23 μικρά πράγματα που μπορείς να κάνεις καθημερινά για νιώσεις χαρούμενη

23 μικρά πράγματα που μπορείς να κάνεις καθημερινά για νιώσεις χαρούμενη

Σύμφωνα με έναν happiness expert

Το team του Esquire ζήτησε από έναν happiness expert να μοιραστεί κάποιους εύκολους τρόπους να νιώσουμε τέλεια. Αυτοί οι τρόποι μάλιστα δεν περιλαμβάνουν το να αγοράσουμε μια ολόκληρη καινούργια ντουλάπα, να πάμε στις Μαλδίβες ή να βγούμε ραντεβού με τον Ryan Gosling. Είσαι έτοιμη για το project: χαρούμενη καθημερινά;

Διάβασε όσα είπε ο Andy Cope -happiness expert και co-author του The Little Book of Emotional Intelligence: How to Flourish in a Crazy World. Πρόκειται για μια λίστα που εύκολα μπορείς να ακολουθήσεις με λίγη θετική ενέργεια.

1 | Άλλαξε τον τρόπο που σκέφτεσαι. Οι Δευτέρες είναι δύσκολες και οι Παρασκευές τέλειες. Αλήθεια τώρα; Ένα τεράστιος μέρος της ζωής σου αποτελείται από Δευτέρες, οπότε το να τις ξοδεύεις δεν είναι στο πρόγραμμα. Άλλαξε το mindset σου και δες τες σαν ευκαιρίες για νέες αρχές.

2 | Αναβάθμισε το συρτάρι με τα εσώρουχά σου, ώστε κάθε item να αξίζει να φορεθεί σε μια "ιδιαίτερη" περίσταση. Έτσι, κάθε μέρα που ξεκινάει θα σε κάνει να νιώθεις μοναδική.

3 | Γίνε hugger. Η μέση αγκαλιά διαρκεί δύο και κάτι δευτερόλεπτα. Για τη μεταφορά ενδορφινών όμως χρειάζονται επτά δευτερόλεπτα. Προειδοποίηση: το να μετράς, μειώνει το effect τους.

4 | Εξάσκησε την αρχή 10/5: Χαμογέλασε σε όποιον έρχεται κοντά σου στα τρία μέτρα. Διατήρησε οπτική επαφή. Επίσης, πες γεια σε όποιον έρχεται κοντά σου στο ένα μέτρο. Σίγουρα αυτά δεν ισχύουν για το μετρό.

5 | Λέγε καλά πράγματα για τους άλλους πίσω από την πλάτη τους.

6 | Γράψε μια λίστα με δέκα πράγματα που εκτιμάς και θεωρείς δεδομένα. Η υγεία και οι σχέσεις σίγουρα θα είναι μέσα σε αυτά.

7 | Κάθε πρωί, νιώσε ευγνώμων για το ότι δεν έχεις πονόδοντο και για το ότι τα νεφρά σου δουλεύουν κανονικά. Το να έχεις τη δυνατότητα να σηκωθείς από το κρεβάτι είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα ever.

8 | Γράψε μια λίστα με τις δέκα πιο ευτυχισμένες στιγμές στη ζωή σου και θα συνειδητοποιήσεις πως τα καλύτερα πράγματα στη λίστα είναι στιγμές και όχι προϊόντα.

9 | Αντί να ρωτάς τον σύντροφό σου πώς ήταν η μέρα του μπορείς να κάνεις την εξής ερώτηση: Ποιο ήταν το highlight της ημέρας σου; Μετά άκουσε τον με αυθεντικό ενδιαφέρον.

10 | Περπάτα με ίσια πλάτη και με χαμόγελο. Ο εγκέφαλός σου θα πειστεί αμέσως ότι είσαι ευτυχισμένη και θα νιώθεις πολύ καλύτερα.

11 | Άλλαξε τον σκοπό σου. Σταμάτα να σκέφτεσαι "πώς θα βγάλεις την εβδομάδα" ή "πώς θα επιβιώσεις μέχρι τις επόμενες διακοπές". Ανέβασε το επίπεδο του παιχνιδιού. Κάνε το "πώς θα απολαύσω την εβδομάδα" και "πώς θα εμπνεύσω άλλους ανθρώπους".

