Έχεις τουλάχιστον 3 τρόπους για να πεις ευχαριστώ στον εαυτό σου σε χρόνο κάτω του ενός λεπτού

Έχεις τουλάχιστον 3 τρόπους για να πεις ευχαριστώ στον εαυτό σου σε χρόνο κάτω του ενός λεπτού

Οι λόγοι για να πει ο καθένας στον εαυτό του ευχαριστώ είναι πιο πολλοί κι από τα sms μετακίνησης με τον κωδικό 6

Όταν σου τηλεφωνούν για ευχές γιορτινές, απαντάς με ευχαριστώ. Όταν σου κάνουν δώρα, λες ένα μεγάλο ευχαριστώ. Κι όταν σου κάνουν έκπληξη, ευχαριστώ κι εκεί. Μάλιστα όσο μεγαλύτερη η έκπληξη, τόσο πιο εγκάρδιο το ευχαριστώ. Όταν σε γεμίζουν με αγάπη και στοργή, πολύ συχνά νιώθεις την επιθυμία να πεις ευχαριστώ, ίσως κάποτε βρίσκεις το θάρρος και το λες.

Ακόμη κι όταν σου δίνουν τον καφέ που παρήγγειλες -στο χέρι για την ώρα- κι εκεί ευχαριστώ θα πεις. Βασικοί κανόνες καλής συμπεριφοράς.

Οι βασικοί κανόνες καλής συμπεριφοράς όμως, δεν είναι για να εφαρμόζονται μόνο προς συγκεκριμένους αποδέκτες αλλά προς όλους. Κι όταν λέμε προς όλους, εννοούμε και προς τον ίδιο μας τον εαυτό. Προκειμένου να μην αρχίσουν οι σελίδες του savoir vivre να αυτοκαταστρέφονται απελπισμένες, καλό είναι να φροντίσουμε να λέμε και σε εμάς τους ίδιους ευχαριστώ. Οι λόγοι για να πει ο καθένας στον εαυτό του ένα μεγάλο ευχαριστώ είναι πιο πολλοί κι από τα sms μετακίνησης με τον κωδικό 6.

Τώρα, αν τα γεγονότα σε ξεπερνάνε και δεν προλαβαίνεις να τα χωνέψεις, μπορείς να κάνεις ό,τι θα έκανες και μετά από ένα Πασχαλινό ή Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι: πιες μια σόδα. Νοητική αυτή τη φορά. Και βγαίνει σε τρεις γεύσεις, όλες τους τις απολαμβάνεις σε χρόνο ρεκόρ, έτσι για να μη βρεις δικαιολογία ότι δεν έχεις πάλι χρόνο. Όποια κι αν πιείς, μετά θα σου πεις ευχαριστώ.

Σόδα νούμερο 1: 40 δευτερόλεπτα για να αποκτήσεις το τέλειο σώμα

Με γυμναστήρια και λοιπές σχολές εκγύμνασης κλειστές, μας έμεινε η όποια γυμναστική στο σπίτι και η μετακίνηση τριγύρω από το σπίτι, με τετράποδη παρέα ή άνευ. Αλλά όπως και να το κάνεις χειμώνας πλησιάζει και η όλη φάση θα χρειάζεται όλο και μεγαλύτερο κίνητρο. Γιατί με βροχή, η βόλτα θα περιοριστεί όσο να πεις. Άσε που έρχεται η εποχή που το κρεβάτι σου μοιαζει με μια τεράστια ζεστή αγκαλιά. Και μόλις βγάζεις πατουσίτσα έξω από τα σκεπάσματα, βρίζεις σαν να μην υπάρχει αύριο. Τότε είναι που το πάπλωμα θα σαμποτάρει το πρωινό σου ξύπνημα για γυμναστική. Ακόμη κι αν το στρωματάκι και τα βαράκια σου σε περιμένουν ακριβώς δίπλα, στο σαλόνι.

Σούπερ ντούπερ νέα εδώ. Αν στη βόλτα μας κάνουμε δύο μόλις σπριντ των 20 δευτερολέπτων έκαστο, αντιστρέφουμε κατά 12% τις παρενέργειες της καθιστικής ζωής. Αν τώρα βρούμε το κουράγιο -και τον άδειο δρόμο, μη γίνουμε και ρεζίλι στον γείτονα που άλλο που δεν ήθελε- και το κάνουμε αυτό τρεις φορές την εβδομάδα, θα έχουμε καταφέρει να βρισκόμαστε εντός των συστάσεων περί fitness του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Ευχαριστούμε λοιπόν, γυμναστήκαμε και για σήμερα.

