνο.

Βρώμη

Η βρώμη περιέχει διαλυτικές φυτικές ίνες που λέγονται β-γλυκάνες. Αυτές οι αργής πέψης ίνες θα σε κρατήσουν χορτασμένη για περισσότερη ώρα, αποτρέποντάς σε από το να φας πολύ, καθώς επίσης και θα βελτιώσουν την χοληστερίνη του αίματός σου. Άλεσέ την ώστε να κάνεις αλεύρι βρώμης, βάλε λίγο στο smoothie σου πριν το αναμίξεις, κάνε υγιεινά pancakes, πρόσθεσε λίγα στα μάφιν σου και, φυσικά, κάνε χυλό βρώμης με μια κουταλιά της σούπας φυσικό φιστικοβούτυρο.”

Κανέλα

Μπορείς να πασπαλίσεις τα πάντα με αυτό το αντιφλεγμονώδες μπαχαρικό. Είναι επίσης αντιμικροβιακό και έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά. Όπως έχει αποδειχθεί, το να τρως κανέλα μειώνει το στρες, ώστε να μπορείς να μένεις συγκεντρωμένη και ξύπνια. Πασπάλισέ τη στον καφέ, στις ψητές γλυκοπατάτες, στο χυλό βρώμης, στα κομματάκια μπανάνας ή στο ψητό γκρέιπφρουτ σου.”

Πηγή: coveteur.com


featured image: coveteur.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.