12 | Γράψε κάπου τα 5 δυνατά σου στοιχεία. Κατανόησε την αξία τους και βρες ευκαιρίες να τα εκμεταλλεύεσαι πιο συχνά.

13 | Έχε στον νου σου την αρχή 90/10. Αυτό δηλώνει πως το 10%  της ευτυχίας σου εξαρτάται από τα πράγματα που συμβαίνουν και το 90% από το πώς αντιδράς σε αυτά. Κάνε συνειδητά την επιλογή να είσαι θετικός.

14 | Όταν έρχεσαι αντιμέτωπη με αποτυχίες, ρώτα τον εαυτό σου, πόσο σημαντικό είναι αυτό από το μηδέν ως το δέκα. Όπου το δέκα να είναι ό,τι πιο τραγικό. Αν είναι τραγικό, ναι, νιώσε down. Αν είναι οτιδήποτε άλλο, ξεπέρασε το.

15 | Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μια εσωτερική φωνή που είναι πολύ επικριτική. Προκάλεσε τη. Όταν η εσωτερική φωνή σου σου λέει ότι είσαι χαζή, διαφώνησε κάθετα. Βρες μια θετική εσωτερική φωνή. Προσοχή: αυτό το conflict συμβαίνει σε ένα καθαρό μυαλό. Αν έχεις πολλές εσωτερικές φωνές, μάλλον πρέπει να δεις έναν ειδικό.

16 | Ξόδευε λιγότερο χρόνο με "ηλεκτρονικούς" φίλους και περισσότερο με εκείνους που έχουν σάρκα και οστά.

17 | Δοκίμασε τον κανόνα των 4 λεπτών. Να είσαι ο καλύτερος εαυτός σου τα πρώτα τέσσερα λεπτά που φτάνεις στη δουλειά, σε ένα meeting ή στο σπίτι. Είναι μεταδοτικό! s.

18 | Ξέχνα το ρήμα "προσπαθώ". Αντί λες ότι θα προσπαθήσεις να χάσεις βάρος, πες θα ότι θα γίνεις λίγο πιο fit. Πού ήσουν όταν ο Yoda έλεγε Do or do not, there is no 'try';

19 | Εκτίμησε το ότι η ευτυχία σου είναι μεγαλύτερη από εσένα. Έρχεται σε κύματα. Επηρεάζει και μεταδίδει και τους ανθρώπους γύρω σου.

20 | Αν έχεις παιδιά, διάβασε τους ένα παραμύθι το βράδυ, σαν να είναι το καλύτερο βιβλίο που έχει γραφτεί ποτέ.

21 | Βάλε άλλο πλαίσιο στις καταστάσεις γύρω σου. Για παράδειγμα, το γεγονός ότι η βρύση της κουζίνας στάζε νερό, σημαίνει ότι έχεις σπίτι. Το ότι πληρώνεις φορολογία σημαίνει ότι έχεις εισόδημα. Το ότι ο φίλος σου παίζει συνέχεια playstation, λογικά σημαίνει ότι δε σε απατάει.

22 | Να ενδιαφέρεσαι πραγματικά για τους άλλους ανθρώπους. Κάνε τους πολλές ερωτήσεις. Όσο περίεργο και να ακούγεται, θα σε κάνει εξαιρετικά ενδιαφέρουσα στα μάτια τους.

23 | Σιγουρέψου ότι χρησιμοποιείς περισσότερο θετική γλώσσα παρά αρνητική. Το κόλπο είναι για κάθε αρνητικό πράγμα, πρέπει να κρατάς ισορροπία με πέντε θετικά. Οπότε, όποτε βλέπεις ανθρώπους να κάνουν κάτι καλά, να τους το λες.

Δες ακόμα:

4 tricks για να ξυπνάς χαρούμενη κάθε μέρα

7 τρόποι να νιώσεις χαρούμενη έστω και την τελευταία στιγμή


featured image: harpersbazaar.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.