Σόδα νούμερο 2: 5 δευτερόλεπτα για να πατάξεις την αναβλητικότητα

Μεγάλη αλεπού η αναβλητικότητα. Τρυπώνει, μας γεμίζει πρώτα ιδέες, μετά τις εφαρμόζουμε και στο τέλος γεμίζουμε τύψεις και άγχη για όσα δεν κάναμε. Αλλά επειδή η αλεπού κι αν κρύβεται, προβάλλει την ουρά της, είμαστε σε θέση να τη δούμε. Κι επειδή η αλεπού στον ύπνο της κοκόρια ονειρεύεται, αφού την εντοπίσαμε, σε νηστεία θα τη βάλουμε να μάθει να μην τρυπώνει. Κι αφού τελικά η αλεπού είναι πονηρή, μα πιο πονηρός είναι αυτός που την πιάνει, η Mel Robbins έρχεται να μας βοηθήσει να την πιάσουμε.

Δημοσιογράφος του CNN, τα σκέφτηκε, τα μελέτησε και τα έγραψε στο εγχειρίδιο «The 5 Second Rule». Ή αλλιώς, το όπλο σου κατά της αναβλητικότητας. Ο βασικός κανόνας είναι ο εξής: όταν σκεφτείς πως είσαι έτοιμος να ασχοληθείς με κάποιον από τους στόχους που έχεις θέσει, πρέπει να ξεκινήσεις να το κάνεις εντός 5 δευτερολέπτων. Αν δεν, ο εγκέφαλός σου αρχίζει και τείνει προς την αναβλητικότητα. Κι αυτό γιατί στα 5 πρώτα δευτερόλεπτα δεν υπάρχει χρόνος για αμφιβολίες, φόβους και συναισθήματα, ενώ μετά βάζουν οι μηχανές μπρος.

Τώρα, μέχρι να φτάσουμε να γίνουμε βετεράνοι του είδους, μπορούμε να ξεκινήσουμε να εφαρμόζουμε την τακτική σε μικρότερους στόχους. Και όσο εξασκούμαστε, τόσο μπορούμε να καταπιανόμαστε και με τους μεγαλύτερους και δυσκολότερους. Ας πούμε, εγώ τώρα, πάω να πιώ ένα ποτήρι νερό, πριν αρχίσω τις θεωρίες ότι μπήκε χειμώνας και δεν έχω τόσες ανάγκες και έλα μωρέ τώρα, τόσους καφέδες πίνεις, αρκετό νερό έχουν μέσα. Ευχαριστούμε, ενυδατωθήκαμε αν μη τι άλλο.

Σόδα νούμερο 3: 60 δευτερόλεπτα για να αποχαιρετήσεις την αϋπνία

Την ώρα που άλλοι ασχολούνται με τις αλεπούδες, κάποιοι ζούνε τον εφιάλτη του να μην μπορούν να πουν ότι ξύπνησαν από εφιάλτη. Γιατί πολύ απλά δεν κοιμούνται καν. Θα μπορούσαμε δηλαδή να πούμε ότι όποιου του μέλλει να ξημερωθεί, ποτέ του δεν κοιμάται. Επειδή όμως η αϋπνία δεν κάνει διακρίσεις και ταλαιπωρεί και διάσημους, ο εναλλακτικός γιατρός των celebrities Andrew Weil καταπιάστηκε με το να βρει τρόπους να την καταπολεμήσει.

Με βάση ασκήσεις αναπνοής που εφαρμόζονται στη γιόγκα, εμπνεύστηκε τη μέθοδο 4-7-8. Οπότε πάμε όλοι μαζί. Εκπνέουμε από το στόμα και μετά εισπνέουμε από τη μύτη όσο μετράμε ως το 4. Κρατάμε την αναπνοή μας μετρώντας ως το 7. Εκπνέουμε από το στόμα όσο μετράμε ως το 8. Επαναλαμβάνουμε τρεις φορές. Όσο να πεις, από τα παραδοσιακά προβατάκια πιο συστηματικό μοιάζει, μια ευκαιρία την αξίζει. Και δύο. Και τρεις. Και όνειρα γλυκά, ευχαριστούμε θερμά.

featured photo: Τwenty20.com/tequila/
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.